Se li posa malament la fruita...

Cereals, fruita, verdura, carn i peix.
Monxeta
:: puça
:: puça
Entrades: 49
Membre des de: ds. abr. 02, 2011 8:10 pm

Se li posa malament la fruita...

EntradaAutor: Monxeta » dj. jul. 05, 2012 4:25 pm

Hola,
el meu fill té 5 mesos i dues setmanes i fem LM. he intentat introduir la fruita en dues ocasions, però em sembla que se li posa malament perquè sembla que li faci mal la panxa i no pot dormir, està inquiet i ens passem la nit en vetlla. Als 5 dies he hagut de parar perquè estava esgotada (i crec que ell també). Ahir no li vaig donar fruita i avui ha dormit de conya, només s'ha despertat un parell de vegades per menjar.
No sé si a algú més li ha passat i no sé si ho faig correctament o haig de començar més a poc a poc... Aquests dies li he fet pera i poma en compota i li posava suc de taronja. L'últim dia en va menjar unes 25 cullaredetes (una mitja pera i mitja poma); potser és massa per començar?
No sé, què en penseu? he pensat de començar pels cereals en comptes de la fruita, però no sé. Va bé de pes, però hi ha nits que es desperta quarte o cinc cops per menjar...i volia començar a introduir alguna cosa a veure si aguanta més.

Algú s'hi ha trobat? Moltes gràcies
edae
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3848
Membre des de: dt. març 07, 2006 7:24 pm
Ubicació: provincia girona

Re: Se li posa malament la fruita...

EntradaAutor: edae » dj. jul. 05, 2012 5:09 pm

Intenta donar-li la fruita una a una. Així sabràs si és alguna en concret que li fa mal, o si senzillament se li va posar malament aquell dia.
El meu no és que no se li posés bé, però no li agradava la poma, i no ho vaig descobrir fins que ho vaig fer així.
Imatge
Imatge
Ponioleta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4658
Membre des de: dj. set. 03, 2009 12:41 pm
Contacta:

EntradaAutor: Ponioleta » dj. jul. 05, 2012 5:38 pm

Hola
en primer lloc, la OMS i altres associacions etc recomanen fer lactància exclusiva (materna o artificial) fins als sis mesos.
D'acord que hi ha nens que comencen abans i en principi no passa res, i (això ho trobo més greu) molts pediatres que recomanen començar abans dels 6 mesos, però no cal i de fet no és recomanable.
El seu sistema digestiu és immadur encara i és possible que el que li passi sigui senzillament això.
Jo m'esperaria fins als sis mesos, i després començaria a introduir la fruita però poc a poc, d'una fruita en una (així veus, com diu l'edae, si alguna li fa alèrgia, li senta malament o senzillament no li agrada). I sense patir, que fins l'any l'aliment principal hauria de ser la llet, i es tracta d'anar provant, però no cal que als 7 mesos ja es prenguin un bol sencer de fruita i un altre de cereals cada dia, ni res per l'estil.
A part que "l'alimenta" molt més una presa de la teva llet que una pera, un plàtan o qualsevol altra fruita.
http://fentpensantdient.wordpress.com/ (criança, cuina, costura i una mica de tot)

Imatge

Imatge
Nenufar
:: granota
:: granota
Entrades: 230
Membre des de: dt. jul. 19, 2011 8:46 am

EntradaAutor: Nenufar » dj. jul. 05, 2012 8:12 pm

La meva nena el dia que hi posava pera em vomitava la fruita, i vaig optar per no posar-li, prova la poma amb platan.
Imatge
Imatge
glorieta
:: zebra
Entrades: 1497
Membre des de: dc. abr. 01, 2009 10:03 am

EntradaAutor: glorieta » ds. jul. 07, 2012 8:55 am

Amb en Pol, vaig començar amb els cereals al vespre per que tot d'una va passar de despertar-se una sola vegada a moooltes i aixi vam poder tornar a agafar el ritme. Tenia 4-5 mesos. I a partit dels 6 la fruita per berenar, però com t'han dit primer una a una per si alguna li sentaba malament. Al principi el suc de taronja li feia sortit granets i als 2-3 ja no.
Imatge
El post d'en POL: viewtopic.php?f=50&t=13495" onclick="window.open(this.href);return false;
Imatge
El post d'en Jan: viewtopic.php?f=115&t=32447" onclick="window.open(this.href);return false;
Imatge
Tutty29
Entrades: 1819
Membre des de: dg. gen. 16, 2011 6:12 pm

EntradaAutor: Tutty29 » dj. ago. 23, 2012 10:08 pm

Nosaltres em vomencat amb els cerelas sense gluten i la fruita als 6 mesos. Els cereals ssels menka be, pero la fruita, ja es posa a plorar, potser alguna no li agrada, haure de tornar a fer de donar-li una en una.
tacai
:: tigre
:: tigre
Entrades: 744
Membre des de: dg. jul. 31, 2011 11:50 pm

EntradaAutor: tacai » ds. ago. 25, 2012 12:43 pm

Monxeta prova d fer compota. segurament ho toleri millor!

Torna a “Els aliments”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::