La meva intuïció està despistada :-)
La meva intuïció està despistada :-)
JO no sé si us passa a vosaltres però amb tanta informació estic feta un embolic amb això de la AC, amb opció triturat, opció maxacat, llet meva, llet de dórmula, llet bio, cereals de paquet, cereals "naturals", fruita barrejada, fruita a peces, reixeta, substitueix la teta, no la substitueix, opció ves a saber...si, ja sé que em direu segueix la teva intuició..la meva intuició ja té doble personalitat...!!!! 
Tanta informació em fa ballar el cap i ja perdo el nord, i ja no sé que vull fer jo ni que penso que és el millor pel peque!!!
Ja està, ja ho he dit...

Tanta informació em fa ballar el cap i ja perdo el nord, i ja no sé que vull fer jo ni que penso que és el millor pel peque!!!
Ja està, ja ho he dit...

Toni l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. jul. 03, 2012 9:58 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Raó: Títol en majúscules
Raó: Títol en majúscules
Re: La meva intuïció està despistada :-)
Jujolina que bona ets, sembla un monòleg que descriu perfectament la meva situació, així que espero respostes que a la peque li queden dies per fer els 6 mesos i estic molt , molt peix. Jo també tinc el cap com un timbal amb tanta informació.
Petonets per tu i pel Genís!
Petonets per tu i pel Genís!
1/5/12 TE+dia de la mare, gràcies per aquest regal!
5/1/12 El dia més feliç de les nostres vides, el teu naixement!
17/5/15 TE + un@ germanet@ per la nostra princesa!
5/1/12 El dia més feliç de les nostres vides, el teu naixement!
17/5/15 TE + un@ germanet@ per la nostra princesa!
ja ja!!!
Jo sóc de posar-me a llegir i buscar informació etc i al final em saturava de tantes coses que havia llegit i una mica "ho oblidava tot" (dins uns límits) i anava fent.
Em va passar sobretot amb el tema del menjar, i a més al Bernat li va costar una mica començar a menjar (nosaltres vam fer opció menjar sencer) i al principi m'agobiava perquè em feia l'efecte que no menjava (tot i que realment estava tot el dia mamant
) i al final em vaig relaxar i vaig deixar que anés fent, i si es passava dues setmanes que només menjava fruita, doncs perfecte, i si es passava uns die smenjant només galetes, pa i tortites, doncs perfecte. Fins que va arribar un dia que ja menjava de tot i que li agradava (gairebé) tot.
Per cert, pel que dieu, crec que heu d'escollir una opció i seguir-la (encara que no sigui estríctament). Llegiu una mica, mireu recomanacions de l'AEP o el que necessiteu per sentir-vos segures i endavant!

Jo sóc de posar-me a llegir i buscar informació etc i al final em saturava de tantes coses que havia llegit i una mica "ho oblidava tot" (dins uns límits) i anava fent.
Em va passar sobretot amb el tema del menjar, i a més al Bernat li va costar una mica començar a menjar (nosaltres vam fer opció menjar sencer) i al principi m'agobiava perquè em feia l'efecte que no menjava (tot i que realment estava tot el dia mamant
Per cert, pel que dieu, crec que heu d'escollir una opció i seguir-la (encara que no sigui estríctament). Llegiu una mica, mireu recomanacions de l'AEP o el que necessiteu per sentir-vos segures i endavant!
Jujolina, la nostra intuïció està despistada o en alguns casos fins i tot atrofiada, però no pateixis que la del teu peque està intacta
Deixa que ell et guiï i segur que aniràs per bon camí. Ell sap perfectament en cada moment el que necessita. Això ja canvia, però, quan coneixen les gormanderies
......... aleshores ja estàs tu per reconduir-la
Salut
Deixa que ell et guiï i segur que aniràs per bon camí. Ell sap perfectament en cada moment el que necessita. Això ja canvia, però, quan coneixen les gormanderies
......... aleshores ja estàs tu per reconduir-la Salut
Hola jujolina,
a mi em passava el mateix, volia esperar fins als 6 mesos per començar AC i al final he començat abans, en tenia ganes! i la peque crec que tenia més ganes que jo perquè no vegis com li agrada la fruita i cereals!
així que anem fent, a l'hora que em sembla, li dono la fruita i a la nit també he començat cereals, i li encanta!
i és queda super fregida! la meva intuició o ganes em va dir que ja era hora d'introduir algun aliment més!
a mi em passava el mateix, volia esperar fins als 6 mesos per començar AC i al final he començat abans, en tenia ganes! i la peque crec que tenia més ganes que jo perquè no vegis com li agrada la fruita i cereals!
així que anem fent, a l'hora que em sembla, li dono la fruita i a la nit també he començat cereals, i li encanta!
i és queda super fregida! la meva intuició o ganes em va dir que ja era hora d'introduir algun aliment més!
Luva hehe..menys mal que hi ha més com jo...amb tanta cosa ja no sé que he de fer ..la Valeria amb les dentetes ja veuràs hehe
Entrerius totalment d'acord la nostra intuïció està atrofiada i tot...i si com dius seguiré la seva..i ell em diu que vol probar més menjars..els seus ulls i les seves mans en parlen, i el poquet que ha tastat ( res, dues llepadetes a una poma i un platàn) l'han fet xalar hehe
Tacai , POnioleta, si..anirem fent així suposo que un cop comenci ja se'm passarà, era com amb el tema de treure llet, congelar no congelar etc..ara ja ens hem entès el peque i jo hehe... doncs amb AC serà igual
però no em digueu que no és així i no només amb el menjar...no parlem del tema dormir buf
Entrerius totalment d'acord la nostra intuïció està atrofiada i tot...i si com dius seguiré la seva..i ell em diu que vol probar més menjars..els seus ulls i les seves mans en parlen, i el poquet que ha tastat ( res, dues llepadetes a una poma i un platàn) l'han fet xalar hehe
Tacai , POnioleta, si..anirem fent així suposo que un cop comenci ja se'm passarà, era com amb el tema de treure llet, congelar no congelar etc..ara ja ens hem entès el peque i jo hehe... doncs amb AC serà igual
però no em digueu que no és així i no només amb el menjar...no parlem del tema dormir buf
- carbasseta
- :: zebra

- Entrades: 1042
- Membre des de: dl. des. 27, 2010 11:56 am
- Contacta:
Jajaja! Jo tb m'hi he sentit identificada! Tenia molt clar q volia fer trossets, despres pensava q potser millor no... Al final l'Aina tenia molt interes pel menjar i li vaig començar a deixar provar fruites abans dels 6 mesos i es va aprimar i jo entestada q era per això... Total q al final com que fa tanta teta com vol, he decidit q està bé que vagi provant coses, però q no cal q em ratlli tant, i com diu l'entrerius, deixar-nos guiar per ells. A mi em passa el contrari q la ponioleta, q tres cullerades ja es molt i em fa por q no vulgui pit!jajaja però no em feu cas, són paranoies meves!!
Tingues sempre al cor la idea d'Ítaca, has d'arribar-hi, és el teu destí, però no forcis gens la travessia
http://instintmaternal.blogspot.com.es/

http://instintmaternal.blogspot.com.es/

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |