iogolino
iogolino
Hola noies!
Tinc un dubte, que potser és tonto, ja em perdonareu. Una criatura de 8 mesos pot prendre iogolino? Ja sé que posa 8 mesos al paquet, però veig que és formatge fresc. No porta llet de continuació llavors? És llet de vaca?
Bueno, a veure si algú en sap alguna cosa.
Gràcies!
Tinc un dubte, que potser és tonto, ja em perdonareu. Una criatura de 8 mesos pot prendre iogolino? Ja sé que posa 8 mesos al paquet, però veig que és formatge fresc. No porta llet de continuació llavors? És llet de vaca?
Bueno, a veure si algú en sap alguna cosa.
Gràcies!
Re: iogolino
A la revisió dels 9 mesos ja et diuen que poden menjar formatge fres, iogurt i mató ( almenys al meu CAP), per tant suposo que no hi ha problema ...
Gràcies noies. És que amb l'alimentació em perdo una mica...
- noviachuky
- :: dinosaure
- Entrades: 7535
- Membre des de: dt. maig 06, 2008 4:05 pm
nosaltres si que n'hi donavem a vegades, pq els iogurs del mi primer danone ni veure'ls i akests se'ls fotia que donava gust.
Però el que no entenc és perquè hi ha sabors que son a partir de sis mesos. El de pera i el de plàtan són a partir de sis, i el blanc a partir de 8.
Jo n'hi he donat de sabors i ara no sé si he fet malament
Jo n'hi he donat de sabors i ara no sé si he fet malament
firelag, no conec el iogolino, la veritat. Nosaltres, vam començar amb els iogurts naturals als 8 mesos i als 10 amb els Petit Suisse, flams, natilles,... De iogurts de sabors no en comprem mai, perquè porten molts colorants i com que els naturals li encanten, doncs millor. De Petit Suisse, sí que algun cop compro de maduixa-plàtan, però clar, d'aquests no en menja sovint.
Jo li dono sempre iogurts blancs, d'aquells de mi primer danone i li encanten. Però el diumenge si sortim i m'he d'emportar dinar i berenar, me'n emporto un normal i un iogolino, aixi no m'he de preocupar massa pel fred.
A mi el metge em va dir que sobretot iogurt blanc, i li encanta, però si vaig fora és una bona solució.
No sé, igual no tocava, però possava sis mesos i emvaig confiar...
A mi el metge em va dir que sobretot iogurt blanc, i li encanta, però si vaig fora és una bona solució.
No sé, igual no tocava, però possava sis mesos i emvaig confiar...
No sé què és el iogolino però una cosa és la llet de vaca pròpiament dita i una altra els derivats làctics. El iogurt normal o el formatge o similars es pot donar a partir dels 8-9 mesos crec recordar.
L'altre dia que vaig anar al metge em va dir que ja podia començar amb els quesitos, així que el formatge ja 
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |