Petit suisse blanc
- soldeverano30
- :: conillet

- Entrades: 368
- Membre des de: dc. maig 09, 2012 8:12 am
- Ubicació: barcelona
Petit suisse blanc
Avui per quasalitat he mirat al prestatge dels petitsuises i he vist que n.hi havien dels de color blanc.
Corte ingles de heron city.
Se que en algun foro deieu que els havien retirat del mercat! Sembla que ara n.hi han!
Corte ingles de heron city.
Se que en algun foro deieu que els havien retirat del mercat! Sembla que ara n.hi han!
Re: Petit suisse blanc
Què vols dir que els havien retirat dl mercat, et refereixes a la marca danone?
Perquè jo n'he comprat sempre dels blancs del mercadona. Ara m'has deixat intrigada.
Perquè jo n'he comprat sempre dels blancs del mercadona. Ara m'has deixat intrigada.
primera noticia encara ara els compro blancs!
Perdoneu, quan es pot començar a donar el petit suisse? Jo havia sentit que té molt greix, en sabeu algo?
- soldeverano30

Al mercadona si quen.hi havien, però amb la marca seva, però no de danone.en altres foros havia vist que moltes mares en buscaven! Per això he posat la info!
Algú ens pot aclarir aquest tema si us plau. Ara m'heu deixat intrigada.
- soldeverano30

Els havien retirat del mercat de la marca danone i moltes persones en buscaven!
Ara tornen a fer petitsuis blanc i han retirat el iogurt de coco Danone...no se que ho fa això...
- noviachuky
- :: dinosaure
- Entrades: 7535
- Membre des de: dt. maig 06, 2008 4:05 pm
Que va...ja no el fan. I tant bo que era...
COm que no el fan?? jo encara en vaig comprar la setmana passada al super del poble!
i de petit suisse blanc n'he coprat desde fa tres anys i sempre n'he trovat! deu ser que algun super no el porta pero no que l'han deixat de fer!
I tant que en fan! Cada setmana en compro al mercadona, al carrefour al caprabo! Allà on vulguis!
No sé si el van deixar de fer, però la veritat és que fa un temps, costava trobar-los a molts súpers.
Ara no es troben els de coco? ostres, doncs deu ser cosa del màrqueting. No m'he adonat, perquè nosaltres els iogurts sempre els comprem dels naturals.
firelag, no recordo quan vam començar, però diria que a partir dels 9 o 10 mesos l'Arnau ja en prenia, però mai li donem més de dos cops a la setmana (dels de mida petita, que ara també fan uns Maxi).
Ara no es troben els de coco? ostres, doncs deu ser cosa del màrqueting. No m'he adonat, perquè nosaltres els iogurts sempre els comprem dels naturals.
firelag, no recordo quan vam començar, però diria que a partir dels 9 o 10 mesos l'Arnau ja en prenia, però mai li donem més de dos cops a la setmana (dels de mida petita, que ara també fan uns Maxi).
Gràcies Takita!! Ens queda poc llavors
Jo recordo que quan era petita n'hi havia de blancs, però sense sucre. Aquests si que estaven bons!!

Pero també els van retirar
Jo recordo que quan era petita n'hi havia de blancs, però sense sucre. Aquests si que estaven bons!!

Pero també els van retirar
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |