Receptes verdura a la Babycook
Receptes verdura a la Babycook
A partir de demà comencem amb la verdura i tot i que la enfermera s'ha explicat molt bé tinc dubtes....
Tinc la babycook però no sé mides ni res per fer-la. Em podeu dir receptes que feu vosaltres??? amb la mida d'aigua i tot... Gràcies per avançat!!!!
Tinc la babycook però no sé mides ni res per fer-la. Em podeu dir receptes que feu vosaltres??? amb la mida d'aigua i tot... Gràcies per avançat!!!!
Re: Receptes verdura a la Babycook
Jo li poso 50 gr de mongeta o bleda, 50 gr de patata, 50 gr de pastanaga i uns 30 gr de pollastre. D'aigua poso 200 ml (ho medeixo amb un bibi). Per triturar-lo trec el caldo que es fa i afegeixo una culleradeta de postre plena d'oli. Un cop triturar li afegeixo caldo fins que queda la textura que vull. Així és com vam començar, i hem anat canviant patata x carbassó, ara de pollastre posem 50 gr, li fem més espés... i aviat el pollastre el farem a part a la planxa i li afegirem a les verdures per triturar-lo tot junt.
Fes una ullada a aquest post: viewtopic.php?f=16&t=22320&p=1219981&hilit=babycook#p1219981
Ara t'ho dic de memòria, però diría que la mida d'aigua per a les verdures és el 3.
Ara t'ho dic de memòria, però diría que la mida d'aigua per a les verdures és el 3.
A mi també m'interessa aquest post!!!
El Xaquín farà 6 mesos el proper dia 5 i el pediatre també ens ha dit que podem començar amb la verdura i el pollastre. Nosaltres també tenim la Babycook i fins i tot el pediatre (que és un senyor de 60 anys llarg) ens la va recomanar per a fer-li la verdureta i el pollastre
!
Jo he estat mirant diversos posts del SP que parlen del tema. Mireia11, te'ls busco i te'ls pego aquí, ok?
En qualsevol cas, aquest primer mes de contacte el pediatre ens ha dit que comencem amb patata, pastanaga, mongeta tendra, ceba i 50gr de pollastre, i una cullerada d'oli. Pel que he llegit, millor posar aigua al nivell 3 perquè es faci millor i sobre les quantitats, diria que és una mica a ull... Com el metge ens ha dit que hauria de sortir un puré d'uns 210ml aproximadament, suposo que posarem una patata, una pastanaga i 4 mongetes tendres o una mica de ceba (o anirem alternant-les) i una petxuga de pollastre i si ens sobra ho guardarem a la nevera o ho congel·larem per a un altre dia.
De totes maneres, diria que els que marquen quina quantitat d'una o altra verdura són els nostres peques
...
En resum, crec que començarem fent-ho així: Verdura i pollastre tot tallat a trossets (em sembla recordar que en un dels posts deien que millor posar el pollastre al damunt perquè es fa millor) i nivell 3 d'aigua. Quan hagin passat els 15 minuts de cuina al vapor, es tritura tot amb una culleradeta d'oli.
I aquí estan els meus dubtes: 1) Quan ho poseu a triturar, afegiu tot el caldo que ha deixat o només una mica? i 2) Si vull congelar el puré, llavor no li afegeixo l'oli quan el trituri, oi? És que vaig llegir per aquí que quan treus el puré a descongelar, és millor que quan vagis a donar-lo, un cop calent, el trituris un altre cop i li posis llavors l'oli.
Un petonet per a totes i moltes gràcies!
El Xaquín farà 6 mesos el proper dia 5 i el pediatre també ens ha dit que podem començar amb la verdura i el pollastre. Nosaltres també tenim la Babycook i fins i tot el pediatre (que és un senyor de 60 anys llarg) ens la va recomanar per a fer-li la verdureta i el pollastre
Jo he estat mirant diversos posts del SP que parlen del tema. Mireia11, te'ls busco i te'ls pego aquí, ok?
En qualsevol cas, aquest primer mes de contacte el pediatre ens ha dit que comencem amb patata, pastanaga, mongeta tendra, ceba i 50gr de pollastre, i una cullerada d'oli. Pel que he llegit, millor posar aigua al nivell 3 perquè es faci millor i sobre les quantitats, diria que és una mica a ull... Com el metge ens ha dit que hauria de sortir un puré d'uns 210ml aproximadament, suposo que posarem una patata, una pastanaga i 4 mongetes tendres o una mica de ceba (o anirem alternant-les) i una petxuga de pollastre i si ens sobra ho guardarem a la nevera o ho congel·larem per a un altre dia.
De totes maneres, diria que els que marquen quina quantitat d'una o altra verdura són els nostres peques
...En resum, crec que començarem fent-ho així: Verdura i pollastre tot tallat a trossets (em sembla recordar que en un dels posts deien que millor posar el pollastre al damunt perquè es fa millor) i nivell 3 d'aigua. Quan hagin passat els 15 minuts de cuina al vapor, es tritura tot amb una culleradeta d'oli.
I aquí estan els meus dubtes: 1) Quan ho poseu a triturar, afegiu tot el caldo que ha deixat o només una mica? i 2) Si vull congelar el puré, llavor no li afegeixo l'oli quan el trituri, oi? És que vaig llegir per aquí que quan treus el puré a descongelar, és millor que quan vagis a donar-lo, un cop calent, el trituris un altre cop i li posis llavors l'oli.
Endora ha escrit:
Jo hi afegia tot el brou per a triturar i, sí, és millor afegir el rajolí d'oli al moment de donar-li.
Que vagi molt bé!
210ml han de sortir????? bufff si avui me n'han sortit 240 i tan sols n'ha menjat 60.....
Li he posat mongeta, patata i pastanaga...
ENDORA siii! Tot el que trobem ho anem posant aqui a veure si entre totes ens donem un cop de mà!
L'enllaç que m'han passat es antic i un enllaç que hi ha de receptes em diu que no existeix....
Li he posat mongeta, patata i pastanaga...
ENDORA siii! Tot el que trobem ho anem posant aqui a veure si entre totes ens donem un cop de mà!
L'enllaç que m'han passat es antic i un enllaç que hi ha de receptes em diu que no existeix....
Jo també tinc que començar ja amb les verdures, però la meva pediatra no m'ha explicat res...
, així que vaig una mica perduda.... L'unic que em va dir és que la primera setmana les verdures i després ja el pollastre o el gall d'indi.
Quan vem començar la fruita vem anar provant uns dies la poma, uns altres la pera... Amb les verdures no: ho poseu ja tot de cop el primer día?
I això de l'oli: el posseu al triturar o quan ja teniu el puré al plat?
Quan vem començar la fruita vem anar provant uns dies la poma, uns altres la pera... Amb les verdures no: ho poseu ja tot de cop el primer día?
I això de l'oli: el posseu al triturar o quan ja teniu el puré al plat?
jo li he posat tot junt i l'oli just avans de triturar.
Ja comences amb la verdura? encara no te els sis no?
Ja comences amb la verdura? encara no te els sis no?
Hem va dir que quan anés a la revisió dels 6 hauria d'haver començat ja la verdura. Amb la fruita igual, hem va fer començar una setmana abans dels 5.
Cada pediatre és un món, oi?
Cada pediatre és un món, oi?
Bona tarda marones!
Com prova el diumenge de Rams? El Xaquín s'ha passat tota l'estona intentant ficar-se la palma a la boca, així que ha estat força entretingut, jejeje...
Us passo el primer link del SP que he trobat: http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=95&t=16252
N'hi ha un altre que també estava molt bé perquè si no recordo malament parlava expressament de fer verdures a la babycook però ara mateix no el trobo... Seguiré investigant i us el pujo quan el trobi...
Petonets!
Com prova el diumenge de Rams? El Xaquín s'ha passat tota l'estona intentant ficar-se la palma a la boca, així que ha estat força entretingut, jejeje...
Us passo el primer link del SP que he trobat: http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=95&t=16252
N'hi ha un altre que també estava molt bé perquè si no recordo malament parlava expressament de fer verdures a la babycook però ara mateix no el trobo... Seguiré investigant i us el pujo quan el trobi...
Petonets!
Bon dia!
Per fi he trobat el link que parlava de menús de verdures
! Us el deixo: http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=16&t=11013&p=552773&hilit=verdures+babycook#p552773
I aprofito per a fer una pregunta a les marones expertes: Si preparo el puré de verdures pel matí i el fico als pots del Beaba, se'm conservarà bé fins el migdia? Encara que després l'hagi de tornar a escalfar. És que el meu marit no és gaire cuinetes i com té festa molts dies entre setmana, s'haurà d'encarregar ell de donar-li la verdura i havia pensat deixar-la enllestida pel matí o la nit abans. O fins i tot pensant en els caps de setmana, que sortim a fer encàrrecs, les 12h és una mica just, però si ho deixo ja preparat i només és escalfar, podrem aprofitar més el matí...
Ens anem llegint!
Per fi he trobat el link que parlava de menús de verdures
I aprofito per a fer una pregunta a les marones expertes: Si preparo el puré de verdures pel matí i el fico als pots del Beaba, se'm conservarà bé fins el migdia? Encara que després l'hagi de tornar a escalfar. És que el meu marit no és gaire cuinetes i com té festa molts dies entre setmana, s'haurà d'encarregar ell de donar-li la verdura i havia pensat deixar-la enllestida pel matí o la nit abans. O fins i tot pensant en els caps de setmana, que sortim a fer encàrrecs, les 12h és una mica just, però si ho deixo ja preparat i només és escalfar, podrem aprofitar més el matí...
Ens anem llegint!
Endora ha escrit:I aprofito per a fer una pregunta a les marones expertes: Si preparo el puré de verdures pel matí i el fico als pots del Beaba, se'm conservarà bé fins el migdia? Encara que després l'hagi de tornar a escalfar. És que el meu marit no és gaire cuinetes i com té festa molts dies entre setmana, s'haurà d'encarregar ell de donar-li la verdura i havia pensat deixar-la enllestida pel matí o la nit abans. O fins i tot pensant en els caps de setmana, que sortim a fer encàrrecs, les 12h és una mica just, però si ho deixo ja preparat i només és escalfar, podrem aprofitar més el matí...
I tant que es conservarà bé fins a migdia, cap problema. De fet, jo els feia a la nit per a l'endemà mentre feia el sopar nostre.
Hola noies, com van els vostres peques amb la verdureta? nosaltres anar fent, he provat el truquillu de la carbassa però no noto cap canvi... provaré posant un trosset de poma!
Us poso el que em va dir a mi la infermera per si us pot ser útil:
A partir 6 mesos:
1 patata petita
1 pastanaga petita
2 o 3 mongetes tendres
1 rodanxeta de carbassó
api/ceba/porro (només per donar gust)
30 grams de pollastre sense pell
Us poso el que em va dir a mi la infermera per si us pot ser útil:
A partir 6 mesos:
1 patata petita
1 pastanaga petita
2 o 3 mongetes tendres
1 rodanxeta de carbassó
api/ceba/porro (només per donar gust)
30 grams de pollastre sense pell
Hola marones!
Com anem amb la verdureta? Nosaltres hem començat aquest cap de setmana, i tot i que la Babycook està resultant un dels millors invents del segle
, el Xaquín no sembla gaire receptiu al menjar verd
...
Com a molt es menja unes sis culleradetes de puré i després comença a treure la llengua empenyent la cullera i a plorar perquè vol el seu biberó! Total, que no el volem forçar i deixem que mengi les culleradetes que vulgui i després li donem el biberó de 240 cl. La veritat és que no estic segura si estem fent bé donant-li després el bibi, perquè tal vegada assumirà que si no menja la papilla després sempre tindrà la seva lleteta i llestos...
Sonne, com ha anat amb la carbassa i la poma? Has notat que el peque vulgui menjar més? Nosaltres li fem pollastre, patata, pastanaga, quatre mongetes tendres i la ceba, i entenc que el sabor no li apassioni perquè està soso, soso, però no sé si aquest és el problema...
A veure si poquet a poquet li va agafant el gust a la verdura!
Com anem amb la verdureta? Nosaltres hem començat aquest cap de setmana, i tot i que la Babycook està resultant un dels millors invents del segle
Com a molt es menja unes sis culleradetes de puré i després comença a treure la llengua empenyent la cullera i a plorar perquè vol el seu biberó! Total, que no el volem forçar i deixem que mengi les culleradetes que vulgui i després li donem el biberó de 240 cl. La veritat és que no estic segura si estem fent bé donant-li després el bibi, perquè tal vegada assumirà que si no menja la papilla després sempre tindrà la seva lleteta i llestos...
Sonne, com ha anat amb la carbassa i la poma? Has notat que el peque vulgui menjar més? Nosaltres li fem pollastre, patata, pastanaga, quatre mongetes tendres i la ceba, i entenc que el sabor no li apassioni perquè està soso, soso, però no sé si aquest és el problema...
A veure si poquet a poquet li va agafant el gust a la verdura!
Endora, no pateixis, si heu començat ara és normal que no s'ho mengi tot, s'ha d'acostumar al nou sabor i textura. Si ha menjat una mica, vol dir que li agrada, ja veuràs que, poc a poc, anirà menjant més i no caldrà que li doneu el bibe.
Ànims!
Ànims!
Noies us he de dir que al meu petit ja li agrada la verdura! Cada dia escurem el plat
no puc dir que ens hagi costat, perquè en 4 dies comptats s 'hi ha acostumat i no en deixa ni una gota com ja és habitual en ell jeje
Endora, paciència ja veuràs que de seguida s'hi acostuma! jo el que vaig fer va ser, posar una miqueta de poma (1/4), no posar-hi mongeta verda i només tirar la meitat de l'aigua que queda. Ara ja li poso la mongeta i si no poso poma també s 'ho menja...l'aigua no li tiro tota perquè em dóna la impressió de que encara queda més soset i aigualit. Ah i li poses api? dóna un gustet molt bo!
no puc dir que ens hagi costat, perquè en 4 dies comptats s 'hi ha acostumat i no en deixa ni una gota com ja és habitual en ell jejeEndora, paciència ja veuràs que de seguida s'hi acostuma! jo el que vaig fer va ser, posar una miqueta de poma (1/4), no posar-hi mongeta verda i només tirar la meitat de l'aigua que queda. Ara ja li poso la mongeta i si no poso poma també s 'ho menja...l'aigua no li tiro tota perquè em dóna la impressió de que encara queda més soset i aigualit. Ah i li poses api? dóna un gustet molt bo!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |