Escalfar menjar microones
Escalfar menjar microones
Hola mamis!
Us volia preguntar quin mètode feu servir per escalfar o descongelar el menjar del vostres petitons. Cada cop utilitzo menys el microones i no m'agradaria haver de fer-lo servir per descongelar papilles o escalfar-les. Alguna recomanació?
Gràcies!!
giuletta
Us volia preguntar quin mètode feu servir per escalfar o descongelar el menjar del vostres petitons. Cada cop utilitzo menys el microones i no m'agradaria haver de fer-lo servir per descongelar papilles o escalfar-les. Alguna recomanació?
Gràcies!!
giuletta
Re: Escalfar menjar microones
Si es poca quantitat pots deixar-ho descongelar a la nevera.. No tarda tant en descongelar.
Tambe el classic bany maria , si tens escalfador d'aigua electric es un moment. I aixi no et cal el micro...
Tambe el classic bany maria , si tens escalfador d'aigua electric es un moment. I aixi no et cal el micro...
- LA PUBILLA
- :: rateta

- Entrades: 150
- Membre des de: dg. ago. 01, 2010 11:32 am
Si poses un cassó petit amb aigua a bullir i a sobre un plat fondo amb el menjar s'escalfa molt bé. Evidentment no és tan ràpid com el microones però més sa segurament.
Petons
Petons
Pero realment hi ha algun problema amb el micro? Pq a mi al cap em van donar un fulleto dient q no hi escalfessim bibes pq parts del liquid podien qedar mes calentes, pero la papilla de verdures, si la remenes be, no pot passar, no?
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |