LLET SL, ja no esta finaçada a partir 1 any?
LLET SL, ja no esta finaçada a partir 1 any?
Hola,
Tinc una nena amb molts problemes de garstroenteritis i la pediatra ens fadonar-li llet sense lactosa a temporades.
La meva sorpresa va ser quan de cop a la farmàcia em diuen que ha canviat la llei i que a partir de l'any de vida ja noe esta finançada.
és així?
Gràcies!
Tinc una nena amb molts problemes de garstroenteritis i la pediatra ens fadonar-li llet sense lactosa a temporades.
La meva sorpresa va ser quan de cop a la farmàcia em diuen que ha canviat la llei i que a partir de l'any de vida ja noe esta finançada.
és així?
Gràcies!
Re: LLET SL, ja no esta finaçada a partir 1 any?
Hola CASA!! Sento dir-te que és veritat. Ens van passar una circular del col.legi de farmacèutics on posava que la llet sense lactosa només es podia prescriure fins als 12 mesos
CASA, quina merd** això de la llet, perquè diuen que és cara, no?
Potser, sempre parlant abans amb el pediatra, li podràs donar (quan ja tingui l'any) aquestes llets sense lactosa que hi ha als supermercats (Kaiku, és la marca, em sembla). No sé si són totalment sense lactosa o només "baixes" en lactosa.
I de totes maneres, i a partir de l'any, potser pots deixar de donar-li llet (o donar-n'hi només per esmorzar, per exemple) i mirar altres fonts de calci i del que sigui que aporta la llet (una altra vegada, que t'ajudi el pediatra).
Potser, sempre parlant abans amb el pediatra, li podràs donar (quan ja tingui l'any) aquestes llets sense lactosa que hi ha als supermercats (Kaiku, és la marca, em sembla). No sé si són totalment sense lactosa o només "baixes" en lactosa.
I de totes maneres, i a partir de l'any, potser pots deixar de donar-li llet (o donar-n'hi només per esmorzar, per exemple) i mirar altres fonts de calci i del que sigui que aporta la llet (una altra vegada, que t'ajudi el pediatra).
- petitaemma
- :: girafa

- Entrades: 2229
- Membre des de: dc. març 19, 2008 8:54 pm
Doncs nosaltres quan eren petites els hi donàvem una llet especial, no sense lactosa, crec que sense les proteïnes de la llet i ja llavors només era fins els 12 mesos, nosaltres ja no hi vam arribar, ja que vam anar introduïnt la 2 poquet a poquet i la van tolerar bé, en el seu cas, crec que és més que odien la llet com sa mare...
Ànims!
Ànims!

L'Ariadna i l'Abril us agraeixen els ànims que els heu donat des del primer dia de vida. Moltes gràcies!
El nostre post:http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=71&t=15825
Petites coses GRANS: viewtopic.php?f=25&t=18803 Esperem la teva aportació diària!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |