no vol bibi
no vol bibi
la meva petita fins ara la pailla de cereals, la volia en bibi.. era veure'l ques es possaba boja. desde fa un parell de dies que cada cop en volia menys. jo creia que era pq té otitis i al succionar li podia fer mal, però es que desde avui no el vol veure ni en pintura. tanca la boca i l'aparta. si li ho posso en un plat i li dono amb cullera, s'ho menja bé.
M'imagino que és normal, però m'extranya que no en vulgui. i jo que creia que treure-li el bibi seria una odisea...
alguna s'hi ha trobat??'
M'imagino que és normal, però m'extranya que no en vulgui. i jo que creia que treure-li el bibi seria una odisea...
alguna s'hi ha trobat??'
Re: no vol bibi
Doncs si la vol amb cullera, amb cullera. Millor!
dona si s'ho pren amb cullera no cal que estiguis preocupada, la teva nena es fa gran i ja no necessita bibi, que bé! 
Quant mesos te?. El meu amb 8 mesos no va voler saber res del bibi i li vaig començar a donar tot amb cullera. És depen del nen, mira el canto bo aixi és va acostumant a menjar amb plat i cullera 

la meva té 6 mesos i no ha volgut el bibe mai, ni amb la meva llet ni amb llet de fòrmula ni amb cereals...es veure el bibe i tancar la boca, i de vegades, posar-se a plorar i tot, pobreta...així que ja no insiteixo més, tot amb cullera i llestos!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |