LLEGUMS!!!!

Cereals, fruita, verdura, carn i peix.
melinxa
:: granota
Entrades: 233
Membre des de: dv. des. 04, 2009 10:53 am

LLEGUMS!!!!

EntradaAutor: melinxa » dc. feb. 22, 2012 10:43 am

hola,

al meu nen ja li puc introduir les llegums, havia pensat començar aq cap de setmana, així podré donar-li jo mateixa. Nosaltres fem servir la babycook i ens va de conya, ja que la trobem molt pràctica!! però ara amb les llegums, concretament les llenties, no se pas si quedaran cuites. Com ho feu vosaltres? les cuineu amb la babycook?

moltes gràcies!
Imatge Imatge
charito
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2409
Membre des de: dv. jul. 03, 2009 10:11 pm

Re: LLEGUMS!!!!

EntradaAutor: charito » dc. feb. 22, 2012 11:04 am

Sincerament li poso cuites, del mercat o de pot. Faig una patata i una ceba a la babycook i ho trituro tot junt.
cuqueta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4991
Membre des de: dg. ago. 05, 2007 12:04 pm
Ubicació: Ja som 4!!! Quina felicitat!!!!
Contacta:

EntradaAutor: cuqueta » dc. feb. 22, 2012 11:12 am

Hola!!

Al meu nen li encanten les llegums i des de fa poc que les menja com nosaltres però fins ara sempre els hi he fet a la babycook. t'explico:

Llenties
1 pastanaga a rondanxes
1 tomàquet pelat
1 pot de vidre 500gr llenties
tot a dins de la babycook i després triturat amb una cullerada gran d'oli d'oliva. Les llenties en ppi ja estan cuites però jo els hi torno a posar i queden més digestives.

Cigrons
1/2 carabassó a trossets
1 puerro (només la part més blanca)
1 pot vidre 500 gr cigrons
Els cigrons els passo per sota l'aigua de l'aixeta i amb les mans els refrego per treure les pells que són les que fan que costi una miqueta més de païr. També estan cuits, com les llenties però jo els torno a coure pel mateix que abans.
Tot a dins de la babycook i després triturat amb una cullerada gran d'oli d'oliva.

Bon profit!!
Imatge
Ieiiiiiiiiiiiiiii que m'estic fent molt gran viewtopic.php?f=35&t=8514
Cuquet, hem fet tetilla juntets durant 15 mesos!!!
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge
bruneta
:: gosset
:: gosset
Entrades: 477
Membre des de: dc. oct. 29, 2008 5:58 pm
Ubicació: maresme

EntradaAutor: bruneta » dc. feb. 22, 2012 11:40 am

Hola,
jo encara no tinc experiència amb els àpats però et volia recomanar unes llenties vermelles que es cuinen amb 2 minuts i serveixen per fer farinetes sense ni tan sols triturar-les. Jo sempre he pensat que han d'anar molt bé pels peques !
A veure que et diuen..
ImatgeImatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
vicky1983
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 589
Membre des de: dl. set. 12, 2011 10:25 am

EntradaAutor: vicky1983 » dc. feb. 22, 2012 2:26 pm

Jo faig com vosaltres, tiro de llegums de pot. A casa nostre no som molt amants de llegums, sobretot si són calentes :ufs:
De manera que a la nena li dono de pot, és més ara sempre hi ha un dia que li donen per dinar a la guarde així que la majoria de setmanes ni li torno a donar!!

Aixó si, quan faig, faig primer les verdures a la babycook i quan ja està tot fet li tiro un parell de cullerades de llegums i ho trituro. S'ho menja perfecte!! :ok: :ok:
Visita el meu Blog personal: http://lacasadelaia.blogspot.com.es/
magrana
:: pantera
:: pantera
Entrades: 826
Membre des de: dv. maig 11, 2007 2:17 pm
Contacta:

EntradaAutor: magrana » dc. feb. 22, 2012 4:55 pm

Et dic el mateix que la bruneta: el millor per començar són les llenties vermelles sense pell. Les venen en botigues ecològiques i em penso que també al mercadona. Són molt digestives i es couen súper ràpid, el mateix temps que les verdures. Jo a la meva filla va ser el primer llegum que li vaig donar i les païa molt bé.
Imatge
melinxa
Entrades: 233
Membre des de: dv. des. 04, 2009 10:53 am

EntradaAutor: melinxa » dj. feb. 23, 2012 4:18 pm

moltes gràcies a totes!!! probaré les llegums de pot a veure q tal. Espero que li agradin!!!! :ok: :ok:
Imatge Imatge

Torna a “Els aliments”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::