Li he de donar postres?

Cereals, fruita, verdura, carn i peix.
Charliemi
:: tigre
:: tigre
Entrades: 747
Membre des de: dt. juny 23, 2009 4:08 pm

Li he de donar postres?

EntradaAutor: Charliemi » dv. gen. 13, 2012 4:04 pm

Hola noies, la Judit es menja molt bé la papilla de verdures amb vedella o pollastre i normalment se l'acaba tota, aquests cap de setmana provarem amb el peix. El cas es que no vaig pensar a preguntar-li a la pediatra però, li hauria de donar postres? Jo penso que no però avui la meva sogre ja em deia que si un petit (dels de mi primer Danone), que si ahir li va fer un suc de mandarina... Vosaltres li doneu alguna cosa després de la verdura?
hiolambda
:: pantera
Entrades: 850
Membre des de: dc. oct. 29, 2008 8:05 pm
Ubicació: Lleida

Re: Li he de donar postres?

EntradaAutor: hiolambda » dv. gen. 13, 2012 4:48 pm

Hola Charliemi,

Ja saps que no hi ha una pauta d'alimentació fixa, fixa... Cada pediatra t'aconsellarà una cosa. Jo t'explico el que fem nosaltres.
De moment a l'Ada, de gairebé 11 mesos no li donem postres després del dinar (verdura amb carn o peix). De tota manera, algun dia sí que després de dinar li he donat una mica de suc de taronja o mandarines, ben peladetes ella se les menja molt bé.
Pel que fa a iogurts, a mi no m'ho han recomanat fins als 10 mesos, tot i que a jo a ella encara no li he donat cap. Al gran li donàvem de tant en tant algun de postre més o menys a aquesta edat (11 mesos), començant per mig i vam anar augmentant a mesura que véiem que s'ho menjava tant a gust.
Jo no t'aconsellaria els tipus "mi primer danone". Diuen que són massa dolços i després els iogurts naturals no se'ls volen menjar perquè no els hi agrada.

De moment no caldria donar-los-hi postre, crec jo, perque ja van ben servits. Si segueixes la pauta aquesta de iogurt a partir dels 10 mesos, què li donaries, fruita, veritat? Que ja la deu menjar per berenar i un bon plat, segur...

Bé, aquesta és la meva contribució.
Un petó
SMUACKA!!!
Hiolambda
http://aquihodeixodit.blogspot.com.es/

Imatge

Imatge

Gairebé 1000 dies alletant als meus petits!!!
sivi
:: zebra
Entrades: 1803
Membre des de: dt. juny 29, 2010 10:08 am
Ubicació: girona

EntradaAutor: sivi » dv. gen. 13, 2012 5:54 pm

Docns jo faig al revés de la hiolambda.
La Berta menja verdura amb peix o carn segons li toqui i al darrera un iogurt tipus danonino, la meva pediatre m'ho va aconsellar així.
La meva mai ha menjat mi primer danone, la pediatre hem va dir que li donés tipus danonino o iogurts naturals o de soja i la meva filla està encantada. Pensa que a la teva infantesa el primer danone no existia. Jo els he provat i son massa dolços, a la meva filla no li agradaven, va ser donar-li un petit hacendado (mercadona) i des de llavors debora el iogurt.
Per berenar sempre menja fruita i ara que a vegades menja pa amb embotit, primer menja el triturat de fruita i tot darrera el pa amb embotit.
Cada metge et drià una cosa diferent, tu has de fer el que creguis convenient.
Imatge

Imatge
boira
Entrades: 839
Membre des de: dv. maig 23, 2008 9:48 am

EntradaAutor: boira » ds. gen. 14, 2012 10:07 am

Jo també crec que és més una qüestió d'hàbits que no d'alimentació. Jo no n'hi donava i a l'escola bressol n'hi donaven sempre. Ara a vegades n'hi dono i a vegades ens ho saltem. De fet, com diu la Goga, és el que fem nosaltres. Jo quasi mai faig postres... és un mal costum que tinc, per tan, encara que vulgui que les nenes s'acostumin a fer postres, si jo sóc la primera que no en faig... Alimentació equilibrada i completa la poden tenir igual.
Imatge

Imatge
minerva2
:: conillet
:: conillet
Entrades: 366
Membre des de: dt. set. 02, 2008 11:58 am

EntradaAutor: minerva2 » ds. gen. 14, 2012 4:06 pm

En els fulls que tinc jo dels pediatres, diu que se li pot donar aigua, pit o lactic després de les papilles de verdures. i per la nit cereals.
Jo de fet li dono pit.
Alexia77
Entrades: 1226
Membre des de: dg. maig 15, 2011 9:14 am

EntradaAutor: Alexia77 » ds. gen. 14, 2012 5:00 pm

Jo sempre li dono pit també,
Imatge

Imatge
manoli37