Cereals als 4 mesos i dormir més?

Cereals, fruita, verdura, carn i peix.
Ganga
:: conillet
Entrades: 383
Membre des de: dv. nov. 18, 2011 8:47 am

Cereals als 4 mesos i dormir més?

EntradaAutor: Ganga » dl. nov. 28, 2011 1:39 pm

Hola a tothom!
Ja he posat la pregunta en un altre post (però em sembla que no era el lloc correcte...)
Els/les vostres pitufos o pitufes :-)(-: han allatgat les nits amb la introducció dels cereals als 4 mesos?
Jo tinc visita d'aquí 15 dies i espero que almenys en comptes de 3 vegades es desperi dues :-o00m . Diuen que aixó és un" mite"...em podeu explicar la vostra experiència?
Gràcies!
El rei de la casa 7anys i mig!
El nostre príncep quasi 6!
La patufa quasi 3!
MARUXA
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 547
Membre des de: dt. jul. 14, 2009 10:33 am

Re: Cereals als 4 mesos i dormir més?

EntradaAutor: MARUXA » dl. nov. 28, 2011 2:25 pm

Hola Ganga,
Jejejejeje!!... això dels cereals... doncs en el meu cas no va funcionar... de fet el meu nen té més de dos anys... i es deperta un mínim de 3 vegades... ups! ;-) Desitjo que tinguis sort i aviat puguis dormir més seguit.
MARUXA l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. nov. 28, 2011 2:44 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
Roger, ets la nostra alegria!!
pucpuc
:: zebra
Entrades: 1394
Membre des de: dc. maig 21, 2008 6:51 pm
Ubicació: catalunya

EntradaAutor: pucpuc » dl. nov. 28, 2011 2:38 pm

jo tambe penso que es un mite, si dormen dormen, i si no amb els cereals no fas res de res!
Santandria
:: peixet
:: peixet
Entrades: 268
Membre des de: dg. abr. 20, 2008 8:31 pm

EntradaAutor: Santandria » dl. nov. 28, 2011 2:49 pm

En el meu cas tampoc va servir per res :-:)
Em deien "Quan deixi el pit no es despertarà tant" (mentida), "Quan prengui cereals abans d'anar a dormir no es despertarà tant" (mentida), "Quan sopi papilla de verdures no es despertarà tant" (mentida), "quan comenci l'escola no es despertarà tant" (mentida)... en el meu cas només vaig notar canvi a mesura que s'anava fent gran i fins ben bé els 3 anys no ha fet les nits senceres. I despertar-se només 2 o 3 cops ho va fer sobre els 16 mesos...

Com t'han dit, no només es desperten de gana. Però vaja! espero que a tu sí et funcioni! Sort! >.-<:
ImatgeImatge
sivi
Entrades: 1803
Membre des de: dt. juny 29, 2010 10:08 am
Ubicació: girona

EntradaAutor: sivi » dl. nov. 28, 2011 2:53 pm

Ganga sento dir-te que res de res en el nostre cas.
La Berta es despertava tres-quatre cops durant la nit tot i posar cereals al bibi o fent papilla espessa de cereals.
Si et serveix de consol va començar a dormir tota la nit (20:15/7:30)a partir de fer els 9 mesos.
Menys quan ha estat molt inquieta per què li han sortit quatre dents de cop o ha estat malalta.
La meva es molt inquieta i no para quieta en tot el dia, i de nit igual, no creia que arrives a dormir mai mes tota una nit, i de cop va fer 9 mesos i va fer un canvi en pocs dies, espero que tinguis la mateixa sort.
Imatge

Imatge
Abril*
:: lleona
Entrades: 936
Membre des de: dj. juny 17, 2010 9:11 am

EntradaAutor: Abril* » dl. nov. 28, 2011 3:01 pm

A nosaltres tampoc ens va funcionar, mite total....

Vam introduir els cereals als 6 mesos i tot just fa dues setmanes (ara en te 10 mesos) que dormim més o menys tota la nit, bé de fet aquesta nit ha estat la primera que hem hagut de despertar el patu per anar al cole!
Imatge
nurkieta
:: rateta
:: rateta
Entrades: 171
Membre des de: dj. abr. 02, 2009 12:27 pm

EntradaAutor: nurkieta » dl. nov. 28, 2011 3:15 pm

En cap dels meus dos fills amb l'introducció dels cereals he notat que es despertin menys, com a molt han allargat 1 hora i no sempre. De fet quan els he introduit els cereals ja havien anat allargant el temps de dormir paulativament.
Amb la gran li donavem amb biberó, i al peque li donem amb farinetes ben espesses i desprès fa pit, i tot i així es desperta.
ImatgeImatge
Ganga

EntradaAutor: Ganga » dl. nov. 28, 2011 4:19 pm

ostresss, ostresss, gràcies noies, espero que almenys allargui una miqueta...ja que dormir més ja veig que NO :ufs: . Jo era de dormir 8 horetes i si en queia alguna més doncs benvinguda era...suposo que una s'acaba acostumant...nomès espero no tenir problemes per dormir el dia que el meu fill decideixi allargar tota la nit..sinó sí que m'estiraré els cabells. :-)
La patufa quasi 3!
neaa
:: pantera
:: pantera
Entrades: 885
Membre des de: dt. ago. 24, 2010 5:22 pm
Contacta:

EntradaAutor: neaa » dl. nov. 28, 2011 4:50 pm

A nosaltres tampoc ens va funcionar, vam començar allà als 5 mesos i mig. L'Ariadna va començar a dormir tota la nit als 7 mesos i el Genís als 8 mesos. Tots dos ho van fer solets de cop i volta.
entrerius
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3452
Membre des de: dv. set. 26, 2008 6:12 pm

EntradaAutor: entrerius » dl. nov. 28, 2011 6:10 pm

ni cereals, ni fruita, ni verdures ni carn ni res de res..... fins als 2 anys llargs no va començar a dormir bé (o el que nosaltres els pares podíem considerar mitjanament bé).
Molta paciència i ànims. Tot arriba.
charito
:: girafa
Entrades: 2409
Membre des de: dv. jul. 03, 2009 10:11 pm

EntradaAutor: charito » dl. nov. 28, 2011 7:44 pm

A mi tampoc em va servir de res, cap als 8 mesos li vam treure els bibes de nit i aixo si que ens va ajudar a que es regules i no es despertes tants cops.

Ara que fins l'any s'ha despertat un parell de cops, que si m'he girat, que si tinc un pet... A partir de l'any gloria, en general dorm tota la nit o es desperta un cop pq no troba l'aigua o el xumet etc.

Anims q tot passa!!!!
Takita
:: dinosaure
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

EntradaAutor: Takita » dl. nov. 28, 2011 8:39 pm

Goga ha escrit:És un mite, ni cas. Ni que li donguessis paella o fabada dormirien més :r)

:-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D

Teniu tota la raó; jo penso que el nen que és de dormir, dorm amb cereals o sense i el que no, doncs el que diu la Goga ;-))) .
lila
Entrades: 1388
Membre des de: dj. nov. 16, 2006 10:40 pm

EntradaAutor: lila » dl. nov. 28, 2011 9:28 pm

Completament d'acord amb la takita.

La meva gran fins als dos anys no ens va fer nits seguides i la petita segueix pel camí, tot i que ja ens n'ha regalat alguna...
La gran encara ara hi ha nits que es desperta un cop.

Ni cereals ni res de res... les meves no són de dormir i prou, ha acceptar-ho i ha gaudir-les....

I sí, el cos s'acaba adaptant a tot.
Redescobrint-me a mi mateixa gràcies a les meves TRES filles!
shila
Entrades: 361
Membre des de: dg. maig 04, 2008 8:35 pm

EntradaAutor: shila » dl. nov. 28, 2011 9:45 pm

Hola,

m'uneixo al club de les que no ens ha funcionat el tema dels cereals. I mira que jo en tenia unes esperances !!!!!!!!!!!!
Però bueno, què hi farem.
Per altre banda, també t'haig de dir que quan deixes la LM en exclusiva i comences a introduïr els altres aliments, a la nit jo desitjava que es despertés per "buidar-me" les pupus.

Una abraçada.
Imatge
Abril*
Entrades: 936
Membre des de: dj. juny 17, 2010 9:11 am

EntradaAutor: Abril* » dl. nov. 28, 2011 10:40 pm

roser a. ha escrit:A mi tampoc em va servir de res, cap als 8 mesos li vam treure els bibes de nit i aixo si que ens va ajudar a que es regules i no es despertes tants cops.

Ara que fins l'any s'ha despertat un parell de cops, que si m'he girat, que si tinc un pet... A partir de l'any gloria, en general dorm tota la nit o es desperta un cop pq no troba l'aigua o el xumet etc.

Anims q tot passa!!!!

Exàcte, a nosaltres també ens ha funcionat treure els bibes/ teti de nit ara tot just fa unes setmanes que ho vam fer i les nits van mol millor.....
Imatge
llunàtica
:: gosset
:: gosset
Entrades: 458
Membre des de: dj. oct. 01, 2009 7:12 pm

EntradaAutor: llunàtica » dt. nov. 29, 2011 9:49 am

Hola ganga,
mentida podrida, ni cereals, ni papilles ni punyetes, no allarguen més per donar-los un bibi de cereals a la nit, comprobat.
És el que et diuen les companyes, paciència perquè el son es comença a allargar cap als 2 anys. Jo tinc un fill de 2 anys i mig i fins fa uns mesos encara tenia un parell de despertars. Si t'és molt difícil despertar-te i aixecar-te et recomano el collit.
ImatgeImatge
ImatgeImatge
Ganga

EntradaAutor: Ganga » dt. nov. 29, 2011 1:04 pm

Merci! merci noies per les vostres experiències!
llunàtica: dormim amb el petit en sidecar però si que és cert que a vegades acaba ben enganxat a mi! :r)
La patufa quasi 3!
Ganga

EntradaAutor: Ganga » dt. des. 13, 2011 8:52 am

Bones!
bé doncs, haig de dir que ahir al matí vam començar amb els cereals i aquesta nit ha sigut una de les pitjors :ufs: m'ha demanat menjar tres vegades...hem estat desperts més de dues hores...i això que pensava que quedaria més "plenet" ara el que em passa és que com que em fan posar 2 culleradetes a cada bibi hi ha tomes de dia que no té gana...i cla passa moltes hores sense menjar i em fa cosa...a alguna li ha passat? com ho heu solucionat?
Merci!
La patufa quasi 3!
charito
Entrades: 2409
Membre des de: dv. jul. 03, 2009 10:11 pm

EntradaAutor: charito » dt. des. 13, 2011 8:36 pm

Ganga, perque et fan posar cereals a cada bibi? Nomes te 4 mesos. Segurament li costaran de païr.

De fet jo no li he posat mai cereals al bibe, els cereals amb cullera i el bibe nomes llet.
Ganga

EntradaAutor: Ganga » dt. des. 13, 2011 9:24 pm

Em va dir que així quedaria més tip i potser allargaria més, sobretot a la nit. Però m'en fa posar 2 cullerades a tots els bibis i cla jo això ho veig massa però massa, de fet crec que no li fan falta...no sé i... d'omplir-lo res de res, portem dos dies i està desganat i el que menja ho fa sense gana com abans feia, amb això vull dir que no menja ni molt menys la llet que menjava i això penso que no és bo...no em convençen gens, penso que els hi trec i punt.
El nen va bé de pes, pesa 7kg i medeix 64 cm amb 4 mesos.
A més he llegit que queden residus dins els petitons i sinó han de ser biològics que són respectuosos.
La patufa quasi 3!

Torna a “Els aliments”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::