Bebes/nens poc menjadors
Bebes/nens poc menjadors
HOLA A TOTES,
SÓC NOVA AL FÒRUM PERÒ FA MOLT TEMPS QUE US SEGUEIXO I AL FINAL M'HE DECIDIT A ESCRIURE!!!
NO VULL EXPOSAR RES EN CONCRET, SINÓ MÉS BÉ EXPOSAR UN LLOC ON PODER "DESFOGAR-ME", JA QUE SEGUR QUE HI HAN MOLTES MARES QUE TENEN NENS "POC MENJADORS", I AQUEST TEMA A MI M'AGOBIA UN POC...
SÓC MARE D'UNA PRECIOSA NENA DE 9 MESOS, FINS ALS 4M VAM FER LME, UN COP VAM INTRODUIR ELS ALIMENTS, LA TETA ES VA ACABAR... NO VULL ENGANYAR DIENT QUE LA MEVA NENA NO MENJA, PERQUÈ US ENGANYARIA, LA MEVA NENA MENJAR SÍ QUE MENJA, PERÒ MOLT POQUET.
PEL MATI FEM BIBES DE 150 (SI SE'LS ACABA), A DINAR LA VERDURETA (AQUESTA SI LI AGRADA, FA UNS 200-250 SI HI HA SORT), LA FRUITA ÉS UN DRAMA I HI HA DIES QUE PASSEM DIRECTES AL SOPAR, QUE PREN UNS 150-180 SI HI HA SORT...
NO LI AGRADEN ELS IOGURS, NI POTITOS, NI PETIT SUIS... RES!! M'HE GASTAT MOLTS DINERS PROVANT I PROVANT GUSTOS NOUS I NO LI AGRADEN. ELS TROSSETS TAMPOC ELS VOL ENCARA...
LA MENUDETA ÉS UNA NENA RIALLERA I VITAL I SANA I AIXÒ EM CONSOLA, I NO LA CANVIO PER RES DEL MÓN!!!!! PERÒ HI HAN DIES QUE EM DESESPERA... SUPOSO QUE A MOLTES US PASSA NO?? I SI AGAFA UNS MOQUETS O TOS, JA NI MENGEM... DE PES VA "REGULAR" NO ARRIBA ALS 8Kg.
M'HE LLEGIT EL LLIBRE DEL CARLOS GONZÁLEZ, EL QUAL ACONSELLO AL 100%, INTENTO APLICAR EL SENTIT COMÚ I PENSAR QUE SI NO MENJA MÉS ÉS PERQUÈ NO HO NECESITA...
BÉ GRÀCIES A TOTES PER AGUANTAR LA "PEGADA" JEJEJE...
UNA ABRAÇADA
SÓC NOVA AL FÒRUM PERÒ FA MOLT TEMPS QUE US SEGUEIXO I AL FINAL M'HE DECIDIT A ESCRIURE!!!
NO VULL EXPOSAR RES EN CONCRET, SINÓ MÉS BÉ EXPOSAR UN LLOC ON PODER "DESFOGAR-ME", JA QUE SEGUR QUE HI HAN MOLTES MARES QUE TENEN NENS "POC MENJADORS", I AQUEST TEMA A MI M'AGOBIA UN POC...
SÓC MARE D'UNA PRECIOSA NENA DE 9 MESOS, FINS ALS 4M VAM FER LME, UN COP VAM INTRODUIR ELS ALIMENTS, LA TETA ES VA ACABAR... NO VULL ENGANYAR DIENT QUE LA MEVA NENA NO MENJA, PERQUÈ US ENGANYARIA, LA MEVA NENA MENJAR SÍ QUE MENJA, PERÒ MOLT POQUET.
PEL MATI FEM BIBES DE 150 (SI SE'LS ACABA), A DINAR LA VERDURETA (AQUESTA SI LI AGRADA, FA UNS 200-250 SI HI HA SORT), LA FRUITA ÉS UN DRAMA I HI HA DIES QUE PASSEM DIRECTES AL SOPAR, QUE PREN UNS 150-180 SI HI HA SORT...
NO LI AGRADEN ELS IOGURS, NI POTITOS, NI PETIT SUIS... RES!! M'HE GASTAT MOLTS DINERS PROVANT I PROVANT GUSTOS NOUS I NO LI AGRADEN. ELS TROSSETS TAMPOC ELS VOL ENCARA...
LA MENUDETA ÉS UNA NENA RIALLERA I VITAL I SANA I AIXÒ EM CONSOLA, I NO LA CANVIO PER RES DEL MÓN!!!!! PERÒ HI HAN DIES QUE EM DESESPERA... SUPOSO QUE A MOLTES US PASSA NO?? I SI AGAFA UNS MOQUETS O TOS, JA NI MENGEM... DE PES VA "REGULAR" NO ARRIBA ALS 8Kg.
M'HE LLEGIT EL LLIBRE DEL CARLOS GONZÁLEZ, EL QUAL ACONSELLO AL 100%, INTENTO APLICAR EL SENTIT COMÚ I PENSAR QUE SI NO MENJA MÉS ÉS PERQUÈ NO HO NECESITA...
BÉ GRÀCIES A TOTES PER AGUANTAR LA "PEGADA" JEJEJE...
UNA ABRAÇADA
Toni l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. set. 29, 2011 10:28 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Raó: Títol en majúscules
Raó: Títol en majúscules
Re: Bebes/nens poc menjadors
Hola nine!! primer de tot benvinguda al forum. Ja veuras com aquí a part de desfogar-te(que va molt bé) et donaran/donarem molts consells i idees que et poden fer servei.
Per això de la teva peque mooooooooooolta paciència. Va menjant no? Donc anar fent i molt
Per això de la teva peque mooooooooooolta paciència. Va menjant no? Donc anar fent i molt

gràcies per la benvinguda patufa!!
Va menjant, però avui per exemple està menjant fatal!!!
Fa 2 dies menjava "molt bé", i ara ja tornem al baixón... en fi, una de cal i una d'arena, i com bé dius tu
Va menjant, però avui per exemple està menjant fatal!!!
Fa 2 dies menjava "molt bé", i ara ja tornem al baixón... en fi, una de cal i una d'arena, i com bé dius tu

Benvinguda! A mi tambe em va ajudar moltissim el consell del forum perque tambe soc una mare de uan nena poc menjadora, ara en canvi menja més bé.
La teva menja moltissim comparat en com ho feia la meva a la seva edat: la meva sempre feia només "culs de biberons", 60.90ml..i no és fins ara prop de l'any que ha començat a fer algun bibe de 180ml. Tema fruita té ara un any i no he aconseguit que es menjés mai cap tipus de fruita natural, res. La verdura mai mai m'havia arribat a menjar més de 200 gr ni en broma. Tema làctics no és fins ara prop de l'any que ha començat a agradar-li una mica els yogurts però res més ni gaires invents.
Resultat:; tinc una nena preciosa i sana 100%
O sigui que jutja tu mateixa... no cal que et digui res més..
No pateixis, tu mateixa ho has dit, si estan feliços i alegres evident que estan sans i MENJEN EL QUE NECESSITEN. Hi ha molta mania en voler veure els nens inflats com un globus, ja ho aniras veient que tothom t'apretarà, avis etc
NINE ha escrit:PEL MATI FEM BIBES DE 150 (SI SE'LS ACABA), A DINAR LA VERDURETA (AQUESTA SI LI AGRADA, FA UNS 200-250 SI HI HA SORT), LA FRUITA ÉS UN DRAMA I HI HA DIES QUE PASSEM DIRECTES AL SOPAR, QUE PREN UNS 150-180 SI HI HA SORT...
La teva menja moltissim comparat en com ho feia la meva a la seva edat: la meva sempre feia només "culs de biberons", 60.90ml..i no és fins ara prop de l'any que ha començat a fer algun bibe de 180ml. Tema fruita té ara un any i no he aconseguit que es menjés mai cap tipus de fruita natural, res. La verdura mai mai m'havia arribat a menjar més de 200 gr ni en broma. Tema làctics no és fins ara prop de l'any que ha començat a agradar-li una mica els yogurts però res més ni gaires invents.
Resultat:; tinc una nena preciosa i sana 100%
O sigui que jutja tu mateixa... no cal que et digui res més..
No pateixis, tu mateixa ho has dit, si estan feliços i alegres evident que estan sans i MENJEN EL QUE NECESSITEN. Hi ha molta mania en voler veure els nens inflats com un globus, ja ho aniras veient que tothom t'apretarà, avis etc
CRÒNICA:http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=71&t=18535
La nostra princeseta va néixer el 5 d'octubre de 2010 a les 7:50h
MERCADILLO: https://picasaweb.google.com/105865966059035089930
- nurieta2010
- :: formigueta

- Entrades: 97
- Membre des de: dc. oct. 07, 2009 7:55 pm
Hola Nine!!!!
Si et serveix de consol, la meva filla té 15 mesos i fa 9Kgs justos. Jo seguint el sentit comú tampoc em preocupo perquè està sana i no s'ha posat mai malalta.
De totes maneres, com que des dels 9 mesos no augmenta quasi de pes a partir d'octubre ens receptaran una analítica per descartar alguna intolerània (la pediatra comença a sospitar de celiaquia),
Jo crec que el principal és la salut dels peques, si a ells els veus sans i contents... no t'estressis ni et capfiquis més del necessari!!!!
Si et serveix de consol, la meva filla té 15 mesos i fa 9Kgs justos. Jo seguint el sentit comú tampoc em preocupo perquè està sana i no s'ha posat mai malalta.
De totes maneres, com que des dels 9 mesos no augmenta quasi de pes a partir d'octubre ens receptaran una analítica per descartar alguna intolerània (la pediatra comença a sospitar de celiaquia),
Jo crec que el principal és la salut dels peques, si a ells els veus sans i contents... no t'estressis ni et capfiquis més del necessari!!!!
gràcies wapes!!
La veritat és que em va bé veure que altres mares han passat i passen pel mateix que jo... teniu raó que és important que estiguin bé i no s'ha d'estereotipar als nens segons si estan gordets o no...
No obstant costa, costa molt!!!
La veritat és que em va bé veure que altres mares han passat i passen pel mateix que jo... teniu raó que és important que estiguin bé i no s'ha d'estereotipar als nens segons si estan gordets o no...
No obstant costa, costa molt!!!
Ei!! Sembla que parleu de la meva filla! Sobretot la Emanems.....!!
La Carlota mai ha volgut la fruita. No li agrada gens. Li venen esgarrifances. Nomès si li dones pera o poma en trossets la menja (però vaja poquíssim, gairebé tot cau al terra). La verdura si que li ha agradat tot i que no recordo que hagi menjat cap dia més de 200ml i últimament "guarreja" molt. Tampoc li agraden els iogurts, ni els cereals....a vegades sembla que li agrada una cosa i quan intentes donar-li x segon cop ho rebutja. De bibes, el màxim que ha begut ha sigut 120ml....les galetes les porta a la mà de decoració però ni les llepa. El pà però si que li agrada!!
Ui! S'ha despertat....ja seguiré....
La Carlota mai ha volgut la fruita. No li agrada gens. Li venen esgarrifances. Nomès si li dones pera o poma en trossets la menja (però vaja poquíssim, gairebé tot cau al terra). La verdura si que li ha agradat tot i que no recordo que hagi menjat cap dia més de 200ml i últimament "guarreja" molt. Tampoc li agraden els iogurts, ni els cereals....a vegades sembla que li agrada una cosa i quan intentes donar-li x segon cop ho rebutja. De bibes, el màxim que ha begut ha sigut 120ml....les galetes les porta a la mà de decoració però ni les llepa. El pà però si que li agrada!!
Ui! S'ha despertat....ja seguiré....
cullareta ha escrit:Ei!! Sembla que parleu de la meva filla! Sobretot la Emanems.....!!
.
Exacte, veig que les nostres nenes podrien anar agfadetes de la mà jajaj,
la nostra de fruita res, ni poma ni pera ni cap trosset, li fa ascos desde ben petita,
de la verdura ara ultimament cada cop menja menys papilles, les ha com aborrit, però com que ja menja trossets ho puc complementar donant-li trossets, ..va més de al meitat a terra però vaja que va emnjant prou bé i ella mateixa s'ho agafa
la papilla de cereals amb cullera mai no l'ha volgut igual que la teva,
la unica diferencia és les galetes que de petita no pero ara ultimament si que les menja i li agraden molt!
Dels bibes igual, també.
Emanems, i si no vol fruita ni iogur com la meva... llavors que berenava la teva??? és que nosaltres pasem del dinar directe al sopar (bibe de cereals)... Tot i que jo amb molt paciència cada dia li preparo la mini papilla de fruites, però mai pren més de 4 cullerades, i com iogurs tampoc en vol...
Una abraçada i gràcies a totes!!!
Una abraçada i gràcies a totes!!!
patri28 ha escrit:Emanems, i si no vol fruita ni iogur com la meva... llavors que berenava la teva???
La meva ja és més gran. aviat fara 1 any i ara ja menja pa amb tomaquet a trossets, un tall de coca, pernil dolç, galetes maria etc. Tal com dic ara ja li agraden tambe els yogurts normal, i a vegades li vé una mica de gust. No tot s'acaba amb la papilla, hi ha més possibilitats a mesura que es van fent grans, clar
Aixxxx la veritat és que ho veig tot una muntanya...
Avui començarem amb el peix, i ja penso si li agradarà si s'ho menjarà, què li dono si no en vol, en fi!!
Avui estic un poc enboirada i ho veig tot "difícil", però bueno, poc a poc anirem fent i amb molt paciència no??
Avui començarem amb el peix, i ja penso si li agradarà si s'ho menjarà, què li dono si no en vol, en fi!!
Avui estic un poc enboirada i ho veig tot "difícil", però bueno, poc a poc anirem fent i amb molt paciència no??
NECESITO CONSELLS!!!!!
La meva nena no té gana per berenar i a més a més no li agrada la fruita.
Llavors havia pensat que avui que hem d'introduir el peix fer-ho de la següent manera;
9h Esmorzar; bibe de cereals (si pren 150 ja em dono per satisfeta )
13h Dinar: papilla verdures + carn (200-250)
(saltar-mos el berenar)
18-19h Sopar: sémola blat + peix / verdures+ peix
21-22h Resopar: bibe en cereals (si el vol és clar).
Què trobeu?? és molt descabellat fer-la sopar a aquestes hores??? i saltar-mos la fruita?? (total, cada dia la llenço...)
GRÀCIES MARONES!!!
La meva nena no té gana per berenar i a més a més no li agrada la fruita.
Llavors havia pensat que avui que hem d'introduir el peix fer-ho de la següent manera;
9h Esmorzar; bibe de cereals (si pren 150 ja em dono per satisfeta )
13h Dinar: papilla verdures + carn (200-250)
(saltar-mos el berenar)
18-19h Sopar: sémola blat + peix / verdures+ peix
21-22h Resopar: bibe en cereals (si el vol és clar).
Què trobeu?? és molt descabellat fer-la sopar a aquestes hores??? i saltar-mos la fruita?? (total, cada dia la llenço...)
GRÀCIES MARONES!!!
Emanems.... tu li dones pit?? Quan té la teva peque???
La meva si, encara fa teti..... i el meu pediatra diu que els nens que fan pit els hi costa més habituar-se a menjar una altra cosa i em diu que no em preocupi, però és clar, jo porto des dels 5 mesos probant i aviat farà 10 i gairebé estem com el 1r dia.... A més, des de divendres a la nit ha estat amb febre i els últims dos dies només ha menjat pit....avui li he fet la verdura un altre cop i nomès ha menjat 6 cullerades.
Fins que no es recuperi, no podrem intentar res de nou
Nine, quan té la teva nena?? VOls dir que aguantarà sense menjar de les 13h a les 18/19h??? No hi ha res que li agradi i li puguis donar com a berenar??????
La meva si, encara fa teti..... i el meu pediatra diu que els nens que fan pit els hi costa més habituar-se a menjar una altra cosa i em diu que no em preocupi, però és clar, jo porto des dels 5 mesos probant i aviat farà 10 i gairebé estem com el 1r dia.... A més, des de divendres a la nit ha estat amb febre i els últims dos dies només ha menjat pit....avui li he fet la verdura un altre cop i nomès ha menjat 6 cullerades.
Nine, quan té la teva nena?? VOls dir que aguantarà sense menjar de les 13h a les 18/19h??? No hi ha res que li agradi i li puguis donar com a berenar??????
Hola cullareta!!!
La meva petita té 9 mesos.
Aguantar si que aguanta!!! i tant!!! com té poca gana... ho vull fer així per a que precisament arribi en gana si nó no menja o menja 4 -5 cullerades!!
Pensa que aquests dies menjava de fruita 3 o 4 cullerades i fins sopar a les 20'30 res de res!! i no plora eh!!!
A més el iogur tampoc li agrada massa...
Avui ha dinat a les 13-13'30 i li donaré el sopar sobre les 18'30-19h, a vore que tal...
La meva petita té 9 mesos.
Aguantar si que aguanta!!! i tant!!! com té poca gana... ho vull fer així per a que precisament arribi en gana si nó no menja o menja 4 -5 cullerades!!
Pensa que aquests dies menjava de fruita 3 o 4 cullerades i fins sopar a les 20'30 res de res!! i no plora eh!!!
A més el iogur tampoc li agrada massa...
Avui ha dinat a les 13-13'30 i li donaré el sopar sobre les 18'30-19h, a vore que tal...
Aixxxxx després d'uns dies de menjar mitjanament bé, ja hi tornem a ser...
Li han sortit les dents de baix i potser té mal de boqueta, però avui ha esmorzat un bibe de 150 en cereals i per dinar 4 cullerades de verdura (4 són 4) i a plorar i plorar fins que no l he tret de la trona!!!
Que complicat és... hi han ies que és difícil no desesperar, i no sé que farem quan mastegarem!!!
En fi, una abraçada a totes i a veure si a la tarde o demà hi ha més sort!!
Li han sortit les dents de baix i potser té mal de boqueta, però avui ha esmorzat un bibe de 150 en cereals i per dinar 4 cullerades de verdura (4 són 4) i a plorar i plorar fins que no l he tret de la trona!!!
Que complicat és... hi han ies que és difícil no desesperar, i no sé que farem quan mastegarem!!!
En fi, una abraçada a totes i a veure si a la tarde o demà hi ha més sort!!
Hola, aquí una altra mare patidora amb el tema del menjar del nen. El meu té quasi 9 mesos i pesa poc més de 7 kgs. Feia unes setmanes, ja menjava molt bé, però va ser agafar otitis una altra vegada i des de llavors que encara no ha tornat a agafar el ritme ( i ja fa tres setmanes). Ara al menys va menjant tots els àpats, excepte el berenar, que no hi ha manera que es mengi una cullerada de fruita. He provat tot: potitos, fruita al vapor amb galeta maria, sense galeta, i no hi ha manera. I el iogurt no li agrada. Va menjant teta durant la tarda. En fi, suposo que és una qüestió de temps que torni a menjar fruita o que vulgui iogurt, o no.
Fa poc més d'un mes vaig escriure perque em sentia desesperada amb el tema del menjar.... Doncs bé, ara escric perque el nen ha fet un canvi i portem dues setmanes que menja molt bé, i ja li agraden més coses. Veig que li ha costat adaptar-se, però ara ja menja de tot i en bones quantitats.
Ànims!
Ànims!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |