Olla a pressió

Cereals, fruita, verdura, carn i peix.
Inopia
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 321
Membre des de: dg. set. 11, 2011 10:16 am

Re: Olla a pressió

EntradaAutor: Inopia » dl. set. 19, 2011 7:44 pm

Doncs jo soc addicta a l'olla a pressió. Hi faig de tot (i encara no tinc baby) i la meva mare sempre ha dit que juntament amb el vapor és una forma idònia de que els aliments no perdin les seves vitamines amb la cocció. A veure si algú ens ho pot aclarir, que a mi també m'interessa.
Monikapol
:: puça
Entrades: 12
Membre des de: dj. set. 08, 2011 4:36 pm

EntradaAutor: Monikapol » dl. set. 19, 2011 9:21 pm

Hola!! jo vaig començar a cuinar a l'olla a pressió quan vaig tenir el meu fill fa dos anys. Va ser la meua mare qui me la va aconsellar. Ella sempre l'ha fet anar molt. La veritat és que estic més que contenta amb aquesta olla. Justament una de les qualitats que te cuinar així és que conserva totes les propietats dels aliments (com al vapor) perquè es cuina amb poquíssima aigua i per tant els nutrients es queden amb els aliments i no marxen amb l'aigua o amb el vapor que desprèn quan es vull. A més a més un altre gran avantatge que te és que cou en molt poc temps. Per exemple, jo faig verdura pel meu fill que doni per unes quantes racions. Després la trituro, la distribueixo en petits envasos tapats i al congelador. Així no he d'estar cada dia fent verdura, molt pràctic sobretot si es treballa. Doncs, el que deia, faig una bona olla de verdura, per la que només necessito posar-hi un o dos cm d'aigua, i en 6 minuts està feta i molt ben feta, no es allò que es pugui quedar dura o poc cuita, no,no, perfecta per menjar i boníssima perquè al conservar tots els nutrients també conserva tot el seu sabor. També hi faig les llegums, mongetes seques, cigrons, llenties amb arròs, carn estofada, sípia estofada, etc. en molt menys temps que bullint-ho amb aigua en una olla normal i molt més bo. Es ideal també si es fa dieta o senzillament si un vol cuidar-se perquè cuinant així no es requereix oli i clar, tampoc s'ha de fregir res. Fent un bon caldo ja sigui amb espècies, verdures, pastilles tipus "avecrem", etc. es pot fer un plat boníssim i sense matèria grassa. Jo, la veritat, es que no l'havia fet anar mai abans perquè no sabia com anava però des de que li he agafat el gust, per una cosa o per una altra la faig anar cada dia. Laura80 te la recomano al 100%!! :b-))) :b-))) :b-)))
suan1981
Entrades: 45
Membre des de: dt. des. 21, 2010 11:24 am

EntradaAutor: suan1981 » dl. gen. 30, 2012 1:51 pm

jo tambe faig servir la olla a pressió i faig la verdura al vapor tinc una rejilla que es posa abaix amb dos dits d'aigua i asobre hi poso una cistella a mb la verdura 10 min i verdura per les meves bessones ja estar, es un luxe quasi be totes les vitames es conserven i amb el caldo que keda el guardo per la nit, per fer una sopeta!!!!!
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge
pucpuc
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1394
Membre des de: dc. maig 21, 2008 6:51 pm
Ubicació: catalunya

EntradaAutor: pucpuc » dj. feb. 16, 2012 9:52 am

laura80 m'alegro que et vagi tan be. Jo tambe la tinc i guanyes temps a meé tal i com ta dit alguna companya tambe et permet cuinar al vapor i consevar aixi totes les propietats de la verdura. Jo crec que es una bona inversió, per cuinar per tota la família.

Torna a “Els aliments”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::