L'OCU desaconsella els iogurts "especials per a nadons"
- Naylacris
- :: dinosaure
- Entrades: 12234
- Membre des de: dc. jul. 25, 2007 9:09 am
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Re: L'OCU desaconsella els iogurts "especials per a nadons"
La meva cunyada que es pediatra i porta un grup de lactància sempre m'els ha desaconsellat i no he donat mai, directament vaig fer ioguts normals.
- petazetas
- :: girafa

- Entrades: 2418
- Membre des de: dj. oct. 30, 2008 8:51 am
- Ubicació: Badalona - Barcelona
Jo des dels 9 mesos que li vaig començar a donar algun iogurt i vaig anar directament als normals.
La Lia ja és tota una princesa!
Jo els vaig provar durant una temporada però desseguida vaig passar als naturals normals de tota la vida. El meu pediatra tampoc me'ls aconsellava massa aquests iogurs.
Gràcies per la info, goga!
Gràcies per la info, goga!
- Ítaca
- Entrades: 7513
- Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès
petazetas, m'agrada molt la foto del teu avatar! Esteu molt guapes!!! 
Jo els vaig comprar pq em van donar un vale i quan vaig veure l'emoció que li agafava quan veia el iogurt a la nevera, vaig pensar, això no ha de ser bo segur!!!
Des d'una mica abans de fer els 9 mesos li dono els naturals i ahir una mica de mató tot i que no el va emocionar gaire..
Des d'una mica abans de fer els 9 mesos li dono els naturals i ahir una mica de mató tot i que no el va emocionar gaire..
doncs jo vaig pagar pels iogurts especials com una ximpleta durant uns mesos......
Em van dir que ja podia dornar-li'n, però adaptats... i això vaig fer!!!
Quan ja havia començat a donar-li'n de naturals vaig llegir un article que els desaconsellava i en poques paraules parlava "d'estafa emocional".... com que ho donaríes tot pel teu fill, doncs pagues el iogur a preu d'or.... i això la marca ho sap
Em van dir que ja podia dornar-li'n, però adaptats... i això vaig fer!!!
Quan ja havia començat a donar-li'n de naturals vaig llegir un article que els desaconsellava i en poques paraules parlava "d'estafa emocional".... com que ho donaríes tot pel teu fill, doncs pagues el iogur a preu d'or.... i això la marca ho sap

Vaja, molt interessant. Jo si que li dono els Primer Danone i els petit suisse d'aquesta marca per nens. però ara potser ho deixaré de fer.
I quins els doneu? un natural normal? sense sucre?¿ o com? expliqueu-me sisplau
I quins els doneu? un natural normal? sense sucre?¿ o com? expliqueu-me sisplau
- Ítaca
- Entrades: 7513
- Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès
MIrjan, nosaltres li donem, després de dinar,un petit suïs del Mercadona, i per berenar un de La Fageda amb fruita natural.
Doncs la meva pediatra amb la meva filla gran em va dir que li donés dels normals a partir dels 10 mesos, pero ara amb el petit m'ha dit que això ha canviat i que fins l'any prengui dels especials... que no li doni dels normals

El post d'en Jan: viewtopic.php?f=71&t=16927&p=908603#p908603
Venc Mei Tai Chinado! viewtopic.php?f=58&t=23295
Jo li dono un de natural (del que trobi, Danone original, La Fageda que no hi es a tot arreu, o del BonArea) amb fruita natural, poma o platan triturats.
No se on vaig llegir que no hem de tenir prejudicis pensant que els nens els trobaran amargs, els adults tenim el paladar espatllat pero ells son "verges" i no necessiten sucre i els trobaran bonissims. De fet ma mare es pren els iogurts sense sucre.
Francament, trobo molt pitjor tot el sucre que puguin tenir aquests especials que la proteïna de vaca dels normals.
No se on vaig llegir que no hem de tenir prejudicis pensant que els nens els trobaran amargs, els adults tenim el paladar espatllat pero ells son "verges" i no necessiten sucre i els trobaran bonissims. De fet ma mare es pren els iogurts sense sucre.
Francament, trobo molt pitjor tot el sucre que puguin tenir aquests especials que la proteïna de vaca dels normals.
Jo li dono els petit suisse de l'eroski i els iogurts naturals del Danone, però ara també en compro de naturals d'una granja que els fan ells i també li agraden molt i sense sucre, jo sempre li poso una miqueta perquè penso que ho trobarà amarg i l'altre dia em comença que no, que no hi volia sucre!! i jo vaig pensar deu meu! l'escopirà a la primera cullerada i que va se'l va menjar tot i anava dient: booooo, boooo!!
A mi la infermera de pediatria sempre em fotia bronca perquè no li donava iogurts adaptats... Jo li deia que amb la teta que prenia ja en tenia prou de làctics i que millor donar-li coses diferents i substancioses, i em deia que "és diferent i que ha de menjar de tot".
Quan tenia uns 10-11 mesos li vaig començar a donar dels meus (naturals) i algun petit suïs (però menjava tan poc que fins a l'any no se'n va acabar cap).
Quan tenia uns 10-11 mesos li vaig començar a donar dels meus (naturals) i algun petit suïs (però menjava tan poc que fins a l'any no se'n va acabar cap).
Gràcies Goga!
Jo al Jan al principi li vaig donar algun iogurt dels mi primer Danone, però de seguida vaig passar als naturals sense sucre de l'Eroski, un dia vaig comprar petit suisse de l'Eroski per provar i no li va agradar, me'ls vaig haver de menjar jo...jejeje...quina pena...jijiji...
El que em treu de polleguera són les llets de continuació per nens a partir de l'any...jo quan em va deixar la pediatra li vaig donar llet de vaca i ben feliç!
Jo al Jan al principi li vaig donar algun iogurt dels mi primer Danone, però de seguida vaig passar als naturals sense sucre de l'Eroski, un dia vaig comprar petit suisse de l'Eroski per provar i no li va agradar, me'ls vaig haver de menjar jo...jejeje...quina pena...jijiji...
El que em treu de polleguera són les llets de continuació per nens a partir de l'any...jo quan em va deixar la pediatra li vaig donar llet de vaca i ben feliç!
La vida amb un somriure és més bonica...

La gràfica del positiu!! http://www.fertilityfriend.com/home/26c1ea
El post del Jan!!
http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=50&t=14107

La gràfica del positiu!! http://www.fertilityfriend.com/home/26c1ea
El post del Jan!!
http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=50&t=14107

A mi la pediatre em va dir que li comencés a donar els mi primer danone als que la nena tenia quasi 7 mesos, a la revisió dels 7 (que en tenia 7 i poc) li vaig comentar que els mi 1r Danone no li agradaven gaire (per no dir gens) i em va dir que si volia a partir dels 8 ja n'hi podia donar del natural normal. Fins ara li hem comprat iogurts de La Fageda i li encanten!
Jo també vaig picar l'ham... però cada vegada veig més que ens foten el pèl tan com poden i més. Jo els hi dono normals amb sucre o ensucrats i això del sucre em fa patir, millor amb fruita triturada...
GRÀCIES PER PENJAR-HO!
GRÀCIES PER PENJAR-HO!
- petitaemma
- :: girafa

- Entrades: 2229
- Membre des de: dc. març 19, 2008 8:54 pm
A mi ja m'ho havien dit això dels iogurts especials per nadons, però els naturals normals, només fan 2 ó 3 cullerades i l'Abril feia unes cares
la nostra pediatra ens va dir que comencessim amb aquests especials, però que no els hi donèssim més de 3 per setmana ja que contenien massa sucre.
Com a elles no semblava agradar-lis els normals, vaig comprar d'aquests especials i d'aquests sí que en volen, no són llestes
i ara anem barrejant una mica de l'adaptat i una mica dels normals, per desenganxar-les
He de dir que jo tots els trobo horribles, odio els iogurts!
la nostra pediatra ens va dir que comencessim amb aquests especials, però que no els hi donèssim més de 3 per setmana ja que contenien massa sucre. Com a elles no semblava agradar-lis els normals, vaig comprar d'aquests especials i d'aquests sí que en volen, no són llestes
i ara anem barrejant una mica de l'adaptat i una mica dels normals, per desenganxar-les
He de dir que jo tots els trobo horribles, odio els iogurts!

L'Ariadna i l'Abril us agraeixen els ànims que els heu donat des del primer dia de vida. Moltes gràcies!
El nostre post:http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=71&t=15825
Petites coses GRANS: viewtopic.php?f=25&t=18803 Esperem la teva aportació diària!
Jo, com l'Entrerius, també vaig pagar la "novatada" amb la meva primera filla, com amb la llet, que vem estar fins gairebé els 2 anys llargs prenent-la de farmàcia...però amb el Roger, per la informació de més que vaig anar acumulant des de la Júlia, igual que la informació que ha penjat la Goga sobre els iogurts "especials" per nens, també s'ha parlat moltes vegades de la llet 3 de qualsevol marca de farmàcia, no es recomana. Millor passar cap als 18 mesos de la llet 2 a l'entera.
Amb el Roger vem començar amb els iogurts naturals als 6 mesos, i la llet entera cap als 14-15 mesos, i cap problema.
Gràcies Goga per la informació
Amb el Roger vem començar amb els iogurts naturals als 6 mesos, i la llet entera cap als 14-15 mesos, i cap problema.
Gràcies Goga per la informació
oh! que bé!!!! El meu nebot menjava d'aquests i jo estava farta que em diguéssin que perquè li donava iogurt natural al meu!!!! Ara té gairebé 18 mesos i estic farta que em diguin que li posi sucre al iogurt!!!! Per què? si li encanta sense sucre!!!! Té una llarga vida per provar les coses dolces, dolentes i marranades!!!! Així m'agrada!! Visca l'OCU!
Ens fan anar com volen...gràcies per l'article
Hola!
Gràcies Goga per la info. Jo tampoc li he donat mai iogurt "especial"al Roger, sempre he pensat que era un producte de màrketing, per sort el nostre pediatre va recolzar la nostra decisió de donar iogurt normal.
Gràcies Goga per la info. Jo tampoc li he donat mai iogurt "especial"al Roger, sempre he pensat que era un producte de màrketing, per sort el nostre pediatre va recolzar la nostra decisió de donar iogurt normal.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |