Beuen aigua?

Cereals, fruita, verdura, carn i peix.
Carme-it
:: tortuga
Entrades: 309
Membre des de: dc. juny 09, 2010 4:21 pm

Beuen aigua?

EntradaAutor: Carme-it » dj. abr. 07, 2011 9:26 pm

Bones,

tenim una nena de 3'5 mesos i fem lactància materna, i ara tenim el dubte de si poden beure aigua. És que amb aquesta calor i "encastada" al cotxet, penso que igual té calor i que una mica d'aigua refresca. No sé... sóc mare primarenca total!!! jejeje

Gràcies!
Imatge
Imatge
Takita
:: dinosaure
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

Re: Beuen aigua?

EntradaAutor: Takita » dj. abr. 07, 2011 9:32 pm

charito
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2409
Membre des de: dv. jul. 03, 2009 10:11 pm

EntradaAutor: charito » dv. abr. 08, 2011 7:15 am

Jo vaig obrir un post que em sembla que va acabar a la paperera :r)

En Quim va neixer al juliol i si li vam donar aigua pq feia molta calor, pero estem parlant de 32-33º. Ara tampoc crec que faci tanta calor com per aixo, segur que amb la LM en te mes que suficient.

El que si vaig aprendre es que quan tenia set bevia aigua i si no et deia que tu tia i que li donessis llet. Son mes llestos del que sembla!
sandrajuli
:: pantera
:: pantera
Entrades: 873
Membre des de: dt. març 16, 2010 9:46 am

EntradaAutor: sandrajuli » dv. abr. 08, 2011 8:40 am

és millor que no tan petit, si té set, que faci teta, que ja té tota l'aigua qeu li cal.
Pots buscar informació als llibres o articles d'en Carlos González.
Imatge
angelina
Entrades: 5461
Membre des de: dc. març 25, 2009 12:37 pm
Ubicació: Poitiers, FRANÇA

EntradaAutor: angelina » dv. abr. 08, 2011 9:40 am

Jo n'hi donava una mica mes que res per mullar-li els llavis, però esclar era a l'agost,i es posava inquiet al mamar pq suava molt... a la petitona ara no n'hi dono pq no crrec que fagi tanta calor com per completar amb aigua, i quan tenen set reclamen tb! fan dos xarrups i ja estan agust!
PER VEURE ELS NOSTES POSTS CLICKEU AL TICKER:

Imatge
Imatge

Walid Hem fet teta durant 1.043 dies (del 12/08/2009 al 19/06/2012)
Inès Hem fet teta durant 497 dies (des del 14/02/2011 al 25/06/22012)
Imatge

El blog de la mama: http://man-smanetes.blogspot.com

WALID & INÈS
Carme-it
Entrades: 309
Membre des de: dc. juny 09, 2010 4:21 pm

EntradaAutor: Carme-it » dv. abr. 08, 2011 3:46 pm

moltes gràcies per les respostes! sempre va bé saber dels altres. >.-<:
Imatge
Imatge
entrerius
:: dofí
Entrades: 3452
Membre des de: dv. set. 26, 2008 6:12 pm

EntradaAutor: entrerius » dv. abr. 08, 2011 3:53 pm

El meu fill va nèixer a l'abril i de cara a l'estiu. No li'n vaig donar mai. També feiem LM a demanda. :ok:
edae
Entrades: 3848
Membre des de: dt. març 07, 2006 7:24 pm
Ubicació: provincia girona

EntradaAutor: edae » dv. abr. 08, 2011 6:32 pm

En Pau va néixer a final de maig, i era una cosa que em preocupava. A les classes de pre-part ho vaig preguntar al llevador i ens va dir que si feiem lactáncia materna a demanda que no cal, perquè la que surt al començament és més líquida i la del final porta la grassa. O sigui que si te'l poses al pit i fa poquetes xumades i es desenganxa és que té set i prou.
Imatge
Imatge
Alesta
:: zebra
Entrades: 1034
Membre des de: dl. març 21, 2011 6:55 pm
Ubicació: Al peu del Montseny

EntradaAutor: Alesta » dc. abr. 13, 2011 12:18 am

Jo també estic una mica amoinada amb el tema aigua, però es que la meva filla té 9 mesos i menja quasi de tot (vaja, tot el que li toca per edat) i a més a més fem LM (totes les tomes, entre 5 i 8 entre dia i nit).
Jo crec que amb tanta lleteta com pren ha d'estar ben hidratada, però em preocupa perquè no beu aigua. Jo li vaig oferint i ja he descobert que el bibi no el vol ni veure, així que li vaig comprar aquest nou que han tret de la suavinex que han de mossegar perquè raji i ella va queixalant, però em fa l'efecte que no beu aigua, que tota acaba al per sobre de la seva roba, així que ahir vaig començar a donar-li amb les ampolles aquestes que tenen un tap "esportiu", de les que se'ls dóna als nens (sabeu a què em refereixo?) i també acaba tot per sobre la roba. Ella es posa l'aigua a la boca però no se l'empassa, la llença tota... Què puc fer perquè begui aigua???? I si no en beu, creieu que de cara a l'estiu hauria d'augmentar les vegades que la poso al pit? Em fa por que passi set i com que no es queixa per res de gana, ni set, ni calor... no sé què fer...
Takita
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

EntradaAutor: Takita » dc. abr. 13, 2011 9:00 am

Alesta, fent pit, jo no m'amoinaria, està hidratada segur. L'Arnau no volia res d'aigua fins fa molt poc que la demana quan té set.
Alesta
Entrades: 1034
Membre des de: dl. març 21, 2011 6:55 pm
Ubicació: Al peu del Montseny

EntradaAutor: Alesta » dc. abr. 13, 2011 3:21 pm

Ostres, tens raó takita, fent pipi ja estarà hidratada!!!i sí que en fa de pipi....!!! Doncs res, quan vulgu iaigua ja en demanarà... De totes maneres em seguirà amoinant una miqueta (però ara ja molt menys!!!)
entrerius
Entrades: 3452
Membre des de: dv. set. 26, 2008 6:12 pm

EntradaAutor: entrerius » dc. abr. 13, 2011 3:28 pm

Alesta, si pren pit i té set, tranquil.la, segur que et demanarà el pit si no pren aigua.

El meu fill té 2 anys i de vegades me n'adono que en comptes de demanar-me aigua em demana el pit. I jo llavors li dic si vol aigua i s'ho pensa i em diu que sí (el que tenia, doncs, era set) :r) :r)

Torna a “Els aliments”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::