Iougurts ensucrats?

Cereals, fruita, verdura, carn i peix.
Nuvolmagic
:: cèrvol
Entrades: 589
Membre des de: dj. des. 17, 2009 9:58 am

Iougurts ensucrats?

EntradaAutor: Nuvolmagic » dv. març 25, 2011 4:50 pm

Hola!

El meu peque aviat fara els vuit mesos i començare a donar-li iogurts normals. La meva pregunta es, poden ser ensucrats o tenen que ser sense sucre? Es que porto dos dies trucant al cap per preguntar-li a la infermera i no hi ha manera que m´agafin el telefon, aixi que aveure que diuen les mamis expertes.
Corda
:: rateta
Entrades: 153
Membre des de: dj. oct. 12, 2006 9:35 pm

Re: Iougurts ensucrats?

EntradaAutor: Corda » dv. març 25, 2011 5:42 pm

Jo diria que tan petits encara és millor que no prenguin sucre... jo al meu a la seva edat li donava el iogurt barrejat amb fruita i així ja no feia falta sucre. A veure si alguna altre mare té més informació!
sek
:: granota
:: granota
Entrades: 223
Membre des de: dv. gen. 14, 2011 4:48 pm

EntradaAutor: sek » dv. març 25, 2011 5:57 pm

el meu fill acaba de fer-ne 17 i encara els pren naturals. Et puc ben jurar que no troba a faltar el sucre, de fet... no sap el què és i li encanten!!! :trona:
festuc
:: poltre
Entrades: 659
Membre des de: dv. gen. 15, 2010 10:21 pm

EntradaAutor: festuc » dv. març 25, 2011 6:58 pm

Hola!
Justament venim del pediatre i ens ha dit que ja li podem donar els iogurts naturals. Ell m'ha dit que li puc posar una culleradeta de sucre, i que els compri naturals no azucarados. :ok:
Imatge

Imatge
edae
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3848
Membre des de: dt. març 07, 2006 7:24 pm
Ubicació: provincia girona

EntradaAutor: edae » dv. març 25, 2011 8:00 pm

a mi em va dir que millor provés primer sense sucre, i com que ja li agraden així no n'hi posaré.
Imatge
Imatge
Neus2010
:: peixet
Entrades: 257
Membre des de: dg. des. 05, 2010 9:19 pm

EntradaAutor: Neus2010 » dv. març 25, 2011 8:12 pm

A mi també em van recomanar sense sucre pa ells no el troben a faltar. Com que no l'handicap provat... I em van dir que si els havia de menjar amb sucre millor que li poses jo perquè sempre ni posaré menys que als ensucrats. Es veu que en porten molt.
Neus
mamajo
Entrades: 156
Membre des de: ds. gen. 23, 2010 7:45 am

EntradaAutor: mamajo » dv. març 25, 2011 9:15 pm

Hola,
Jo tinc entès que fins passat l'any no han de tastar ni el sucre ni la sal!
El meu nino es mengen els iogurts naturals de la Fageda a cremadent i no troba pas a faltar el sucre, no sap el que és encara...
Mamajo.
Lisa_Cat
Entrades: 286
Membre des de: dj. maig 20, 2010 6:04 pm
Ubicació: Vallès Occidental

EntradaAutor: Lisa_Cat » dv. març 25, 2011 9:50 pm

hola!
a mi el pediatra em va dir de comprar els mi primer danone, però vaig estar mirant la composició i tenen sucre, així que li dono els de la fageda sense sucre i li encanten!
Lisa ||*||

Imatge
Imatge
Takita
:: dinosaure
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

EntradaAutor: Takita » dv. març 25, 2011 11:40 pm

A nosaltres també ens van dir que no li donéssim ensucrats i, cas que els trobés massa àcids, li afegíssim una miqueta de sucre.
Nuvolmagic

EntradaAutor: Nuvolmagic » ds. març 26, 2011 6:43 pm

Eii moltes graciès!!

Això em pensaba jo, que no se´ls hi possaba sucre, pero com Mi primer danone en porta, doncs no sabia si li agradaria sense res. I ja pensaba ens el de la Fageda, m´ho va dir l´altre dia una amiga i els vaig provar i estan boníssims :love:
Bé espero que li agradin, moltes graciès!!
ahierro2
:: zebra
Entrades: 1521
Membre des de: dl. maig 26, 2008 7:01 pm

EntradaAutor: ahierro2 » dl. març 28, 2011 9:17 am

A nosaltres el divendres ens van dir de començar a donar iogurs de postres de la verdura, ens va dir q no li donessim els de "mi primer danone" q diu q porten molt sucre, q li donessim iogurs naturals i q si veiem q no se'ls menjava q li donessim una culleradeta de sucre petita, q sempre seria menys q la dels iogurs ensucrats i molt menys q els de mi primer danone!
Nuvolmagic

EntradaAutor: Nuvolmagic » dl. març 28, 2011 9:41 pm

Doncs ja als ha provat i han sigut tot un exit o-o:)
Gràcies per les vostres aportacions :-()-)
festuc
Entrades: 659
Membre des de: dv. gen. 15, 2010 10:21 pm

EntradaAutor: festuc » dg. abr. 03, 2011 9:37 pm

Hola boniques!

Aquest dissabte li van donar un iogurt normal al jan i li va encantar també! Així que no ha fet falta que li posés sucre... :love:
Imatge

Imatge
Alesta
Entrades: 1034
Membre des de: dl. març 21, 2011 6:55 pm
Ubicació: Al peu del Montseny

EntradaAutor: Alesta » dc. abr. 06, 2011 11:16 pm

I a partir de quan se'ls pot donar iogurts normals??? Es que tenia entès que res de llet de vaca fins a l'any o, millor, fins als 3 anys, així doncs, és diferent amb els iogurts?
ahierro2

EntradaAutor: ahierro2 » dj. abr. 07, 2011 9:22 am

Alesta nosaltres vam començar a donar-li als 7 mesos pq bevia poca llet i així augmentáven una miqueta més, la llet de vaca tal qual si q havia sentit q fins l'any, lo dels 3 pel q em va dir la pediatra es una invenció de les companyies per vendre't llets de continuació!
Takita
:: dinosaure
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

EntradaAutor: Takita » dj. abr. 07, 2011 9:34 pm

Alesta, la introducció dels iogurts no té res a veure amb la llet de vaca, nosaltres vam començar als 8 mesos.
Alesta
Entrades: 1034
Membre des de: dl. març 21, 2011 6:55 pm
Ubicació: Al peu del Montseny

EntradaAutor: Alesta » dv. abr. 08, 2011 3:09 pm

ahieero2, takita,Moltes gràcies noies! Per cert, els iogurts de soja, a partir de quan? pq la soja pot produir alergies... o no?
Nuvolmagic

EntradaAutor: Nuvolmagic » dv. abr. 08, 2011 11:12 pm

Bé noies al final em sembla que no li han sentat molt bé :ufs: . Ha estat una setmana amb diarrea i la pediatre me recomenat que li treies els iogurts i li donem llet sense lactosa durant un mes. No sabia si era intolerancia a la lactosa o era una diarrea infecciossa i la lactosa no deixaba que es recuperes. Ara sembla que esta millor.
De totes formes a una amiga en la revisio dels 8 mesos i mig del seu peque, li han comentat que com a maxim 2 iogurts a la setmana, la resta que siguin Mi primer danone, ha vosaltres us han comentat lo mateix?. Es que tenim la mateixa infermera.
ahierro2

EntradaAutor: ahierro2 » ds. abr. 09, 2011 4:01 pm

Nuvolmagic ha escrit:Bé noies al final em sembla que no li han sentat molt bé :ufs: . Ha estat una setmana amb diarrea i la pediatre me recomenat que li treies els iogurts i li donem llet sense lactosa durant un mes. No sabia si era intolerancia a la lactosa o era una diarrea infecciossa i la lactosa no deixaba que es recuperes. Ara sembla que esta millor.
De totes formes a una amiga en la revisio dels 8 mesos i mig del seu peque, li han comentat que com a maxim 2 iogurts a la setmana, la resta que siguin Mi primer danone, ha vosaltres us han comentat lo mateix?. Es que tenim la mateixa infermera.

Espero q el teu peque es recuperi aviat!!!! ànims guapa! I respecte els Mi primer Danone a mi la pediatra em va dir q no li donés q porten molt de sucre, així q jo li dono iogurs normals cada dia de postres després de la verdura, ho fem des de fa gairebé 2 setmanes q va fer els 7 mesos i de moment bé!
Nuvolmagic

EntradaAutor: Nuvolmagic » dl. abr. 11, 2011 3:51 pm

Gràcies maca!
Al final ja no saps que pensar, cada pediatra recomana una cosa, en que quedem ?-)
Bé ho tornarem a probar mes endevant.

Torna a “Els aliments”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::