INTRODUCCIÓ OU
INTRODUCCIÓ OU
AJUDEU-ME PLIS!!!!
Aquesta setmana hem introduit rovell d'ou al Jan (té 9 mesos) 2cops a la setmana/mig rovell.
Jo li vaig triturar amb la verdura del migdia amb peix. I "casualment" li van sortir unes taques vermelles a la cara, al costat de la boca. No li vaig donar importancia pq de vegades li surten pq té la pell una mica atòpica. Però avui encara ho té més vermellet i ara quan he mirat les pautes del pediatre he vist que em psoava que NO li podia barrejar amb PEIX!!!!!!!!!
Només amb pollastre i vedella!!! No sé com ho vaig llegir que ho he fet al revés!!!!
Ara estic dels nervis!!!!!!!!!!! A veure si ara té alèrgia a la proteïna d'ou per culpa meva!!!!
A vosaltres els pediatres us van prohibir que li donessiu l'ou amb el peix???????
Merci reines...demà trucaré pq se'l mirin....
Aquesta setmana hem introduit rovell d'ou al Jan (té 9 mesos) 2cops a la setmana/mig rovell.
Jo li vaig triturar amb la verdura del migdia amb peix. I "casualment" li van sortir unes taques vermelles a la cara, al costat de la boca. No li vaig donar importancia pq de vegades li surten pq té la pell una mica atòpica. Però avui encara ho té més vermellet i ara quan he mirat les pautes del pediatre he vist que em psoava que NO li podia barrejar amb PEIX!!!!!!!!!
Ara estic dels nervis!!!!!!!!!!! A veure si ara té alèrgia a la proteïna d'ou per culpa meva!!!!
A vosaltres els pediatres us van prohibir que li donessiu l'ou amb el peix???????
Merci reines...demà trucaré pq se'l mirin....
Re: INTRODUCCIÓ OU
A mi no em van dir res de l'ou, però jo li barrejava amb la papilla dels cereals. No obstant per quedar-te més tranquila porta'l al metge i que s'ho mirin. Però m'agradaria saber perquè no es pot barrejar el peix amb l'ou... si hi ha alguna mare que m'ho pugui explicar.
També si dius que té la pell atopica sàpigues que es probable que li pugui sorgir alguna alèrgia alimentària, ho sé perquè el meu petit té la pell atòpica i el dermatoleg i la infermera m'ho van dir.
També si dius que té la pell atopica sàpigues que es probable que li pugui sorgir alguna alèrgia alimentària, ho sé perquè el meu petit té la pell atòpica i el dermatoleg i la infermera m'ho van dir.
Corda, gràcies! No sabia això de la pell atòpica i alèrgies alimentàries.
Jo sóc molt alèrgica i tb a aliments, per això no m'estranyaria que el Jan en patís alguna...xo no sé quines son les reaccions alèrgiques a la proteïna d'ou...
Tb penso que si les taques fossin d'alèrgia li hagués desaparegut al cap d'una estona...ja que normalment les alèrgies alimentàries són inmediates...Ais no sé... a veure si alguna mami s'ha trobat...
Crec que lo del peix i l'ou és pq poden fer sinèrgies...
Jo sóc molt alèrgica i tb a aliments, per això no m'estranyaria que el Jan en patís alguna...xo no sé quines son les reaccions alèrgiques a la proteïna d'ou...
Tb penso que si les taques fossin d'alèrgia li hagués desaparegut al cap d'una estona...ja que normalment les alèrgies alimentàries són inmediates...Ais no sé... a veure si alguna mami s'ha trobat...
Crec que lo del peix i l'ou és pq poden fer sinèrgies...

Guapi, t'he respost al maig 

VISITA EL MEU BLOG: http://maretameva.wordpress.com/
[b][color=#0080FF]EL PART DE LA MARIA: viewtopic.php?f=115&t=27419&p=1388186#p1388186
festuc, a nosaltres ens van dir que l'ou substituia la carn i el peix, perquè l'ou ja té les proteïnes. Prova a posar-li només el rovell d'ou triturat amb el puré a veure què tal.
- tolinso
- :: dinosaure
- Entrades: 5961
- Membre des de: dv. maig 09, 2008 9:41 pm
- Ubicació: Philadelphia, EEUU
jo t'anava a dir el mateix que la Takita, que em sembla rarissim que et facin barrejar l'ou amb carn. Jo quan li feia ou no li posava ni peix ni carn, nomes l'ou amb les verduretes, o ou amb semola.
Jo també li posava l'ou sol, sense peix ni carn...
De totes maneres, dubto que el fet de barrejar peix+ou faci que li surti alèrgia... crec que si li haguessis donat sol també li hagués pogut sortir, si és que realment és alèrgia...
Jo ho consultaria amb el pediatra amb tranquil·litat.
De totes maneres, dubto que el fet de barrejar peix+ou faci que li surti alèrgia... crec que si li haguessis donat sol també li hagués pogut sortir, si és que realment és alèrgia...
Jo ho consultaria amb el pediatra amb tranquil·litat.
Redescobrint-me a mi mateixa gràcies a les meves TRES filles!
Takita, Tolinso i Lila: Gràcies noies! cada pediatre és un món!!! Doncs a mi segons la "pauta" que em van donar havia d'introduir l'ou amb el pollastre i la vedella... Ja vec que sou majoria les que li donaveu el rovell només amb verdura...
Suposo que si, que si té alèrgia ho farà igual que li dongui amb peix o amb pollastre o sol...xo quan he vist que m'havia equivocat...casi me mueroooooo
Crissie, moooooltes gràcies reini!!!
Suposo que si, que si té alèrgia ho farà igual que li dongui amb peix o amb pollastre o sol...xo quan he vist que m'havia equivocat...casi me mueroooooo
Crissie, moooooltes gràcies reini!!!
Hola!
Nosaltres varem introduir el rovell de l'ou barrejat amb sémola o cereals. No crec q passi cap cosa per donar-li doble racció de proteïnes. Tot i això comenta-ho amb el pediatra tema taquetes x si pot tenir relació.
Nosaltres varem introduir el rovell de l'ou barrejat amb sémola o cereals. No crec q passi cap cosa per donar-li doble racció de proteïnes. Tot i això comenta-ho amb el pediatra tema taquetes x si pot tenir relació.
Tan el peix com l'ou son dos dels aliments que provoquen mes al.lergies. Per això probablement t'han dit de no barrejar. Per saber en cas que hi hagi alguna reacció si prové d'un aliment o de l'altre. Sàpigues que no totes les al.lergies son immediates i que hi ha nens que les fan fins i tot al cap de dos dies de prendre l'aliment. Jo per prudència no li donaria mes ou fins a comentar-ho amb el pediatre.
Espero que tot sigui una falsa alarma!
Espero que tot sigui una falsa alarma!
Neus
Eva carinyoo! No crec que li passi res, potser és reacció de la pell atòpica...
A mi també m'ho fan barrejar amb el pollastre i la vedella, mig rovell a cada lloc.
Ves-lo controlant per si de cas, i si no et quedes tranquila, cap al metge tu! Petons!
A mi també m'ho fan barrejar amb el pollastre i la vedella, mig rovell a cada lloc.
Ves-lo controlant per si de cas, i si no et quedes tranquila, cap al metge tu! Petons!
Ostres festuc, a nosaltres ens han recomanat que li barrejem l'ou amb el peix. Encara no li he donat... Pot ser li donaré sense peix ni carn.
Esperem que no sigui res i si veus que continua igual també el portaria al metge.
Esperem que no sigui res i si veus que continua igual també el portaria al metge.
Festuc,
Jo al Jan li vaig introduïr el rovell barrejat amb la papilla de verdures, tan era que fos de vedella, pollastre o peix. Li donàvem dos cops per setmana, o sigui que quan tocava l'afegíem a la papilla que toqués.
Et diré el mateix que la Neus, que el peix i l'ou tenen més risc de produïr al·lèrgies, potser per això et varen recomenar donar-li per separat, i més encara si tu pateixes al·lèrgies alimentàries.
Tingues molt de compte quan introdueixis la clara d'ou, que em sona que és pitjor encara, però de totes totes jo no n'hi donaria més fins veure el pediatre.
Jo al Jan li vaig introduïr el rovell barrejat amb la papilla de verdures, tan era que fos de vedella, pollastre o peix. Li donàvem dos cops per setmana, o sigui que quan tocava l'afegíem a la papilla que toqués.
Et diré el mateix que la Neus, que el peix i l'ou tenen més risc de produïr al·lèrgies, potser per això et varen recomenar donar-li per separat, i més encara si tu pateixes al·lèrgies alimentàries.
Tingues molt de compte quan introdueixis la clara d'ou, que em sona que és pitjor encara, però de totes totes jo no n'hi donaria més fins veure el pediatre.
La vida amb un somriure és més bonica...

La gràfica del positiu!! http://www.fertilityfriend.com/home/26c1ea
El post del Jan!!
http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=50&t=14107

La gràfica del positiu!! http://www.fertilityfriend.com/home/26c1ea
El post del Jan!!
http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=50&t=14107

Moltes gràcies a totes pels vostres comentaris i ànims!
Avui hem tingut que anar a Urgències pq el Jan s'ha caigut del cambiador (x sort no li ha passat res i tot s'ha quedat en un bon ensurt!) i li he comentat a la pediatre lo de les taques i m'ha dit que era un brot de pell atòpica degut al cambi de temps i com que ho tenia moltíssim m'ha receptat una crema amb cortisona...
Així que de moment "descartem" que el rovell li hagi provocat alèrgia...tot i així estaré atenta els pròxims cops que li doni...i per si de cas no ho faré amb el peix...jejeje!!!
Moltes gràcies a totes un altre cop pels vostres consells!!!!!

Avui hem tingut que anar a Urgències pq el Jan s'ha caigut del cambiador (x sort no li ha passat res i tot s'ha quedat en un bon ensurt!) i li he comentat a la pediatre lo de les taques i m'ha dit que era un brot de pell atòpica degut al cambi de temps i com que ho tenia moltíssim m'ha receptat una crema amb cortisona...
Així que de moment "descartem" que el rovell li hagi provocat alèrgia...tot i així estaré atenta els pròxims cops que li doni...i per si de cas no ho faré amb el peix...jejeje!!!
Moltes gràcies a totes un altre cop pels vostres consells!!!!!

festuc, ostres! me n'alegro que hagi quedat només en un ensurt i que, de pas, t'hagin aclarit que les taquetes no són degudes a l'ou.
Holaaaaa!!
Aquesta setmana hem fet tractament de cortisona per la pell atòpica durant 3 dies i li ha anat de conya...se li ha marxat tot!!!
I com que ja ho tenia bé, dijous i divendres li vaig tornar a donar rovell d'ou, ara amb pollastre (jiji!) i cap reacció!!! Bieeeeen!!!
Aquesta setmana hem fet tractament de cortisona per la pell atòpica durant 3 dies i li ha anat de conya...se li ha marxat tot!!!
Què bé, festuc, així ja estàs tranquil·la amb aquest tema... la veritat és que tot això de la introducció d'aliments i les possibles al·lèrgies és un bon pal i fa patir quan sembla que alguna cosa no li acaba de sentar bé o no li va bé...
Redescobrint-me a mi mateixa gràcies a les meves TRES filles!
festuc, me n'alegro molt!
El que s'arriba a patir amb aquests petitons!
Takita ha escrit:festuc, a nosaltres ens van dir que l'ou substituia la carn i el peix, perquè l'ou ja té les proteïnes. Prova a posar-li només el rovell d'ou triturat amb el puré a veure què tal.
a nosaltres ens han dit el mateix.
- Alesta
- :: zebra

- Entrades: 1034
- Membre des de: dl. març 21, 2011 6:55 pm
- Ubicació: Al peu del Montseny
Em va molt bé aquest post perquè fa dos dies vaig introduir-li l'ou a la meva filla (una vuitena part del rovell en el puré de verdures i pollastre) i en acabat de dinar, després d'una horeta o així i fins passades 4 hores va estar treient puré. Normalment no treu gaire (potser una miqueta si fa algun rotet, però no tota l'estona) i aquell dia em va quedar la mosca darrera l'orella. Quan era molt xicarrona jo vaig haver de deixar de menjar ou perquè a ella no se li posava bé quan prenia pit, però ara ja puc menjar de tot (i ella segueix prenen pit...)
Creieu què pot ser que hi tingui al·lèrgia o intolerància? Quants dies esperaríeu per tornar a provar-ho? A alguna li ha passat?
Creieu què pot ser que hi tingui al·lèrgia o intolerància? Quants dies esperaríeu per tornar a provar-ho? A alguna li ha passat?

El bloc de la peke: http://lapetitasuricatilla.blogspot.com

El bloc de la nostra aventura: http://elviajedemimaternidad.blogspot.com
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |