els cereals us queden amb molts grumolls??
els cereals us queden amb molts grumolls??
Noies, a veure si em podeu donar consells o un cop de ma...
Jo compro els cereals (amb gluten o sense) de Nestle, sense mel ni res, els normals... i quan els preparo em queden tan grumullosos que els he de passar per la turmix... això és normal? hi ha alguna cosa que faci malament? normalemtn escalfo una miqueta l'aigua, afegeixo la llet, remeno i desprès els cereals...

Jo compro els cereals (amb gluten o sense) de Nestle, sense mel ni res, els normals... i quan els preparo em queden tan grumullosos que els he de passar per la turmix... això és normal? hi ha alguna cosa que faci malament? normalemtn escalfo una miqueta l'aigua, afegeixo la llet, remeno i desprès els cereals...

Re: els cereals us queden amb molts grumolls??
A mi també hem passava, tant amb els Nestlé com amb els Blevit (amb aquests últims no tant) i també hi acabava passant el túrmix... era l'única manera perquè se'ls mengés la meva filla, és que era molt "fina" i no li agradaven gens els grumolls!
Redescobrint-me a mi mateixa gràcies a les meves TRES filles!
llavors no hi ha cap cereals que no facin tants grumolls...?
a veure que jo amb la turmix ho soluciono... i em fa pal també canviar de marca, perquè veig que a l'emma li agraden..
a veure que jo amb la turmix ho soluciono... i em fa pal també canviar de marca, perquè veig que a l'emma li agraden..
Raquel, a mi amb els de Nestlé també em passava, no tan com haver-ho de passar al turmix, però al bibe sempre se li quedava un grumoll a la tetina que ho taponava tot i au a remenar bibe s'ha dit. Amb els de Blevit no tan, i ara li compro els Holle i aquests no em fan gens de grumolls.
Hola Raquel! Nosaltres fem servir els Sanutri amb galeta (porten gluten) i ho faig en bibe. Escalfo l'aigua, tiro la llet i abans remenava amb cullera i fatal fins que vaig provar l'utensili aquest per fer espumilla al colacao! Mano de santo!! Ni un grumoll, ni esquitxada i queda perfecte! També em va be remenar amb un batedor d'ous!! Salut!

Les gràfiques amb el + !!
http://28dias.es/elbereth/wykresy/2009-03-17
http://www.fertilityfriend.com/home/261840
El nostre post: viewtopic.php?f=50&t=13662&start=0
Jo he sentit a dir que els Blevit fan molts grumolls, nosaltres gastem els nutriben i el primer dia si que em pensava que farien grumolls pero si barrejes bé no en fan gens
CRÒNICA:http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=71&t=18535
La nostra princeseta va néixer el 5 d'octubre de 2010 a les 7:50h
MERCADILLO: https://picasaweb.google.com/105865966059035089930
A mi els Blevit i els Almiron en van molt bé, els fico al bibe escalfo l'aigua una mica i cap grumoll.
- petitaemma
- :: girafa

- Entrades: 2229
- Membre des de: dc. març 19, 2008 8:54 pm
Jo faig servir els d'Hero, però els faig amb les barilles de la batedora de sèrie, jeje, com faig per dos... i queden prou bé.
Ara estem canviant als amb gluten i trobo que no espesen tant... tot es provar!
Ara estem canviant als amb gluten i trobo que no espesen tant... tot es provar!

L'Ariadna i l'Abril us agraeixen els ànims que els heu donat des del primer dia de vida. Moltes gràcies!
El nostre post:http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=71&t=15825
Petites coses GRANS: viewtopic.php?f=25&t=18803 Esperem la teva aportació diària!
- gretagalgo
- :: zebra

- Entrades: 1639
- Membre des de: dv. set. 11, 2009 9:45 pm
jo faig servir els hero baby per bibi li poso quatre cullerades i no fa grumolls¡¡¡
- heaven25baby
- :: girafa

- Entrades: 2050
- Membre des de: dc. abr. 30, 2008 10:48 am
- Contacta:
Jo sempre he fet servir cereals Nestlé i Nutribén i el truco és possar l'aigua ben calent... Jo la posso a un bibi 1.30 min al microones, després afegeixo la llet i preparo un bibi normal, ho tiro a un plat dels de sopa i afegeixo unes 2 o 3 cullerades soperes de cereals mica en mica i remenant amb unes barilles de batre ous i finalment ho tiro al plat o bol de plàstic i li dono al baby. Espero que us vagi bé el truquillo!!!
A la meva nina mai li han agradat molt els cereals al plat i li comprava al principi els de Nutribén inicio para biberón i mano de santo!!! Després ja li donava al bibi totes les varietats de Nestlé i sempre els ha menjat molt i molt bé. Ara amb el nino li estem donant els mateixos de Nutribén inicio para biberón i algun cop al plat amb molta paciencia menja alguna coseta. 
A la meva nina mai li han agradat molt els cereals al plat i li comprava al principi els de Nutribén inicio para biberón i mano de santo!!! Després ja li donava al bibi totes les varietats de Nestlé i sempre els ha menjat molt i molt bé. Ara amb el nino li estem donant els mateixos de Nutribén inicio para biberón i algun cop al plat amb molta paciencia menja alguna coseta. Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |