cereals superfibra amb la papilla de fruita
- sunset1980
- :: gosset

- Entrades: 405
- Membre des de: dl. juny 22, 2009 3:28 pm
cereals superfibra amb la papilla de fruita
Hola! Fa unes tres setmanes que hem començat a introduir la papilla de fruites, ara la meva petita té casi 6 mesos. I la veritat és que ha estat tot un èxit! Li encanta
el que passa es que fa uns dies que va una mica restreta, per això li he tret la poma i el plàtan i ara fa uns dies que li faig només amb taronja i pera. Fa un parell de dies que també li poso algun tallet de pruna (suposo que no passa res d'introduir-la abans no?, és que la pediatra no me'n va parlar). Sembla que la cosa ha millorat una mica, però us volia preguntar si amb la fruita li puc afegir alguna culleradeta de cereals. Tinc uns sobres de "blevit plus con efecto bífidus gama superfibra" i voldria saber si alguna de vosaltres ho ha provat i com ho he de fer.
Gràcies noies!!
el que passa es que fa uns dies que va una mica restreta, per això li he tret la poma i el plàtan i ara fa uns dies que li faig només amb taronja i pera. Fa un parell de dies que també li poso algun tallet de pruna (suposo que no passa res d'introduir-la abans no?, és que la pediatra no me'n va parlar). Sembla que la cosa ha millorat una mica, però us volia preguntar si amb la fruita li puc afegir alguna culleradeta de cereals. Tinc uns sobres de "blevit plus con efecto bífidus gama superfibra" i voldria saber si alguna de vosaltres ho ha provat i com ho he de fer.Gràcies noies!!
- noviachuky
- :: dinosaure
- Entrades: 7535
- Membre des de: dt. maig 06, 2008 4:05 pm
Re: cereals superfibra amb la papilla de fruita
Jo a vegades li posava amb la fruita cereals, una cullerada i ho tritures
Sort!
Sort!
El nostre pediatre des del primer dia ens va dir que a la papilla de fruta li posessim 90 ml de llet i 3 cullerades de cereals, i segons com veiem posem o cereals "normals" o de superfibra i sempre ha anat molt bé, i li agrada moltíssim. 
- sunset1980

noviachuky ha escrit:Jo a vegades li posava amb la fruita cereals, una cullerada i ho tritures
Sort!
Així no hi cal posar llet?
Jo també hi posava només cereals, sense llet... cereals, fruita i a triturar.
Seria com posar-hi una galeta, no? Nosaltres quan va ser més gran l'hi posavem, també...
Seria com posar-hi una galeta, no? Nosaltres quan va ser més gran l'hi posavem, també...
Redescobrint-me a mi mateixa gràcies a les meves TRES filles!
sunset1980 ha escrit:Hola! Fa unes tres setmanes que hem començat a introduir la papilla de fruites, ara la meva petita té casi 6 mesos. I la veritat és que ha estat tot un èxit! Li encantael que passa es que fa uns dies que va una mica restreta, per això li he tret la poma i el plàtan i ara fa uns dies que li faig només amb taronja i pera. Fa un parell de dies que també li poso algun tallet de pruna (suposo que no passa res d'introduir-la abans no?, és que la pediatra no me'n va parlar). Sembla que la cosa ha millorat una mica, però us volia preguntar si amb la fruita li puc afegir alguna culleradeta de cereals. Tinc uns sobres de "blevit plus con efecto bífidus gama superfibra" i voldria saber si alguna de vosaltres ho ha provat i com ho he de fer.
Gràcies noies!!![]()
![]()
![]()
Hola Sunset1980,
El meu nen pren papilla de fruita des dels 4 mesets i sempre li he afegit a la fruita dues cullaradetes de postre de cereals sense gluten. Jo gasto la Nestle i li agrada molt. Abans li feia al bany maria o al babycook, però ara que m'he canviat de pediatra em recomana que millor li doni la papilla amb fruita natural, res de calentar. Això sí, si un dia vull fer-li una compota de poma o una altra fruita amb la babycook, cap problema.
Espero que et pugui ser útil la meva experiència.
- sunset1980

Gràcies a totes! Li poso els cereals directament a la fruita i ho trituto tot i li encanta!!!!! I sembla que ja no vs tan restreta!
A veure quan començarem amb la verdura i els cereals amb llet com anirà la cosa!
A veure quan començarem amb la verdura i els cereals amb llet com anirà la cosa!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |