HEU PROVAT A LLET PULEVA 2?

Cereals, fruita, verdura, carn i peix.
winnymas
:: papallona
Entrades: 117
Membre des de: dj. feb. 18, 2010 9:29 am

HEU PROVAT A LLET PULEVA 2?

EntradaAutor: winnymas » dv. abr. 30, 2010 4:36 pm

Hola! Tinc un dubte, fa pocs dies vaig veure que per la TV anunciaven una llet de continuació 2 que ve ja preparada, de la marca PULEVA. És a dir, que amb aquesta no s'ha de barrejar la llet amb pols i l'aigua.
La meva filla, de 7 mesos, sempre ha pres llet en pols sanutri, i com que és força "especial" amb el menjar, i no li agraden els canvis, no sé què fer...Algú l'ha probada??
Imatge
Bombolla
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4444
Membre des de: dc. set. 10, 2008 9:25 am
Ubicació: Mallorca (Amb el cor a Barcelona)
Contacta:

Re: HEU PROVAT A LLET PULEVA 2?

EntradaAutor: Bombolla » dv. abr. 30, 2010 7:47 pm

Hola!
Nosaltres l'hem provada, la peques 2 i la peques 3. I ens ha anat de conya. Li varem preguntar al pediatre si hi havia diferències nutricionals entre una i l'altre i ens va dir que no, que són el mateix. És veritat que el litre de llet et surt una mica més car que la llet en pols, però per altra banda nosaltres l'aprofitem molt més que la que has de preparar tu, perquè l'has de tirar al moment i aquesta no, la guardes a la nevera i llestos!
Per nosaltres ens ha anat molt i molt bé, i la trobem molt més còmoda i pràctica.
Imatge
Que em voleu conèixer?: viewtopic.php?f=35&t=9125
Imatge
Que em voleu conèixer?: viewtopic.php?f=91&t=25741

Les Positives sempre estarem amb tu Brownie !
lila
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1388
Membre des de: dj. nov. 16, 2006 10:40 pm

EntradaAutor: lila » dv. abr. 30, 2010 8:55 pm

Jo també la vaig utilitzar, però la meva nena prenia poca llet i comprava bricks dels petits, de mig litre, perquè em feia cosa que estigués massa dies obert a la nevera.

Per mi, també era lo més fàcil quan estàvem a casa, però per sortir fora era millor en pols, la portava ja mesurada en potets d'aquests amb compartimens...
Redescobrint-me a mi mateixa gràcies a les meves TRES filles!
juda
Entrades: 148
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 9:54 pm
Ubicació: (Anoia)

EntradaAutor: juda » ds. maig 01, 2010 4:03 pm

Hola!
Nosaltres també la vam fer servir i la diferencia de preu era molt poca, en canvi era molt més pràctica d'utilitzar. La vam fer servir fins que vam fer el canvi a la llet normal. Quan ens l'haviem d'emportar la posavem amb un biberó que tenim amb tapa i ja està. Jo te la recomano per lo pràctica que és però si a la teva nena no li agraden els canvis compren només un cartró i que la provi. Espero que t'hagi servit d'ajuda. :trona:
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
heaven25baby
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2050
Membre des de: dc. abr. 30, 2008 10:48 am
Contacta:

EntradaAutor: heaven25baby » ds. maig 08, 2010 8:32 pm

NOSALTRES LA HEM FET SERVIR I ARA FEM SERVIR PULEVA 3. LA MEVA NINA PREN 2 BIBIS DE 250ml AL DIA I 1l ENS DURA 2 DIES NOMÉS. ÉS BONA I MOLT PRÀCTICA... LA RECOMANO 100%!!!! :ok:
Imatge
Imatge

ImatgeImatge

Torna a “Els aliments”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::