estic una mica desesperada amb tema papilles....
estic una mica desesperada amb tema papilles....
Hola!, tinc un problema i es que el meu peque, fa dies que quan toca l'hora de dinar i berenar, és un horror... tanca la boca i per ficar-li la cullera em torno boja... al ppi. d'introduir-li la papilla de pollastre, se la menjava, però ara no es menja ni aquesta ni la de vedella.. i la fruita, tampoc. No se que fer, pq dona la sensació que no te gana, però no és així, pq els iogurts Mi primer danone i petit suisse, se'ls menja sense problema... algú te idea de que puc fer?
moltes gràcies
moltes gràcies
- petazetas
- :: girafa

- Entrades: 2418
- Membre des de: dj. oct. 30, 2008 8:51 am
- Ubicació: Badalona - Barcelona
Re: estic una mica desesperada amb tema papilles....
fes una prova,
jo a vegades si li faig papilla d'alguna verdura que li agrada menys doncs li trituro un quesito o una cullerada de philadelphia dins i tu, s'ho menja que dona gust.
També si la papilla li poses carbassa que surt més dolceta igual també entra més.
prova a veure que. Inclús hi ha gent que li ha posat poma.
I també unaltre cosa, si a priori ja tanca la boca, tácali amb la cullera els llavis per fora de papilla i quan l'obri si és un gust que li agrada ja voldrà menjar. Amb la meva funciona.

jo a vegades si li faig papilla d'alguna verdura que li agrada menys doncs li trituro un quesito o una cullerada de philadelphia dins i tu, s'ho menja que dona gust.
També si la papilla li poses carbassa que surt més dolceta igual també entra més.
prova a veure que. Inclús hi ha gent que li ha posat poma.
I també unaltre cosa, si a priori ja tanca la boca, tácali amb la cullera els llavis per fora de papilla i quan l'obri si és un gust que li agrada ja voldrà menjar. Amb la meva funciona.
La Lia ja és tota una princesa!
La meva mare sempre m'explica que jo les papilles ni en pintura, només volia menjar de veritat. i per què no. és obligatori menjar triturat? Fa dies vaig llegir "Mi niño no me come" del dr. González i em va donar bones idees per quan introdueixi el sòlid a la meva nena.
el meu fill no menja papilles. només li agrada el sòlid. El màxim de xafat que es menja, és una miqueta aixafat amb la forquilla.
estem així de dels 5 mesos, com feia la Julyet de petita. Al principi menjava poquissim, pero ara ja menja molt bé.
Si et llegeixes el llibre del carlos Gonzalez que t'han dit, et quedaràs molt més tranquil·la...
estem així de dels 5 mesos, com feia la Julyet de petita. Al principi menjava poquissim, pero ara ja menja molt bé.
Si et llegeixes el llibre del carlos Gonzalez que t'han dit, et quedaràs molt més tranquil·la...
Ei, moltissimes gràcies per les respostes!!
avui li faré la papilla de carbassa, patata, pastanaga, carbasso i ceba pel gust, i pollastres. No li posaré mongeta verda, començaré a provar així... i tampoc li donaré de postres mi primer danone, es q potser teniu raó i donant-li aixó, ell "sap" que encara q no es mengi el q no li agrada, després ve "lo bo"!!!.
i del tema sòlid, no m'atreveixo encara, es q no se, només te 7 mesos i sense dents
intentaré provar aixó d'anar variant verdures a veure si obre la boca.... ah! i el llibre, si que me'l miraré, que segurament també donarà bons consells!
una abraçada
avui li faré la papilla de carbassa, patata, pastanaga, carbasso i ceba pel gust, i pollastres. No li posaré mongeta verda, començaré a provar així... i tampoc li donaré de postres mi primer danone, es q potser teniu raó i donant-li aixó, ell "sap" que encara q no es mengi el q no li agrada, després ve "lo bo"!!!.
i del tema sòlid, no m'atreveixo encara, es q no se, només te 7 mesos i sense dents
intentaré provar aixó d'anar variant verdures a veure si obre la boca.... ah! i el llibre, si que me'l miraré, que segurament també donarà bons consells!una abraçada
El sòlid pot ser arròs blanc, poma rallada, carn picada (sense pebre i tal)... Cosetes tovetes que amb la mateixa llengua ja podrà desfer. Jo m'he muntat la pel·lícula, quan la meva nena tingui 6 mesos la posaré a la trona a la taula amb el papa i la mama i li posarem menjar "semblant" al nostre, i deixar-li que sigui ella qui comenci a "potinejar" amb els aliments, donar-li una miqueta jo i una miqueta ella amb els ditets... Qui sap, igual a ella li agrada més el menjar triturat i barrejat, a saber...
En sèrio, el llibre t'ajudarà, jo donava per assumit que els nens havien de menjar la papilla de cereals als X mesos, la verdura amb carn als X+1, etc... i no cal que sigui així.
En sèrio, el llibre t'ajudarà, jo donava per assumit que els nens havien de menjar la papilla de cereals als X mesos, la verdura amb carn als X+1, etc... i no cal que sigui així.
Ostres tu, ahir i avui li he fet la papilla amb carbassa, patata, carbassó i pollastres, i se l'ha menjat!!! a veure, no ha saltat d'alegria, i no s'ha menjat tota tota, però almenys obria la boqueta i ha menjat força! estic molt contenta
eso si, no li dono de postres res de mi primer danone, pq sinó igual torna a deixar de menjar.... d'aquí uns dies, provaré donar-li algo xafadet i més sòlid tipus poma o arrosset xafat, ja us diré que tal ... moltes gràcies pels consells!!
eso si, no li dono de postres res de mi primer danone, pq sinó igual torna a deixar de menjar.... d'aquí uns dies, provaré donar-li algo xafadet i més sòlid tipus poma o arrosset xafat, ja us diré que tal ... moltes gràcies pels consells!!Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |