En quin àpat del dia els doneu el peix?

Cereals, fruita, verdura, carn i peix.
cuqueta
:: dragona
Entrades: 4991
Membre des de: dg. ago. 05, 2007 12:04 pm
Ubicació: Ja som 4!!! Quina felicitat!!!!
Contacta:

En quin àpat del dia els doneu el peix?

EntradaAutor: cuqueta » dl. jul. 13, 2009 9:19 am

Hola mamis!!

El nostre pediatra diu que ja podem introduir el peix (rap, lluç i llenguado) sempre congelat prèviament i acompanyat amb patata, pastanaga i ceba o sèmola d'arròs, fins aquí tot bé. El que passa es que em va dir que li doni un dia sí i un no a la nit, per sopar, de tal manera que el dia que li toqui peix només haurà pres llet pel matí i no haurà menjat cereals en tot el dia...ho trobeu normal? no seria millor donar-li al migdia? vosaltres com ho feu?
Imatge
Ieiiiiiiiiiiiiiii que m'estic fent molt gran viewtopic.php?f=35&t=8514
Cuquet, hem fet tetilla juntets durant 15 mesos!!!
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge
marta_mum
:: girafa
Entrades: 2129
Membre des de: dt. feb. 24, 2009 8:32 pm
Ubicació: Sant Boi

Re: En quin àpat del dia els doneu el peix?

EntradaAutor: marta_mum » dl. jul. 13, 2009 9:39 am

nosaltre la papilla de peix, en lloc de pastanaga hi posem tomàquet.

i si vam estar un mes donan-li per dinar un dia peix i l'altra carn, peix i pollaste i anar fent, i al mes següent ja li vam passar a la nit, però fent de postre un yourt en el dinat i 90-120 de lleteta amb cereals per sopar (que nosaltres ja no feiem LM)

però això del peix congelat prèviament jo no ho faig, li dono del comprat al dia, les altres què feu amb el peix?
GLG
:: pantera
Entrades: 823
Membre des de: dl. març 09, 2009 6:38 pm

EntradaAutor: GLG » dl. jul. 13, 2009 9:59 am

Jo tampoc el congelo, i li donc per sopar.

La meva menja cereals cada matí i de llet tampoc no ens han dit que n'hagi de pendre gaire més... això de la llet es un tema que em preocupa, no vol pendre gots de llet de postres, i no sé què fer. Divendres tenim revisió amb el pedi, la Martina fa un any dijous, a veure que m'expliquen.
marta_mum
Entrades: 2129
Membre des de: dt. feb. 24, 2009 8:32 pm
Ubicació: Sant Boi

EntradaAutor: marta_mum » dl. jul. 13, 2009 10:10 am

i els yogurts que li agraden? o els petit suisse?
GLG
Entrades: 823
Membre des de: dl. març 09, 2009 6:38 pm

EntradaAutor: GLG » dl. jul. 13, 2009 10:58 am

Només els activia, o alguna cosa molt lleugereta, i a sobre, amb sucre.
El problema es que si es menja mig ja és molt. S'enbafa de seguida.
Azzure
:: dinosaure
Entrades: 5227
Membre des de: dv. gen. 18, 2008 2:42 pm
Ubicació: Mallorca
Contacta:

EntradaAutor: Azzure » dl. jul. 13, 2009 11:02 am

Jo la papilla de peix li dono per dinar. Anem variant verdures, pollastre amb vedella, peix i vermell d'ou. La Marta menja cereals al matí i al vespre, perquè la llet tota sola no la vol.
Imatge
Imatge

Imatge
xaturrina
:: zebra
Entrades: 1607
Membre des de: dl. des. 03, 2007 10:02 pm
Ubicació: Bellpuig
Contacta:

EntradaAutor: xaturrina » dl. jul. 13, 2009 10:20 pm

L'Oriol també menja el peix al migdia, amb tota mena de verdures,les hi vaig canviant.
I a la nit cereals i pit. Al matí fem pit i alguna galeta mentres nosltres esmorzem, o sigui que també menja cereals, però poca cosa.
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge
cuqueta
Entrades: 4991
Membre des de: dg. ago. 05, 2007 12:04 pm
Ubicació: Ja som 4!!! Quina felicitat!!!!
Contacta:

EntradaAutor: cuqueta » dt. jul. 14, 2009 10:59 am

Gràcies guapes!!! :love: :love:

Crec que m'esperaré a tornar al pediatra per comentar-li pq no veig clar que un dia sí, un no, prengui tan poqueta llet. Jo penso que la millor opció es la que dieu, donar-li al migdia, total són proteïnes igual que la carn, no sé...ja us explicaré què em diu (potser m'avia als gossos :sogra: :sogra: ) :-:)
Imatge
Ieiiiiiiiiiiiiiii que m'estic fent molt gran viewtopic.php?f=35&t=8514
Cuquet, hem fet tetilla juntets durant 15 mesos!!!
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge
Ellen
Entrades: 1227
Membre des de: dl. abr. 21, 2008 11:47 am

EntradaAutor: Ellen » dt. jul. 14, 2009 12:09 pm

Cuqueta jo estic com tu... em sembla que també faré això de donar-li al migdia, un dia carn, cuatre dies pollastre (o conill o gall d'indi) i dos dies peix al migdia amb la papilla de verdures i quan ja sigui més gran, li passaré a la nit.
El problema que tinc jo és que no li agraden els iogurs!!! així que si no pren llet a la nit, només en prendria per esmorzar i em sembla a mi molt poca llet!! Potser quan es faci més gran...
helan
:: granota
:: granota
Entrades: 224
Membre des de: dl. maig 25, 2009 10:11 am

EntradaAutor: helan » dt. jul. 14, 2009 2:36 pm

M'estic llegint el que escriviu i us veig preocupades perquè no us prenen prou llet... Jo no em preocuparia, si no en vol, potser no la necessita. Si la preocupació és pel calci, dir-vos que la llet és important per la seva aportació amb vitamina D que assimila el calci, però amb un pais de tant de sol com el nostre aquesta aportació és innecessària, ja que el sol fa que sintetitzis vitamina D i de fonts de calci n'hi altres que no siguin els làctics (cigrons, sèsam, brocoli, juliverd, peix...). Si no us convenç el que dic també podeu donar làctic en altres formes: yoghurts, formatges, beixamels, batuts... i no cal que sigui sempre de vaca, pot ser de cabra o ovella que són més digeribles.
Penseu que la gent que és intolerant als làctics no tenen més problemes d'òssos que la resta.

Bueno, després d'aquest rotllo, espero que passeu un bon dia sense morir-vos de calor! :***:
xaturrina
Entrades: 1607
Membre des de: dl. des. 03, 2007 10:02 pm
Ubicació: Bellpuig
Contacta:

EntradaAutor: xaturrina » dt. jul. 14, 2009 3:13 pm

Cuqueta, veig que en Marc encara pren pit, com l'Oriol. Si li dones el pit a dmanda i sempre abans de menjar ja t'assegures que pren la llet que necessita. Nosaltres ho fem així .
Pensa que per ara la llet és l'aliment principal i tot lo demés és alimentació complementària que el eu pretén és que vagi menjant altres coses i anar coneixent nous sabors.
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge
llumer
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3140
Membre des de: dv. feb. 09, 2007 6:20 pm
Ubicació: el vallès occidental

EntradaAutor: llumer » dt. jul. 14, 2009 10:05 pm

Nosaltres mentre era mes peque alternavem peix i carn indistintament al migdia i al vespre feia mes verdureta sola.
Ara (que te 23 mesos)menja papilla de cereals al mati (pq no vol bibis ella),al migdia menja arros o pasta o llegums amb carn triturat + iogurt, a la tarda menja fruita i al vespre o solid (truita, pa amb tomaquet i pernil i formatge, peix a la planxa.. o triturat de verdura amb peix)

Torna a “Els aliments”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::