Estic molt preocupada "al·lèrgies"
- txellona77
- :: puça

- Entrades: 7
- Membre des de: dc. abr. 08, 2009 1:51 pm
Estic molt preocupada "al·lèrgies"
Hola Noies,
Dilluns he de tornar a treballar i per això dijous vaig "donar" al Biel la seva 1a papilla de cereals, ell sempre a pres pit, menys 2 cops q vaig intentar-ho amb un bibi pr no va pendre casi res, doncs es va possar fatal amb una erupcó grans i corrents a l'hospital, i resulta q te al:lèrgia a tots els components de la llet i no pot menjar ni vedella ni fresons.
El pediatra diu q li prepari la papilla de fruites, q no te pq tenir al.lèrgia a res més, pr estic una mica cagada, i dillunshe d'anar a treballar i no se com s'alimentarà.
Un peto.
Dilluns he de tornar a treballar i per això dijous vaig "donar" al Biel la seva 1a papilla de cereals, ell sempre a pres pit, menys 2 cops q vaig intentar-ho amb un bibi pr no va pendre casi res, doncs es va possar fatal amb una erupcó grans i corrents a l'hospital, i resulta q te al:lèrgia a tots els components de la llet i no pot menjar ni vedella ni fresons.
El pediatra diu q li prepari la papilla de fruites, q no te pq tenir al.lèrgia a res més, pr estic una mica cagada, i dillunshe d'anar a treballar i no se com s'alimentarà.
Un peto.

Re: Estic molt preocupada "al·lèrgies"
quant temps té el teu fill?
has provat a treure't la llet i donar-li llet teva?
has provat a treure't la llet i donar-li llet teva?
- txellona77

Dilluns fa 5 mesos.
I si q em trec llet del pit pr molt poqueta 40 o 50 cl cada cop, avui li he fet pera triturada amb llet meva, pq estic cagada de q tingui al.lèrgia a alguna cosa més, pq a la llet li te a tot el q es pot tenir, tant es així q el metge vol mirar-se amb calma quina li recepta.
I si q em trec llet del pit pr molt poqueta 40 o 50 cl cada cop, avui li he fet pera triturada amb llet meva, pq estic cagada de q tingui al.lèrgia a alguna cosa més, pq a la llet li te a tot el q es pot tenir, tant es així q el metge vol mirar-se amb calma quina li recepta.
ostres!!!1 jo també estaria ben preocupada.. però no crec que les fuites que es donen al principi li puguin fer alergia
el que si que he sentit a dir es que si et troben una al·lergia de petit és molt més facil que ho puguin curar que quan et surten de gran. Ja sé que no és el mateix, però al meu germà quan era petit li va sortit alergia a les vespes i haviem de vigilar perquè si el picaven s'ofegava i l'haviem de portar directe a urgencies i ara ja ho té superat!!!!!!
Molts d'ànims!
el que si que he sentit a dir es que si et troben una al·lergia de petit és molt més facil que ho puguin curar que quan et surten de gran. Ja sé que no és el mateix, però al meu germà quan era petit li va sortit alergia a les vespes i haviem de vigilar perquè si el picaven s'ofegava i l'haviem de portar directe a urgencies i ara ja ho té superat!!!!!!Molts d'ànims!
- txellona77

Gracies pels ànims Nisa.
Una pregunta, algú sap si la papilla de pera i llet q m'ha sobrat la puc guardar a la nevera per demà o la puc congelar?
Una pregunta, algú sap si la papilla de pera i llet q m'ha sobrat la puc guardar a la nevera per demà o la puc congelar?

Jo congelava la llet que em treia i mai vaig tenir-hi cap problema, i per aquí algunes mames congelen també la fruita o sigui que crec que no hi ha d'haver cap problema. Dedueixo que la pera amb la llet li ha anat prou bé, no?
A una chica de mi anterior trabajo le tubieron que dar un mes mas de baja,porque la peque no comia nada mas que no fuera la teta,eso si creo que el pediatra le hizo un papel para que se lo llevara al de cabecera y poderle dar la baja,es que si no la niña no comia nada de nada,te lo comento por si te interesa.
Yo creo que no hay problema en congelarla,como te han dicho si por separado se puede.Y piensa que contra mas estimules el pecho sacandote leche mas saldra,yo al principio no scaba ni 20ml y al final conseguia 130 mas o menos.
Yo creo que no hay problema en congelarla,como te han dicho si por separado se puede.Y piensa que contra mas estimules el pecho sacandote leche mas saldra,yo al principio no scaba ni 20ml y al final conseguia 130 mas o menos.
Ostres quin patiment! La meva germana quan era petita tenia intolerància a la lactosa i ho treia tot a cada àpat. Sempre ha sigut delicada amb el tema llet, però llavors li vam trobar una que funcionava i amb els anys ja en prenia de normal i ara no li senta del tot malament... La pren sense lactosa, però si sortim es demana el café amb llet i no li passa res. Vull dir que igual amb el temps es passa una mica l'al·lèrgia.
Ànims!
Ànims!
Jo t'animaria a que et vagis traient llet, mentre el teu pediatra analitza quina llet li pots donar com a alternativa. Pensa que, com t'han dit, com més et treguis més en sortirà, jo al principi en treia molt poca (10 o 20 ml!) i ara en puc arribar a treure 150 d'un sol pit (si fa molt que no menja d'aquell pit, clar!)
tranquila que trobareu una solució!
tranquila que trobareu una solució!
- txellona77

Gracies a totes per els consells dona molts ànims.
Lo de la pera amb llet meva es pot dir q ha anat bé pq no li ha sortit cap gra, pr no pq n'hagi menjat gaire, el pobre feia una cara de fàstic i treia més papilla amb babes de la q jo conseguia posar-li a la boca, pr paciencia.
El metge diu q potser quan tingui un o dos anys ja no tingui cap problema, esperem q sigui així.
Lo de la pera amb llet meva es pot dir q ha anat bé pq no li ha sortit cap gra, pr no pq n'hagi menjat gaire, el pobre feia una cara de fàstic i treia més papilla amb babes de la q jo conseguia posar-li a la boca, pr paciencia.
El metge diu q potser quan tingui un o dos anys ja no tingui cap problema, esperem q sigui així.
hola!! Txellona77 que tal ha anat la tornada a la feina?? El primer dia sempre es una mica dur
i al nen que tal amb la fruita???
i al nen que tal amb la fruita???- txellona77

Hola Nisa,
El Biel cada dia ho te una mica més per mà això de la fruita i aconsegueix menjar-ne una miqueta més, ara ja només ens falta introduir el plàtan, la pena es q amb la feina per horari demoment jo no li puc donar pq prefereixo seguir amb el pit uns dies més.
Dilluns vam anar al menge i m'han donat una llet, q diuen q és molt dolenta, i una llista d'aliments prohibits, i ara hem d'esperar q ens truquin per donar-nos hora pel metge de l'alèrgia pr m'han dic q minim 2 mesets.
I la feina bé, pr anyoro moooooooolt al Biel, he de fer un pensament
.
Un peto.
El Biel cada dia ho te una mica més per mà això de la fruita i aconsegueix menjar-ne una miqueta més, ara ja només ens falta introduir el plàtan, la pena es q amb la feina per horari demoment jo no li puc donar pq prefereixo seguir amb el pit uns dies més.
Dilluns vam anar al menge i m'han donat una llet, q diuen q és molt dolenta, i una llista d'aliments prohibits, i ara hem d'esperar q ens truquin per donar-nos hora pel metge de l'alèrgia pr m'han dic q minim 2 mesets.
I la feina bé, pr anyoro moooooooolt al Biel, he de fer un pensament
.Un peto.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |