RESTRENYMENT= VERDURA ALS 5ms?
RESTRENYMENT= VERDURA ALS 5ms?
Hola a tots,
El meu petit, que avui fa 5 mesos, va mooolt restret. Pateix molt al fer caca, quan la la pot fer.
Fa 2 setmanes que vem introduir la fruita i es quan vem notar el problema, des de llavors he retirat el platan i la poma.
Des de divendres passat hem comencat amb cereals al vespre (superfibra de blemil)....però el problema persisteix....la pediatra m'ha dit que endavant amb la verdura, aviam si l'ajuda, com ho veieu? No és molt petit? La verdura ha de ser bullida o al vapor?
Per cert, la llet dels bibis és meva.
Moltes gràcies,
Casa
El meu petit, que avui fa 5 mesos, va mooolt restret. Pateix molt al fer caca, quan la la pot fer.
Fa 2 setmanes que vem introduir la fruita i es quan vem notar el problema, des de llavors he retirat el platan i la poma.
Des de divendres passat hem comencat amb cereals al vespre (superfibra de blemil)....però el problema persisteix....la pediatra m'ha dit que endavant amb la verdura, aviam si l'ajuda, com ho veieu? No és molt petit? La verdura ha de ser bullida o al vapor?
Per cert, la llet dels bibis és meva.
Moltes gràcies,
Casa
Re: RESTRENYMENT= VERDURA ALS 5ms?
Home es una mica petit pero suposo que si el pediatra t'ho ha dit no deu haber problema, igualment d'aqui un mes li tocaria.
El nostre tenia problemes de restrenyimet des de que va neixer i vam agafar la costum de donar-l'hi un plat de crema de verdura casi cada nit i ma de sant, poques vegades a tingut problemes de restrenyiment.
Dona igual si es bullida o al vapor, suposo que depen de si tens una baby cook a casa o no. Sobretot vigila de no posar verdures flatulentes o encara liaras mes la troca, t'ha dit el pediatre amb quines verdues començar? En semble que hi han algunes que son mes suaus que les altres.
Per cert la poma diria que no es dolenta pel restrenyiment, et regula la motilitat (la velocitat dels aliments pels sistema digestiu) tant si vas estrenyit com amb diarrea es bona.
Sort es molt emprenyador quan el pobre te la panxa plena i no pot buidar
.
El nostre tenia problemes de restrenyimet des de que va neixer i vam agafar la costum de donar-l'hi un plat de crema de verdura casi cada nit i ma de sant, poques vegades a tingut problemes de restrenyiment.
Dona igual si es bullida o al vapor, suposo que depen de si tens una baby cook a casa o no. Sobretot vigila de no posar verdures flatulentes o encara liaras mes la troca, t'ha dit el pediatre amb quines verdues començar? En semble que hi han algunes que son mes suaus que les altres.
Per cert la poma diria que no es dolenta pel restrenyiment, et regula la motilitat (la velocitat dels aliments pels sistema digestiu) tant si vas estrenyit com amb diarrea es bona.
Sort es molt emprenyador quan el pobre te la panxa plena i no pot buidar
Nosaltres encara no m començat però la infermera del pediatre ens va donar aquesta taula, al 6º mes explica com fer la papilla de verdura.
... diu bullir 30min, no sé, fa por que marxin vitamines però suposo que com diu amb poca aigua si las vitamines queden al aigua i es trituren les verdures amb ella.
... diu bullir 30min, no sé, fa por que marxin vitamines però suposo que com diu amb poca aigua si las vitamines queden al aigua i es trituren les verdures amb ella.
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.

*********Ja estem maquetant el recull de contes per a hospitals infantils
http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=25&t=15332&start=0*********
Hola!! no sé si et servirà però hi han mares que dónen suc de pruna al nadó si està estrenyit...comenta al pediatre si en pot prendre...sé que hi han mares que inclús el primer mes de vida ho fan...jo no he provat però a elles els funciona...
La fruita li dones només triturada o li cous una mica? t'ho dic perquè nosaltres va ser provar la fruita crua, triturada només i començar a tenir problemes a l'hora de fer caca, feia molts pets i no li sortia la caca, pobrissona.... vaig provar de fer-li una mica amb la baby-cook, queda com compota, i mano de santo!! prova-ho, a veure si et funciona...
perla ha escrit:La fruita li dones només triturada o li cous una mica? t'ho dic perquè nosaltres va ser provar la fruita crua, triturada només i començar a tenir problemes a l'hora de fer caca, feia molts pets i no li sortia la caca, pobrissona.... vaig provar de fer-li una mica amb la baby-cook, queda com compota, i mano de santo!! prova-ho, a veure si et funciona...
Gràcies....la veritat és que no se m'havia acudit, però al bullir la fruita, no perd totes les vitamines, i per tant, tota la gràcia de donar-los -hi fruita?
Potser estic equivocada?¿?¿?¿?
Jo li'n poso a la fruita, dia si dia no, una pruna groga petitona i ma de sant 
- cuqueta
- :: dragona

- Entrades: 4991
- Membre des de: dg. ago. 05, 2007 12:04 pm
- Ubicació: Ja som 4!!! Quina felicitat!!!!
- Contacta:
A mi em va dir el pediatra que si anava una mica restret la verdura en comptes de triturada li dones ben xafada amb la forquilla, que queden els trossos de fibra més grans i ajuda a la motilitat intestinal, clar que el meu nen ja va cap als 7 mesos i no sé si més petit s'ho pot menjar així en trossets més grans... 

Ieiiiiiiiiiiiiiii que m'estic fent molt gran viewtopic.php?f=35&t=8514
Cuquet, hem fet tetilla juntets durant 15 mesos!!!

CASA ha escrit:Fa 2 setmanes que vem introduir la fruita i es quan vem notar el problema, des de llavors he retirat el platan i la poma.
Des de divendres passat hem comencat amb cereals al vespre (superfibra de blemil)....però el problema persisteix....la pediatra m'ha dit que endavant amb la verdura, aviam si l'ajuda, com ho veieu?
a nosaltres ens va passar el mateix, quan vam començar amb la fruita el peque anava restret, el següent a introduir d'alimentació complementària eren els cereals però la pediatra ens va recomanar saltar-nos-els i passar directament a la verdura i així la cosa va anar a millor
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |