Sopars i dinars bebe 10 mesos
Re: Sopars i dinars bebe 10 mesos
Jo algun dia també li dono una mica de pa amb tomata i formatge o pernil dolç, però és només algo simbòlic perquè tot i que a ell li agrada molt, ens hi podem morir!!!!
El puré de verdures és el que millor ens va i el caldo encara no l'hem provat cap dia perquè em feia cosa donar-li amb la calor.
El puré de verdures és el que millor ens va i el caldo encara no l'hem provat cap dia perquè em feia cosa donar-li amb la calor.
Maura, nosaltres encara no hem començat amb el pa sucat ni el pernil dolç, però ens morim amb els formatgets, jajaja.
El brou, jo no li dono pas calent, només una miqueta i com que aquí ja ha començat a refrescar una miqueta a les nits, doncs li senta bé.
El brou, jo no li dono pas calent, només una miqueta i com que aquí ja ha començat a refrescar una miqueta a les nits, doncs li senta bé.
Per cert, vosltres aprofiteu després les verdures que poseu al caldo i en feu pure? O ho llenceu? A mi em dóna la sensació que les sobres del caldo no aporten gaire cosa i és més aviat un puré molt light.
Ei!
M'heu donat molt bones idees!
A la última revisió del pediatra no vaig preguntar si ja li podia donar conill a l'Aniol que té quasi 9 mesos. Quan li vau introduir aquesta carn?
M'heu donat molt bones idees!
A la última revisió del pediatra no vaig preguntar si ja li podia donar conill a l'Aniol que té quasi 9 mesos. Quan li vau introduir aquesta carn?
Iuia, les verdures amb les que faig el brou no les aprofito per puré, per què queden tan "pansides" que en fa l'efecte que ja no deuen tenir quasi propietats. Aquestes, les hi poso als gossets per sopar, jajaja.
Mammi, el conill el vam introduïr als 6 mesos i mig. Als 6 vam començar només amb pollastre i, als 15 dies, la resta de carns blanques. A partir dels 7, ja vam introduïr les carns vermelles.
Mammi, el conill el vam introduïr als 6 mesos i mig. Als 6 vam començar només amb pollastre i, als 15 dies, la resta de carns blanques. A partir dels 7, ja vam introduïr les carns vermelles.
mammi li pots introduir el conill al set mesos tal com t'ha dit la Takita. A mi també és el què em van dir. Encara que nosaltres encara no l'hem provat.
Hola noies!
La Pedi ens va dir que ara als 10 mesos podiem introduïr el rovell de l'ou. Com ho feu? l'afegiu a l'hora de triturar el puré?
La Pedi ens va dir que ara als 10 mesos podiem introduïr el rovell de l'ou. Com ho feu? l'afegiu a l'hora de triturar el puré?
Sí, Takita. Jo el faig a part en un cassó i quan ja tinc feta la verdura a la babycook li treia total la clara i ho triturava junt amb la verdura.
hola!
si us serveix. ma filla té 10 mesos i mig. un dia vaig intentar donar-li verdura per sopar, triturada, com se la menja per dinar i va agafar un disgust que no vegis. li queien uns llagrimots!! estaba tant afamada que obria la boca però em va fer tanta pena que li vaig donar el bibe de nou. jo crec que espararé a que el bibe no li sigui suficient i hagi de menjar més. la nena menja bé i no he de patir pel pes. encara que al full que recomana el pediatra digui que ha de sopar, sopar...
si us serveix. ma filla té 10 mesos i mig. un dia vaig intentar donar-li verdura per sopar, triturada, com se la menja per dinar i va agafar un disgust que no vegis. li queien uns llagrimots!! estaba tant afamada que obria la boca però em va fer tanta pena que li vaig donar el bibe de nou. jo crec que espararé a que el bibe no li sigui suficient i hagi de menjar més. la nena menja bé i no he de patir pel pes. encara que al full que recomana el pediatra digui que ha de sopar, sopar...
Cosita, suposo que com en tot, la nena s'ha d'acostumar. Jo el que faig és donar-li el sopar uns minuts abans del que sé que el demanarà (és com un rellotge suís) i així té paciència per sopar amb cullera.
si, si, ja ho he pensat això. avui, per exemple, ha volgut un trocet de bastonet després del biberó, cosa que m'ha sorprès perquè normalment es queda tipa... potser comença a arribar l'hora de fer sopars amb cara i ulls. 
- summersherbet
- :: puça

- Entrades: 7
- Membre des de: ds. gen. 29, 2011 11:22 pm
la nostra filla de deu mesos sopa un bibe de 270 cc amb 4 cullerades de papilla de cereals. com que de vegades no menja be la fruita a la tarda, les cullerades de cerals els hi poso d'aquella papilla que porta cereals + fruita, típica capsa de cartró que comprem a la farmacia.
amb aixó va guanyant bastant pes i dorm d'una tirada tota la nit.
( si li posavem mes cerals no passava per la tetina i si li feiem mes espessa i amb cullera no la volia perque tenia mssa son). el pediatra no ens ha dit res de sopar amb cullera tipus peix i tal, encara.
espero haver-te pogut ajudar.
amb aixó va guanyant bastant pes i dorm d'una tirada tota la nit.
( si li posavem mes cerals no passava per la tetina i si li feiem mes espessa i amb cullera no la volia perque tenia mssa son). el pediatra no ens ha dit res de sopar amb cullera tipus peix i tal, encara.
espero haver-te pogut ajudar.
ei, genial aquest post!! estava a punt d'obrir un semblant, i així no ha calgut!!
l'emma té ja 10 mesos i dues dententes, i fins ara només feiem un bibi de cereals per sopar, però crec que ja toca introduir sopars com deu mana... havia pensat començar amb una mica de sopa de sèmola amb un rovell d'ou ratllat...
ja us explicaré què tal...
desprès suposo que bibi, no?
l'emma té ja 10 mesos i dues dententes, i fins ara només feiem un bibi de cereals per sopar, però crec que ja toca introduir sopars com deu mana... havia pensat començar amb una mica de sopa de sèmola amb un rovell d'ou ratllat...
ja us explicaré què tal...
desprès suposo que bibi, no?
raquel79, a veure què tal us va. Nosaltres, per postres, fem iogurt, flam o petit suisse, el que toqui.
nenes! ahir li vaig donar a l'emma caldo de verdura i pollastre, amb sèmola i mig rovell d'ou ratllat... i un èxit! pensava que només voldria un parell de cullerades, perquè a banda estava morta de son... i es va prendre tot el plat!!
i desprès dic, li faig una mica de bibi, que serà per llençar-lo... total, que li faig 180 amb dos culleradetes de cereals... i se'l va cruspir tot! i més s'hagués pres si li hagués fet més... quina passada!!!! això sí, a les02:30 ha demanat el seu bibi de rigor, però en fi, almenys sé que gana no passa...
aquest nit provaré de donar-li la verdura i el pollastre del caldo en puré, a veure què tal...
gràcies a totes pels vostres consells
i desprès dic, li faig una mica de bibi, que serà per llençar-lo... total, que li faig 180 amb dos culleradetes de cereals... i se'l va cruspir tot! i més s'hagués pres si li hagués fet més... quina passada!!!! això sí, a les02:30 ha demanat el seu bibi de rigor, però en fi, almenys sé que gana no passa...aquest nit provaré de donar-li la verdura i el pollastre del caldo en puré, a veure què tal...
gràcies a totes pels vostres consells
noies, torno a recórrer a aquest post... amb el tema dels sopars estic bastant bloquejada... no se m'acud res més que donar-li que sopa de sèmola, pure de verdures, pa amb tomàquet i papilla de cereals...
avui avia pensar donar-li un bocinet d'hamburguesa de pollastre... us sembla massa agosarat?
també tinc peix, però no tinc gaire clar com donar-li...
heeeelp!
gràcies, boniques...
avui avia pensar donar-li un bocinet d'hamburguesa de pollastre... us sembla massa agosarat?
també tinc peix, però no tinc gaire clar com donar-li...
heeeelp!
gràcies, boniques...
Sopa de fideuets o maravilla, pa amb tomata i formatge, embotit de pavo. quan ja pugui menjar ou una mica de truita.
De carn d'hamburguesa en Pau fa molt que en menja.
De carn d'hamburguesa en Pau fa molt que en menja.
doncs nenes, ahir vaig provar de donar-li patateta al forn trinxada amb la forquilla i una miqueta de conill al forn que haviem fet, a bocinets petitons, i em va muntar un cristo de cuidado... tan enfadada estava que no va voler ni el bibi, així que se'n va anar a dormir pràcticament sense sopar... està clar que per sopar no puc fer experiments... crec que està tan cansada a aquelles hores que només vol cosetes fàcils de menjar... però el meu home tot lo dia dona pel sac dient que aquesta nena només fa que menjar farinetes (cosa qu eno és certa, perquè al migdia sempre se li dóna del que mengem tots...) brrr...
Raquel, no t'agobiis...
Li pots fer una crema de carabassó (patata i carabassó sense la pell bullit i abans de triturar li poses un caserio), o crema de porros (mateix procediment però amb el porro una mica sofregit abans de bollir i li posses una mica de llet de continuació), o una crema de verdures barrejades (mateix procediment però amb les verdures que tu vulguis). També podries fer unes hamburguesses de peix o unes croquetes de carn, puré de patates casolà amb salsitxes saltejades a la paella, talladetes molt petites. Pa amb tomàquet i pavo o formatge, ...
Et passo una web que jo hi dono un cop d'ull de tant en tant per agafar idees. Espero que et serveixi: http://www.pequerecetas.com/
Et recomano especialment la crema de carabassa i parmesà, mmmmmmmmmmmm boníssima!!! és una crema que podeu menjar tots 3 tranquil.lament per sopar (et possaria un emoticon babejant però no en tenim cap...).
Li pots fer una crema de carabassó (patata i carabassó sense la pell bullit i abans de triturar li poses un caserio), o crema de porros (mateix procediment però amb el porro una mica sofregit abans de bollir i li posses una mica de llet de continuació), o una crema de verdures barrejades (mateix procediment però amb les verdures que tu vulguis). També podries fer unes hamburguesses de peix o unes croquetes de carn, puré de patates casolà amb salsitxes saltejades a la paella, talladetes molt petites. Pa amb tomàquet i pavo o formatge, ...
Et passo una web que jo hi dono un cop d'ull de tant en tant per agafar idees. Espero que et serveixi: http://www.pequerecetas.com/
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |