agua del grifo o mineral?
agua del grifo o mineral?
Ayer lleve a mi bebe al pediatra para su revisión, y como no para de llorar de noche, me recomendo que le dieron un biberón de 60 después de la toma del pecho, herví agua del grifo. Pero tengo dudas igual sería mejor utilizar agua mineral.¿Si es así también la hervis?.
Hola,
Si creus que el biberó li pot solucionar el problema endavant (amb aigua mineral com t'han dit), però vaja tinc els meus dubtes que tingui a veure amb un tema de gana si tu te'l poses al pit a demanda.
A partir del mes solen tenir el que s'anomena còlic del lactant, o poden tenir gasos, etc. i en aquest cas el biberó més que ajudar, desajuda.
En fi, tu mateixa ho aniràs veient i podràs decidir per una cosa o una altra.
Sort!
Si creus que el biberó li pot solucionar el problema endavant (amb aigua mineral com t'han dit), però vaja tinc els meus dubtes que tingui a veure amb un tema de gana si tu te'l poses al pit a demanda.
A partir del mes solen tenir el que s'anomena còlic del lactant, o poden tenir gasos, etc. i en aquest cas el biberó més que ajudar, desajuda.
En fi, tu mateixa ho aniràs veient i podràs decidir per una cosa o una altra.
Sort!
- carpe diem
- :: dinosaure
- Entrades: 14540
- Membre des de: dc. abr. 30, 2008 9:01 pm
- Contacta:
- niisia
- :: conillet

- Entrades: 379
- Membre des de: dc. feb. 20, 2008 7:57 pm
- Ubicació: Sidamon (Lleida)
Hola!!
Jo tinc un dubte, a mi m'agradaria donar-li el pit tot el que pugui i mes, i doncs, diuen que a l'estiu si fa molta calor es bo donar-li una mica d'aigua, o si te colics o mal de panxa es bo donar-li camamilla.
Com l'hi puc donar?? Amb bibero, amb cullereta?? No l'hi dono??
La meva peque neixera a finals de Juny i ja fara calor.
Nose, estic una mica perduda amb aixo.
Petonets!!!
Jo tinc un dubte, a mi m'agradaria donar-li el pit tot el que pugui i mes, i doncs, diuen que a l'estiu si fa molta calor es bo donar-li una mica d'aigua, o si te colics o mal de panxa es bo donar-li camamilla.
Com l'hi puc donar?? Amb bibero, amb cullereta?? No l'hi dono??
La meva peque neixera a finals de Juny i ja fara calor.
Nose, estic una mica perduda amb aixo.
Petonets!!!

- carpe diem
- :: dinosaure
- Entrades: 14540
- Membre des de: dc. abr. 30, 2008 9:01 pm
- Contacta:
Eii niisia!!
No et preocupis per això de la calor,si tu li dones el pit, la llet ja porta l'aigua suficient que ella necessitarà,jo li he donat el pit al nen exclusivament fins als 6 mesos i mai li he donat aigua,el pediatra t'ho explicarà!
A mi em va recomanar donar-li aigua quan ja va comença a menjar amb la cullera,o sigui,després de la fruita,la verdura...,com nosaltres,pero mamant no cal. la llet materna porta tot el que ells necessiten i més,és el millor aliment que li pots donar!
Espewro haver-te ajudat! Que tinguis un bon final d'embaraç.

No et preocupis per això de la calor,si tu li dones el pit, la llet ja porta l'aigua suficient que ella necessitarà,jo li he donat el pit al nen exclusivament fins als 6 mesos i mai li he donat aigua,el pediatra t'ho explicarà!
A mi em va recomanar donar-li aigua quan ja va comença a menjar amb la cullera,o sigui,després de la fruita,la verdura...,com nosaltres,pero mamant no cal. la llet materna porta tot el que ells necessiten i més,és el millor aliment que li pots donar!
Espewro haver-te ajudat! Que tinguis un bon final d'embaraç.

Yo le ofrecia mas veces pecho a lo que ella nunca me decia que no y me quedaba mas tranquila con el tema hidratacion,eso si tu bebe mas agua que si no entre la cuarentena y todo a veces nos olvidamo de nosotras,lo de los colicos unos amigos tenian a la peque con muchos y le daban la manzanilla con cucharilla
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |

[/url]