Granets, reutilització de bibes i altres consultes...
- Nolfar
- :: girafa

- Entrades: 2574
- Membre des de: dj. abr. 06, 2006 2:28 pm
- Ubicació: Santa Coloma de Gramenet
- Contacta:
Granets, reutilització de bibes i altres consultes...
Hola a totes! Com que veig que la llet no em puja més, pues ja començo a pensar únicament en el bibe. A veure, jo tinc vaires preguntes sobre el bibe
:
- El meu nen porta els 46 dies de vida, amb uns granets horribles. Al principi nomès els tenia a la cara, ara ja li han sortit al cos. Tothom em diu que es normal, però el pediatra ja no ho veu tant normal perque han passat motls dies. Ara vol descartar que tingui alèrgia. Algú més ha passat per això??? (no els granets, sino el temps que duran)
- Quan el nen es deixa una miqueta de bibi (30ml per exemple), els guardeu a la nevera per si al cap d'una estona en vol més????? Ho dic perque el Jofre de vegades es deixa 30 ml, i al cap de mitja hora els reclama. Amb lo cara que es la llet, em pensat que podriem guardar aquests 30 ml a la nevera per desprès donar-li quan ell ho vulgui. Què en penseu??? Es bo reutilitzar un bibe usat???
- Amb un mes i mig que té el Jofre, menja 120 ml normalment. Es normal, poquet o motl???? On puc trobar una referència entre edat i tomes????
- Cada quan s'ha de canviar les tetines dels bibes??? i els xumets???
:
- El meu nen porta els 46 dies de vida, amb uns granets horribles. Al principi nomès els tenia a la cara, ara ja li han sortit al cos. Tothom em diu que es normal, però el pediatra ja no ho veu tant normal perque han passat motls dies. Ara vol descartar que tingui alèrgia. Algú més ha passat per això??? (no els granets, sino el temps que duran)
- Quan el nen es deixa una miqueta de bibi (30ml per exemple), els guardeu a la nevera per si al cap d'una estona en vol més????? Ho dic perque el Jofre de vegades es deixa 30 ml, i al cap de mitja hora els reclama. Amb lo cara que es la llet, em pensat que podriem guardar aquests 30 ml a la nevera per desprès donar-li quan ell ho vulgui. Què en penseu??? Es bo reutilitzar un bibe usat???
- Amb un mes i mig que té el Jofre, menja 120 ml normalment. Es normal, poquet o motl???? On puc trobar una referència entre edat i tomes????
- Cada quan s'ha de canviar les tetines dels bibes??? i els xumets???
- Guita

- Entrades: 2349
- Membre des de: dt. abr. 03, 2007 11:21 am
- Ubicació: Baix Montseny
- Contacta:
nolfar no ho guardis sobretot!!!! ni els reescalfis!!!!! buenu ara t'ho dic amb to alarmant i fes el que vulguis eh? (ai pobre de mi)... escolta a nosaltres el pediatre ens va deixar molt clar que amb el bibe ni menys de 2'30 ni més de 4. Si se'n deixa 30, els llences.... ja s'anirà regulant... i si té gana a les 2'30h li dones una altra vegada... i que mengi el que vulgui... no el forcis mai que s'empatxaria!!!!!!
amb lo dels granets no et puc ajudar gens, l'Octavi no n'ha tingut.
BIBES: No hi ha referència em sembla d'edat i tomes... cada nen menja segons la gana que té... el que sempre s'ha de fer és si veus que es queda amb gana intercalar els bibes fins que se'ls acabi tots... si no se'ls acaba sencers tots no has de canviar de número....
les tetines? ja ho aniràs veient... si tarda molta estona... si es queda adormit cada vegada.... potser li hauràs de posar una altra tetina perquè li vagi més ràpid... perquè si no, es cansen i després deixen molt bibe...
APA NENA QUIN ROTLLO T'HE FOTUT ARA EH?
amb lo dels granets no et puc ajudar gens, l'Octavi no n'ha tingut.
BIBES: No hi ha referència em sembla d'edat i tomes... cada nen menja segons la gana que té... el que sempre s'ha de fer és si veus que es queda amb gana intercalar els bibes fins que se'ls acabi tots... si no se'ls acaba sencers tots no has de canviar de número....
les tetines? ja ho aniràs veient... si tarda molta estona... si es queda adormit cada vegada.... potser li hauràs de posar una altra tetina perquè li vagi més ràpid... perquè si no, es cansen i després deixen molt bibe...
APA NENA QUIN ROTLLO T'HE FOTUT ARA EH?
Oleguer - 13/06/1998
Octavi - 28/12/2007
Octavi - 28/12/2007
Hola!!!!!!!!!!!!
Nosaltres acavem de ser papis (el passat día 13.04.2008 i la nostra cigroneta jala 120ml cada 3h. El pediatra ens ha dit que com que es una nena molt gran, es el que necesita..... Va nèixer amb 3.850kg i 52cm...... Jo aixó de guardar la llet a la nevera...... Personalment no ho faría, en els envasos de llet ja et possa que s'ha de preparar al moment i que no es guardi si el bebitos s'en deixa algo. CHAO!!!!!!
Nosaltres acavem de ser papis (el passat día 13.04.2008 i la nostra cigroneta jala 120ml cada 3h. El pediatra ens ha dit que com que es una nena molt gran, es el que necesita..... Va nèixer amb 3.850kg i 52cm...... Jo aixó de guardar la llet a la nevera...... Personalment no ho faría, en els envasos de llet ja et possa que s'ha de preparar al moment i que no es guardi si el bebitos s'en deixa algo. CHAO!!!!!!
- Guita

- Entrades: 2349
- Membre des de: dt. abr. 03, 2007 11:21 am
- Ubicació: Baix Montseny
- Contacta:
UALA SETI DÉU NI DO EH? MIRA JO AVUI HE ANAT AL METGE. EL MEU PEQUE TÉ 4 MESOS I MENJA 4 BIBES AL DIA DE 240.... I JA M'HAN DIT QUE ERA MASSA.... QUE NO AUGMENTI MÉS!!! QUE AIXÒ ÉS MOLT PER N NEN DE 4 MESOS!!! PERÒ EL MEU FILL ÉS MOLT GROS I TÉ MOOOLTA GANA... M'HA DIT QUE QUAN EL VEGI QUE TORNA A ESTAR INTRANQUIL PEL TEMA MENJAR QUE HI VAGI A VEURE QUÈ FEM!!!!
Oleguer - 13/06/1998
Octavi - 28/12/2007
Octavi - 28/12/2007
-
..
Ostres doncs jo com sempre semblo una imprudent ...pero jo si guardo els bibes...i mai li ha passat res al David.
Quan era mes petit els guardava 1 horeta o així per si volia mes passada una estona..pero no a la nevera.
Mai he escalfat un bibe tampoc...bé aquest hivern si, i al micro 10 segons, i tampoc li ha passat res al nen ni el pediatra m'ha dit que ho fes malament...
Envers a les cantitats, jo no crec que sigui bona idea comparar...ara no recordo quant menjava el David, pero sí que recordo atabalar-me mirant les tables de cantitats que surten a les llaunes de llet....no val la pena, cada nen és diferent. Jo la vaig cagar per culpa de les comparacions i tenia al David vomitant cada dos per tres fins que em vaig adonar que a demanda és el millor.
I per ultim...tu mateixa aniràs veient quan les tetines o els xumets s'han de renovar, es nota perq es queden tovets o es veuen ja fets mal be...
Aix no se, ja veus que cadascuna fa una cosa diferent...jo el que faria es preguntar al pediatre si li tens confiança i t'agrada...
Quan era mes petit els guardava 1 horeta o així per si volia mes passada una estona..pero no a la nevera.
Mai he escalfat un bibe tampoc...bé aquest hivern si, i al micro 10 segons, i tampoc li ha passat res al nen ni el pediatra m'ha dit que ho fes malament...
Envers a les cantitats, jo no crec que sigui bona idea comparar...ara no recordo quant menjava el David, pero sí que recordo atabalar-me mirant les tables de cantitats que surten a les llaunes de llet....no val la pena, cada nen és diferent. Jo la vaig cagar per culpa de les comparacions i tenia al David vomitant cada dos per tres fins que em vaig adonar que a demanda és el millor.
I per ultim...tu mateixa aniràs veient quan les tetines o els xumets s'han de renovar, es nota perq es queden tovets o es veuen ja fets mal be...
Aix no se, ja veus que cadascuna fa una cosa diferent...jo el que faria es preguntar al pediatre si li tens confiança i t'agrada...
-
..
Ostres per mi era plor= gana= bibe, igual que amb la teta com llegeixo per aqui....si no volia, no insistia ni molt menys, a otra cosa mariposa, pero d'entrada mirava de descartar que fos gana el que tenia...després mirava bolquer, si tenia son. etc. etc...pero primer bibe, ei, i que moltes vegades encertava, tenia gana...no sempre s'acabava els bibes, ni cada dia tenia la mateixa gana,...com els adults, vaia..nu se!
Hola Nolfar! Per la quantitat de llet no et preocupis, amb 3 dies la Llum ja prenia 55... el pediatra ens va dir que quan sempre s'acaba els bibis és el moment de pujar una mida més, i que no hem de seguir cap altre pauta. No és recomanable reutilitzar els bibis, però si encara no ha passat una hora no hi ha problema (en teoria). I pels granets no et preocupis (bé, si el pediatra creu que heu de fer proves feu-les...) a en Biel encara ara n'hi surten... al principi crèiem que era del pit (hem fet lactància mixta) però ara ja no en prenen o sigui que... a saber. Tetines i pipos recomanen canviar-les cada dos mesos... jo si veig que estan molt malmeses ho faig abans, si veig que als dos mesos encara aguanten doncs ho allargo... segons l'ús i el desgast...
Nurieta, el bibi és a demanda, efectivament (bé, quan la lactància ja s'ha establert, al principi no... igual que amb el pit al principi et diuen que no el deixis més de tres hores amb el bibi igual). I has de deixar passar com a mínim dues entre toma i toma perquè la llet artificial costa més de digerir que la materna i vol més temps, de manera que si els "cavalques" les preses els dificultes la digestió, poden vomitar, etc. No es tracta de crueltat, simplement és per no atabalar el seu sistema digestiu que prou feina té a digerir una llet que no és la que toca (per això costa més, per més "maternitzada" que sigui). A mi em van explicar quan em treia llet per a portar-li a la Llum a prematurs que si em treia 30 i li donava era com si es prengués 60 de bibi (el doble) perquè el profit que en treia el seu cos era màxim ja que el seu cos estava preparat per a extreure'n els nutrients al 100% i per això li resultaria més "nutritiva" que la artificial. Fent lactància mixta el pit el podia donar a demanda, el bibi no.
Nurieta ha escrit:Jo no he donat mai bibs, però em pensava que també es donava a demanda. Si la nena té gana, pèrquè no n'hi pots donar??? No és més cruel deixar-la plorar????![]()
![]()
Nuse nuse nuse.... ja dic que ho dic sense saber de què parlo, eh!!??
Nurieta, el bibi és a demanda, efectivament (bé, quan la lactància ja s'ha establert, al principi no... igual que amb el pit al principi et diuen que no el deixis més de tres hores amb el bibi igual). I has de deixar passar com a mínim dues entre toma i toma perquè la llet artificial costa més de digerir que la materna i vol més temps, de manera que si els "cavalques" les preses els dificultes la digestió, poden vomitar, etc. No es tracta de crueltat, simplement és per no atabalar el seu sistema digestiu que prou feina té a digerir una llet que no és la que toca (per això costa més, per més "maternitzada" que sigui). A mi em van explicar quan em treia llet per a portar-li a la Llum a prematurs que si em treia 30 i li donava era com si es prengués 60 de bibi (el doble) perquè el profit que en treia el seu cos era màxim ja que el seu cos estava preparat per a extreure'n els nutrients al 100% i per això li resultaria més "nutritiva" que la artificial. Fent lactància mixta el pit el podia donar a demanda, el bibi no.

Angaleta, ja he dit que no en tenia ni punyetera idea. I he dit "cruel" en el sentit de que jo era incapaç de deixar-los plorar : si rondinaven de gana, teta a la boca. CLar que la teta serveix per moltes altres coses per alimentar, i el bibi no, suposo que aquí deu haver-hi la deiferència, no?? Nu se. Ja dic que estic parlant sense saber de què parlo, però crec que a mi m'hagués costat estar mirant el rellotge a veure "si tocava o no"!!!!!
-
..
...
Amb lo del tema bibis no et puc ajudar gaire, però de granets la Bet en va tenir mooolts i van tardar molt a marxar-li. A nosaltres ens anava molt bé una crema facial de Calèndula de la casa Welleda (tot natural). Ara no et sabria dir quan van tardar a marxar-li, però hi ha molts nens que en tenen i els dura varis mesos.
Petons!
Petons!

Aquest és el post d'en Marc:
viewtopic.php?f=36&t=4521

Aquest és el post de la Bet:
viewtopic.php?t=4492
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |