preocupada por la lactancia

Tria el pit o el biberó.

laurasunt
:: puça
Entrades: 23
Membre des de: dt. abr. 15, 2008 12:13 pm
Ubicació: girona

preocupada por la lactancia

EntradaAutor: laurasunt » dj. abr. 24, 2008 3:35 pm

Hola guapis
Ya se que es tonto preocuparse por lo que no ha pasado, pero una no es perfecta.
Soy muy muy flaca por naturaleza, no engordo por mucho que coma - eso sí, de la celulitis no me libro- . De hecho durante el embarazo me he engordado lo justito. La verdad, parezco una oliva gigante con dos palillos clavados, y no exagero.
El caso es que como por tres y nada, y me da miedo que mi leche no sea suficientemente nutritiva para Oscar. He leído que el cuerpo acumula grasas para la lactancia, y si el mío no lo hace, tendré leche o agua?
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dj. abr. 24, 2008 3:42 pm

hOLA Laura! Yo no me preocuparía mientras Oscar vaya cojiendo peso, en cuanto deje de hacerlo el pediatra te dirá que hacer... Pero a mi siempre me han dicho que no hay leche que no sea buena para un niño... y las defensas que le das... yo pienso eso, controlale el peso y si va ganando, cap problema. Yo los primeros dos meses le tuve que dar suplemento a mi hijo, primero el pecho y luego el bibi, cuando nos regulamos los dos, dejamos el suplemento y hasta que empezo con la fruta, lactancia materna exclusiva.... De todas formas si te preocupa comentaselo al pediatra.
Ah, y encantada!
txellchen
:: dofí
Entrades: 3903
Membre des de: dt. nov. 06, 2007 7:02 pm
Ubicació: Sant Feliu de Llobregat

EntradaAutor: txellchen » dj. abr. 24, 2008 4:45 pm

Igual ara la pifio... però em penso que la celulitis és precisament una de les "reserves" que tenim les dones per tal de poder tenir fills i donar el pit :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) Em sembla que ho vaig llegir fa temps i, precisament per això, els homes no en tenen.

De totes maneres el millor que pots fer, com bé t'han dit, és parlar amb la llevadora o el pediatre a veure que et diuen, però suposo que si tu t'alimentes bé, el fet de que siguis una persona prima, no ha d'afectar per res en la lactància ni el la qualitat de la llet (quina sort noieta, em sembla que moltes voldriem que ens passés com a tu!!!!) :-D :-D :-D
Imatge

Imatge
Gloriadsn
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1437
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:08 am

EntradaAutor: Gloriadsn » dj. abr. 24, 2008 5:43 pm

Tu no et preocupis! si tu menjes sa i nutritiu el teu nen tambe!!
nuscka
:: girafa
Entrades: 2351
Membre des de: dj. maig 17, 2007 5:12 pm

EntradaAutor: nuscka » dj. abr. 24, 2008 6:00 pm

todas tenemos la leche "buena". No sirve eso de mi leche no és buena.

Toda la leche és igual de nutritiva. Tu come bien, variado y sano, y ya està.
Eso de que "yo no tengo leche, tengo agua" es una escusa muy vieja para no dar el pecho.
Si quieres dar el pecho y estàs convencida, no tendràs ningun problema.
I si no quieres dar el pecho, tampoco és un problema, por que hay los medios suficientes como para no darlo. es tu decisión, y tan una opcion como la otra són igual de respetables.
ImatgeImatge
Monfran
Entrades: 2427
Membre des de: dv. gen. 05, 2007 2:29 pm

EntradaAutor: Monfran » dj. abr. 24, 2008 6:01 pm

laurasunt no et preocupis per res!!!! Ets igual que jo!!!! Jo quan estava embarassada també semblava una oliva amb dos palillos (ma germana sempre m'ho deia)
Mira medeixo 1,70 i peso 52 kg com a molt (abans de quedar-me embarassada pesava 50 i durant l'embaras em vaig engreixar poquet no arribava ni a 60 kg).
Doncs tinc llet per donar i per vendre!!! Li estic donan el pit a la claudia i des del primer dia s'ha engreixat com uan mala cosa, està gordi, llarga i guapissima!!!
Aixi que no et preocupis per res que la qualitat de la llet no té pas res a veure amb la constitució de la dona!!!
mamaarnau
:: pantera
:: pantera
Entrades: 826
Membre des de: dj. des. 13, 2007 10:35 am
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: mamaarnau » dj. abr. 24, 2008 7:58 pm

No té res a veure Laurasunt!
Jo sempre he sigut molt prima (semblo la Olivia de Popeye) però amb celulitis al cul i a les cames. Medeixo 1.72, abans d'embarassarme pesava 56 kg, talla 85 de sostenidor, em vaig engreixar uns 14 durant l'embaràs, amb la pujada de la llet el meu màxim va ser 95 de pit. Actualment peso un altre cop 56, la meva talla de pit deu ser una 90, l'Arnau farà aviat 14 mesos i encara fem teta! I per cert, ni rastre de la celulitis :-D.
No té res a veure la lactància amb la constitució física ni amb el tamany del pit!
Ànims :ok:
ImatgeImatge
MAMASIER
Entrades: 27
Membre des de: dj. març 27, 2008 10:29 pm

EntradaAutor: MAMASIER » dj. abr. 24, 2008 10:22 pm

Totalmente de acuerdo. Yo tambien soy super delgada, antes de quedarme embarazada pesaba 53 kilos, en el embarazo me engorde 13 y despues del parto me recupere super bien, bueno en verdad perdi un poco mas de peso. Llevo 4 meses dando el pecho a mi pequeño. La lactancia no tiene nada que ver con la constitucion de la madre, eso que significaria que a lo largo de los años y siglos las mujeres delgadas seriamos infertiles porque no podriamos alimentar a nuestros bebes.(explicacion rollo Carlos Gonzalez). Yo de ti me informaria sobre la lactancia materna si de verdad quieres dar el pecho, y aunque no quieras darlo, quizas cambia :ok: s de opinion y lo intentas.
Imatge
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dv. abr. 25, 2008 9:15 am

com ja diuen, res a veure. sempre i quan no tinguis cap malaltia que et faci estar tan prima! ja sé que no és una comparació politicament correcta però mireu les pobres mares africanes, no mengen, no tenen massa aigua per beure, caminen tot el dia amb els nens a coll i els donen el pit!!!! TOTES PODEM DONAR EL PIT. I si ets prima, fantàstic! quan t'aixequis la samarreta no s'et veurà el michelin! jejejeje
gblanch
Entrades: 3659
Membre des de: ds. jul. 01, 2006 9:27 am
Ubicació: St.Feliu de Codines
Contacta:

EntradaAutor: gblanch » dv. abr. 25, 2008 3:49 pm

Bruna ha escrit:I si ets prima, fantàstic! quan t'aixequis la samarreta no s'et veurà el michelin! jejejeje

:-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D
Parvaty
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 336
Membre des de: dc. maig 31, 2006 8:56 am

EntradaAutor: Parvaty » dv. abr. 25, 2008 5:28 pm

gblanch ha escrit:
Bruna ha escrit:I si ets prima, fantàstic! quan t'aixequis la samarreta no s'et veurà el michelin! jejejeje

:-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D

Jajjajajajajjajajajaaaaaaaaaaaaaa!!!!Que és el que em passa a mi...
Mare del Roc (27/11/04) i de la Jana, nascuda a casa en un part fugaç (20/08/07).
Doula i assessora de LM de "Do de Mare". Terrassa.

http://lanenasotalacol.mine.nu/blog/

Torna a “La llet”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::