Introduiríeu més làctics?
Introduiríeu més làctics?
Hola noies,
Porto uns dies una mica preocupada perquè no sé si en Guillem està prenent prou llet, no sé si deu arribar als 500 ml al dia. Fins ara estava tranquil•la perquè mamava molt a la nit però ara ja no es desperta tant. L’infermera em va dir que li donés un “mi primer danone” de postre però jo no ho he fet. La qüestió és que jo estic tot el matí fora i en Guillem només mama a la tarda i una mica a la nit. Em van dir que als 9 mesos introduiríem l’àpat del sopar i, clar, això vol dir, encara menys llet.
El que menja normalment és això:
8:30 h. Cereals a casa la iaia preparats amb 150 ml de llet meva.
12:30 h. Papilla de verdures i carn.
15:00 h. Una mica de pit per adormir-se (no gaire)
16:30 h. Pit + Fruita
19:30 h. Pit.
03:00 h.(aprox). Pit
6:30 h. (aprox). Pit
No sé, sembla que amb 5 preses + els 150 ml dels cereals hauria d’arribar als 500 ml però s’hi està molt poca estona. Si ara introduïm el sopar encara en prendrà menys. Què faríeu? Li donaríeu algun complement làctic de postre al migdia? Creieu que està prenent prou llet?
Moltes gràcies guapes!!!

Porto uns dies una mica preocupada perquè no sé si en Guillem està prenent prou llet, no sé si deu arribar als 500 ml al dia. Fins ara estava tranquil•la perquè mamava molt a la nit però ara ja no es desperta tant. L’infermera em va dir que li donés un “mi primer danone” de postre però jo no ho he fet. La qüestió és que jo estic tot el matí fora i en Guillem només mama a la tarda i una mica a la nit. Em van dir que als 9 mesos introduiríem l’àpat del sopar i, clar, això vol dir, encara menys llet.
El que menja normalment és això:
8:30 h. Cereals a casa la iaia preparats amb 150 ml de llet meva.
12:30 h. Papilla de verdures i carn.
15:00 h. Una mica de pit per adormir-se (no gaire)
16:30 h. Pit + Fruita
19:30 h. Pit.
03:00 h.(aprox). Pit
6:30 h. (aprox). Pit
No sé, sembla que amb 5 preses + els 150 ml dels cereals hauria d’arribar als 500 ml però s’hi està molt poca estona. Si ara introduïm el sopar encara en prendrà menys. Què faríeu? Li donaríeu algun complement làctic de postre al migdia? Creieu que està prenent prou llet?
Moltes gràcies guapes!!!
G. 07/06/2007
A. 30/03/2010
M. 17/04/2014
A. 30/03/2010
M. 17/04/2014
-
VisitantVi
Jo diria que no t'has de preocupar per els 500 ml. Ara, si tu creus que et pot sol.lucionar una toma, com és el meu cas doncs li dones. Jo com que ja no em trec llet al matí li donen un iogurt que faig jo, li poso o bé cereals o fruita. Si després fa quatre tomes jo diria que ja deu pendre suficient. Jo li ofereixo molt sovint teta quan estic amb ella...
guapa llegeix aixo
http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?t=5467
no fa gaire vaig escriure sobre el tema i la Bruna mes avall tambe va fer una pregunta semblant
jo no canviaria res mentre donis pit (encar aque a tu et sembli poc) es totalment suficient!!!!!!!
ANIMSSSSSSS
http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?t=5467
no fa gaire vaig escriure sobre el tema i la Bruna mes avall tambe va fer una pregunta semblant
jo no canviaria res mentre donis pit (encar aque a tu et sembli poc) es totalment suficient!!!!!!!
ANIMSSSSSSS
Moltes gràcies!! Sí ja he vist que n'havíeu estat parlant.
Em sembla que faré això. El problema d'oferir abans el pit és que normalment al pit s'adorm i per això pensava donar-li primer el sopar i després el pit perquè s'adormís.
Bueno, em sembla que de moment seguiré així i després amb el sopar ja veurem a veure com va!!
Em sembla que faré això. El problema d'oferir abans el pit és que normalment al pit s'adorm i per això pensava donar-li primer el sopar i després el pit perquè s'adormís.
Bueno, em sembla que de moment seguiré així i després amb el sopar ja veurem a veure com va!!
G. 07/06/2007
A. 30/03/2010
M. 17/04/2014
A. 30/03/2010
M. 17/04/2014
-
VisitantVi
jo tampoc li donaria. A veure si et fa falta per acabar alguna presa dona-li un iogur natural, res de mi primer danone ni res d'això. natural, de vidre i sense sucre...
jo li dono a la Cloe perque li agrada, fins i tot li hem donat iogur de cabra i li encanta!
això si, la teta el primer...em sembla que vam començar als 9 mesos, però només alguna cullerada. fins els 10 no s'en va prendre un de sencer.
jo li dono a la Cloe perque li agrada, fins i tot li hem donat iogur de cabra i li encanta!
això si, la teta el primer...em sembla que vam començar als 9 mesos, però només alguna cullerada. fins els 10 no s'en va prendre un de sencer.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |