No vol bibi!
- Nanuka1987
- :: tortuga

- Entrades: 307
- Membre des de: dt. ago. 13, 2013 5:55 pm
- Ubicació: Barcelona
No vol bibi!
Hola marones!
En un mes m'incorporo a la feina i la meva pitiua de sis mesos i mig no vol bibi de cap de les maneres.
Si la llet es descongelada no la vol ni en xeringa ni en got ni en cullera ni de cap manera.
Si la llet és extreta "del moment" el bibi no el vol ni veure, bé, no és que no e vulgui veure és que no sap succionar (el mateix passa amb el xumet, el mossega i juga) i amb got, cullera o xeringa no en pren mñes de 20ml :(
Que puc fer?
Perque no vol la llet descongelada?
Perque extreta en vol tan poca?
Gràcies marones!
En un mes m'incorporo a la feina i la meva pitiua de sis mesos i mig no vol bibi de cap de les maneres.
Si la llet es descongelada no la vol ni en xeringa ni en got ni en cullera ni de cap manera.
Si la llet és extreta "del moment" el bibi no el vol ni veure, bé, no és que no e vulgui veure és que no sap succionar (el mateix passa amb el xumet, el mossega i juga) i amb got, cullera o xeringa no en pren mñes de 20ml :(
Que puc fer?
Perque no vol la llet descongelada?
Perque extreta en vol tan poca?
Gràcies marones!

Re: No vol bibi!
Nanuka a mi també em va passar que no volia la llet que havia congelat després d'haver-me-la tret. L'has tastat? En el meu cas resulta que la llet havia adquirit un gust desagradable (que no vol dir que la llet estigués en males condicions) i clar la nena no la volia. Pel que sembla, hi ha uns enzims a la llet que depen de la persona poden fer que aquesta tingui un gust no gaire bo. Per evitar això, quan te la treguis escalda la llet al bany maria però que no arribi a bullir i quan estigui a temperatura ambient la congeles.
A mi em va funcionar!!
A mi em va funcionar!!
- Rossinyola
- :: pantera

- Entrades: 806
- Membre des de: ds. maig 21, 2011 11:05 am
Li dones tu o algú altre? La meva filla no volia bibi ni got ni rés si li donava jo, però si ho feia sun pare (i jo no hi era) si q en prenia, tan congelada com de la nevera del dia anterior.
- Rossinyola
- :: pantera

- Entrades: 806
- Membre des de: ds. maig 21, 2011 11:05 am
- clarabelle
- :: granota

- Entrades: 208
- Membre des de: dg. feb. 19, 2012 8:33 pm
Potser pot esperar-te i mentre no hi ets i menjar pures de cereals, galetes.....Amb el meu fill va passar el mateix i no va haver manera de donar-li la llet. Ell tampoc volia pures i menjava plátan aixafat, galetes milupa....i quan jo arribava prenia pit. Es un rollo quan no volen tetines.
La meva de gairebé 10 mesos no vol bibero si hi soc jo, pero si no hi soc i té gana i tant que el vol.
Pensa que si hi ets i a més li dones tu deu pensar: si hi ha la teta perque m'he de menjar aixo?
Pensa que si hi ets i a més li dones tu deu pensar: si hi ha la teta perque m'he de menjar aixo?
- Nanuka1987

Gràcies noies!
A veure com va...ja us informaré.
El bibi (ni xumet) no el vol ni que estigui jo ni una altra persona!
A veure si li apreta la gana accedeix i si no...amb "menjar".
A veure com va...ja us informaré.
El bibi (ni xumet) no el vol ni que estigui jo ni una altra persona!
A veure si li apreta la gana accedeix i si no...amb "menjar".

Tinc una amiga k te bessones i quan faltava 1 mes x nar a treballar una d'elles el bibi perfecte i l'altre no.
I el k va fer va ser un dia sencer ella sen va anar amb la petita k si k volia bibi i l'altre la va deixar amb son pare.
Es veu k es va saltar 2 tomes i a la tercera es va prendre el bibi sencer.
La meva als 3'5 mesos no volia teta i el traspas al bibi em va costar 1 mes ben bo fins k realment sels prenia perfectes.
I el dia k va començarva fer bibi va ser perque shavia saltat la toma anterior i tenia gana!
Jo crec k si li vas oferint tard o d'hora te l'agafara i sino quan la gana apreti com tu dius.
Es un pas una mica pesat passar de la teta al bibi pero despres es gloria!! Almenys ho va ser x mi vaja.
I el k va fer va ser un dia sencer ella sen va anar amb la petita k si k volia bibi i l'altre la va deixar amb son pare.
Es veu k es va saltar 2 tomes i a la tercera es va prendre el bibi sencer.
La meva als 3'5 mesos no volia teta i el traspas al bibi em va costar 1 mes ben bo fins k realment sels prenia perfectes.
I el dia k va començarva fer bibi va ser perque shavia saltat la toma anterior i tenia gana!
Jo crec k si li vas oferint tard o d'hora te l'agafara i sino quan la gana apreti com tu dius.
Es un pas una mica pesat passar de la teta al bibi pero despres es gloria!! Almenys ho va ser x mi vaja.
- PetitPrincep79
- :: girafa

- Entrades: 2004
- Membre des de: dt. nov. 29, 2011 3:09 pm
Per l'edat que te, jo ja no li ficaria bibi... Intentaria got d'aprenentatge.
Jo vaig començar a treballar a les 16 setmanes, no gaires hores però al fer demanda es saltava moltes preses de pit (amb mi no hi ha regularitat de cap tipus). La llet no volia de cap manera... Un dia vaog comprar el bibi cullera i ma mare va probar amb llet a temperatura ambient (abans l'escalfava) i se la va començar a prendre. Mai ha pres gaire, el mínim per aguantar abans de jo recollir-la i fer intensiu de teta després.
Si no agafa, podeu anar directament a la AC mentres tu treballis. I la llet, per al retrobament.
Els bibis no són necessaris.
També pots probar escaldar la llet abans de congelar, a veure si per això no vol la llet descongelada.
Ánims i que no sigui gaire dura la tornada.
Jo vaig començar a treballar a les 16 setmanes, no gaires hores però al fer demanda es saltava moltes preses de pit (amb mi no hi ha regularitat de cap tipus). La llet no volia de cap manera... Un dia vaog comprar el bibi cullera i ma mare va probar amb llet a temperatura ambient (abans l'escalfava) i se la va començar a prendre. Mai ha pres gaire, el mínim per aguantar abans de jo recollir-la i fer intensiu de teta després.
Si no agafa, podeu anar directament a la AC mentres tu treballis. I la llet, per al retrobament.
Els bibis no són necessaris.
També pots probar escaldar la llet abans de congelar, a veure si per això no vol la llet descongelada.
Ánims i que no sigui gaire dura la tornada.
http://www.fertilityfriend.com/home/395bd9
http://deaquialamaternidad.blogspot.com.es/
Inici de cerca Setembre 2011
Gener 2012: TE+ Abort espontani
Gener 2013: 1a IA Positiva!!
Setembre 2013: Neix la petita.
Juliol 2015: TE+ Abort espontani
Desembre 2015: 1a ICSI 2 òvuls/1 fecunda i s'atura.
Juliol 2016: 2a ICSI 1 òvul/fecunda i s'atura.
http://deaquialamaternidad.blogspot.com.es/
Inici de cerca Setembre 2011
Gener 2012: TE+ Abort espontani
Gener 2013: 1a IA Positiva!!
Setembre 2013: Neix la petita.
Juliol 2015: TE+ Abort espontani
Desembre 2015: 1a ICSI 2 òvuls/1 fecunda i s'atura.
Juliol 2016: 2a ICSI 1 òvul/fecunda i s'atura.
Estic d'acord que amb l'edat que té no et val la pena. Passa del bibi. El meu petit no l'ha pres mai. Em vaig incorporar abans dels sis mesos a la feina i no volia la meva llet en bibi de cap de les maneres. Amb got i cullera prenia quantitats mínimes, bàsicament feia vaga fins que jo arribava.
Aprofita que té més de sis mesos i a les hores que tu no hi ets li donin la verdura, la fruita...
Aprofita que té més de sis mesos i a les hores que tu no hi ets li donin la verdura, la fruita...
- Nanuka1987

Bon dia marines!
Doncs intentarem a veure el got d'aprenentatge! Ja us informaré!
El problema de donar fruita-verdura quan no hi sigui és que fem blw i de moment només amb nosaltres i a la guarde, tot i que allà li xafaria una mica no deixen que mengi ella sola oerque ho "enguarra" tot.
De tota manera estic buscant alternativa, una mare de dia, que d'aquesta manera si podrà menjar soleta encara que no siguin trossos i segurament aguantarà un pel més.
Us vaig informant.
Una abraçada!
Doncs intentarem a veure el got d'aprenentatge! Ja us informaré!
El problema de donar fruita-verdura quan no hi sigui és que fem blw i de moment només amb nosaltres i a la guarde, tot i que allà li xafaria una mica no deixen que mengi ella sola oerque ho "enguarra" tot.
De tota manera estic buscant alternativa, una mare de dia, que d'aquesta manera si podrà menjar soleta encara que no siguin trossos i segurament aguantarà un pel més.
Us vaig informant.
Una abraçada!

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |