fins quan cereals a la nit???
fins quan cereals a la nit???
Hola noies mireu resulta k ma filla de 12mesos menja genial ara comencem am trossets i bueno sembla k be
La cosa es k x la nit fem un bon bol de verdura xo sembla k quan li dono els cereals com a postre li fa fastic i vomita
I clar com k els cereals ajuden a aguantar mes x la nit em fa cosa no donarli!!!
I vem probar de donarli iogurt k li encanta xo fa el mateix desprea dela vedura ecssss
Fins quan veu donar cereals a la nit vosaltres???
La cosa es k x la nit fem un bon bol de verdura xo sembla k quan li dono els cereals com a postre li fa fastic i vomita
I clar com k els cereals ajuden a aguantar mes x la nit em fa cosa no donarli!!!
I vem probar de donarli iogurt k li encanta xo fa el mateix desprea dela vedura ecssss
Fins quan veu donar cereals a la nit vosaltres???
- noviachuky
- :: dinosaure
- Entrades: 7535
- Membre des de: dt. maig 06, 2008 4:05 pm
Re: fins quan cereals a la nit???
Bon dia!
I no serà que amb el bol de verdura queda molt tipa?
El meu "petit" té 25 mesos, sopa el sopar que mengem nosaltres i abans d'adormir-se fa un bibi de 300 de llet i 6 de cereals.
Nosaltres amb el gran ho vam fer així, li vam donar cereals fins que ell va dir prou. També has de mirar si va bé de pes o passada... no sé també podries parlar amb el pediatre.
Salut!
I no serà que amb el bol de verdura queda molt tipa?
El meu "petit" té 25 mesos, sopa el sopar que mengem nosaltres i abans d'adormir-se fa un bibi de 300 de llet i 6 de cereals.
Nosaltres amb el gran ho vam fer així, li vam donar cereals fins que ell va dir prou. També has de mirar si va bé de pes o passada... no sé també podries parlar amb el pediatre.
Salut!
Penso el mateix que la noviachuki...
La meva té 27 mesos i encara fa bibi de cereals abans d'anar a dormir (després d'haver sopat).
La meva té 27 mesos i encara fa bibi de cereals abans d'anar a dormir (després d'haver sopat).
Ella esta un percentil 98 de pes i 120 alçada
Voleu dir doncs k va prou be de pes com x no donarli cereals???
Es k ella sadorm a 19:30 no hi ha bibi abans dadormirse i x aixo nose si li he de donar com a postre o no...
Voleu dir doncs k va prou be de pes com x no donarli cereals???
Es k ella sadorm a 19:30 no hi ha bibi abans dadormirse i x aixo nose si li he de donar com a postre o no...
Jo mai li vaig donar cereals, no li agradaven gaire i l'atipaven massa.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |