Llet materna congelada
Llet materna congelada
Heu tingut problemes al donar al vostre petit llet prèviament congelada? Abans de congelar-la feu alguna cosa a la llet ( escalfar-la a 80 graus)?
És que vull començar a fer reserves per quan treballi però em fa por que després no la vulgui, ja que m'han dit que hi ha nens que la rebutgen pq té un gust diferent!
És que vull començar a fer reserves per quan treballi però em fa por que després no la vulgui, ja que m'han dit que hi ha nens que la rebutgen pq té un gust diferent!
Re: Llet materna congelada
hola!la.meva filla se l'ha pres sense cap problema pero si que hi ha nens que no els hi agrada.podries fer una prova primer a veure si la vol
Fes una prova primer. Congela'n un pot, descongela'l i dona-li. Tasta-la tu, també. En el meu cas la llet, un cop descongelada, tenia un gust agre molt dolent. Crec que és per un enzim que la llet materna té en més o menys quantitat.
Jo havia d'escaldar tota la llet que em treia i llavors congelar-la. Així l'enzim no actuava i la llet era bona.
Va ser una mica feinada però va valer la pena.
Jo havia d'escaldar tota la llet que em treia i llavors congelar-la. Així l'enzim no actuava i la llet era bona.
Va ser una mica feinada però va valer la pena.
A mi em va passar com a la Magrana. També la vaig haver d'escaldar (sense arribar a bullir) i llavors la deixava que arribés a temperatura ambient i després directe al congelador. Si no ho feia així, la meva llet era amarga i la nena no la volia. Que de fet que estigui amarga no vol dir que estigui dolenta ni molt menys lo únic és que de gust, evidentment, no és bona però també es podria prendre.
Els meus dos fills se l'han pres sense problemas, jo crec que va a dones, com t'han dit... pel tema dels enzims aquests i la quantitat que tingui la teva llet en concret. Jo faria una prova. Congela-la directament un cop extreta i descongela-la per donar-li, a veure què tal. Això sí, assegura't abans que el teu peque agafi el bibe i vulgui la teva llet en biberó, que no et pugui dur a enganys...
Ànims i força! Val la pena! El meu peque, amb 5 mesos i mig, encara fa LME gràcies a això!

Ànims i força! Val la pena! El meu peque, amb 5 mesos i mig, encara fa LME gràcies a això!

Hola,
I podria ser la manera en descongelar-la? com la descongeleu? Gràcies.
I podria ser la manera en descongelar-la? com la descongeleu? Gràcies.
En el meu cas utilitzo bossetes de la Medela per a congelar-la i sempre en petites quantitats, de 50 en 50. La descongelem sota l'aixeta de l'aigua calenta. Al ser tan poca quantitat i quedar tan plana, es descongela deseguida. Sé que el millor és fer-ho a la nevera, però. En el meu cas la llet la pren sempre fresca, d'un dia per l'altre, però les reserves congelades són per moments d'emergència, i clar... impossible fer-ho amb previsió.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |