lactáncia mixta

Tria el pit o el biberó.

Crisalexi
:: granota
Entrades: 217
Membre des de: dg. març 09, 2014 1:43 pm

lactáncia mixta

EntradaAutor: Crisalexi » dv. jul. 04, 2014 5:15 pm

Hola noies,

Seré mamá per segón cop a l´octubre ( si no s´avança com l´Alexi, 3 setmanes, es clar!! ), El cas es que amb el primer vaig fer LM, fins els 14 mesos, exclusiva i a demanda, i per diversos motius, aquest cop em plantejo fer lactáncia mixta.
Alguna de vosaltres n´ha fet i em podria aconsellar com fer-la?
M´Aniria molt bé saber de les vostres experiències, doncs estic força dubtosa en com ho he de fer, grácies!!!!
atlanta
Entrades: 215
Membre des de: dc. set. 01, 2010 7:50 am

Re: lactáncia mixta

EntradaAutor: atlanta » dv. jul. 04, 2014 9:06 pm

Felicitats!
Jo amb el primer vaig fer LM dos mesos i ho vaig haver de deixar perque del no dormir tenia molta ansietat. Quan em vaig quedar embarassada per segon cop no volia que em passes el mateix i vaig decidir fer LM el primer mes i llavors a les nits fer bibi ( de llet artificial ) aixi no ho havia de fer tot jo sola...i estic molt contenta amb la decisio: de dia faig pit i a la nit bibi
Imatge
Lisa_Cat
:: peixet
Entrades: 286
Membre des de: dj. maig 20, 2010 6:04 pm
Ubicació: Vallès Occidental

EntradaAutor: Lisa_Cat » dv. jul. 04, 2014 10:30 pm

Felicitats!!
Amb el meu primer fill vaig fer LM fins als 4 mesos, i a partir d'aqui li feia un bibi abans d'anar a dormir, es quedava mes tip i descansavem tots dos millor.
Amb la nena vaig començar a treballar quan no tenia encara els 4 mesos i em treia llet i li donaven amb bibi, mes endavant ja no em treia llet i feia bibis artificials al mati i pit a la tarda. Jo no he tingut cap problema, i els bibis que m'han anat molt be son els de la marca mam.
Molta sort!!
Lisa ||*||

Imatge
Imatge
Crisalexi

EntradaAutor: Crisalexi » ds. jul. 05, 2014 7:49 am

Moltes grácies nenes!

Crec que després de moltes voltes al tema, ja ho tinc, ni un extrem ni l´altre, mixta crec que és una bona opció en el meu cas, grácies!!
Cotones
:: papallona
Entrades: 103
Membre des de: dt. maig 20, 2014 2:42 pm

EntradaAutor: Cotones » dl. jul. 07, 2014 7:46 am

Crisalexi..ja veig que ho tens decidit. :o)
T'explico la meva experiència per si et serveix de res; Després de intentar la LM, i tenir una quantitat de llet ridícula al pit..El pediatre hem va "obligar" a fer Lactancia Mixta, i li estaré agraïda eternament.

Nosaltres ho fam començar després de intentar més d'un més LM, amb la perdua de pes de la baldufa que va neixer gran i ja al hospital va perdre més de 400gr de pes i més d'un mes sense agafar un "miser" gram.
Jo li donava el pit primer, i després en Cotones li donava el bibe; vam començar amb 30 i anavem augmentant de 30 en 30 segons la demanda de la peque i el vist i plau del pediatra.
Fer-ho així ens a ajudat moltíssim també a que en Cotones sigui part activa de totes les seves rutines. La peque va fer mixta fins al 11 mesos que ella va decidir que ja no volia més pit. I encara no tenia l'any i mig que va decidir que tampoc volia bibe, ella volia beure amb canyeta como els grans. :love:

Ara estic del segón/a i jo tornaré a fer mixta, tingui més o menys llet..hem dona igual, per nosaltres a estat una experiéncia molt possitiva.

Sento el rotllo. :-()-)
Cotones l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. jul. 07, 2014 9:40 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Crisalexi

EntradaAutor: Crisalexi » dl. jul. 07, 2014 8:07 am

Cotones,

El teu " rotllo";))) m´ha anat genial. Tinc algún altre comentari al forum, a ón explico els motius, o com vaig fer LM, amb el meu primer fins els 14 mesos. Va ser molt maco, i també va comportar altres factors, que van fer que fós una experiència preciosa, i tb dura moltes vegades.
Jo pensava que ho havia de fer a cualsevol preu, i que si no ho feia així, o intruduia LA, no estava bé per part meva, i vaig tenir moments de molta angoixa.
Aquest cop, he dit no. Vull fer LM, però no a cualsevol preu, ara tb tinc l´ALexi, que te 5 anys, que tb em necessita i ja puc anar com un zombi, i esgotada tot el dia, ni passar-me el dia fent LM, és impossible, i la sol.lucio de la lactáncia mixta, i les vostres valuoses experiències m´ajuden moltíssim a tenir clar aquest cop que és el que he de fer, o al menys com ho vull fer, sense deixar-e portar per el judici de les persones, que et dirán que l´alletament matern ha d´esser exclusiu, i que no és bo fer-ho d´una altre manera, sense fer-te sentir, menys bona mare, m´enteneu , oi ? ( Menys mal, no tothom és així ...)

Una abraçadota, i de debò, mil grácies!!
Cotones
Entrades: 103
Membre des de: dt. maig 20, 2014 2:42 pm

EntradaAutor: Cotones » dt. jul. 08, 2014 9:05 am

T'entenc perfectament.

I te diré el que hem va dir a mi una bona amiga," no permetis que res ni ningú et faci sentir mala mare per fer les coses de forma diferent".

Estic segura que ets una mare estupenda. :-()-)
rateta2013
Entrades: 298
Membre des de: dt. set. 17, 2013 12:05 pm

EntradaAutor: rateta2013 » dl. jul. 14, 2014 9:31 pm

Jo conec alguna parella que fan LM però amb algun bibe a la nit (el dona el pare), perquè la mare pugui dormir més.
Crec que pot funcionar, mentre no donis un excés de bibes, per no perdre la lactància.
Cada família ha de triar la seva opció, per sort avui dia podem fer-ho.
Eduard 2005
Arnau 2014

Torna a “La llet”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::