PIT O BIBI?

Tria el pit o el biberó.

Crisalexi
:: granota
:: granota
Entrades: 217
Membre des de: dg. març 09, 2014 1:43 pm

PIT O BIBI?

EntradaAutor: Crisalexi » dv. juny 27, 2014 10:18 pm

Noies,
L´Alexi va pendre pit fins els 14 mesos, i ara que esperem el segón recordo aquella estapa, com molt bonica, i tb molt sacrificada .
Per una banda em sab greu no donar-li al segón si ho vaig fer amb el primer, i per l áltre em sab greu que se que si em dedico a donar el pit, em treuré de moltes estones amb l´Alexi i que iré super megacansada, i sincerament no ho veig clar.
Hi ha alguna de vosaltres que s´hagi sentit així, i que jagi triat bibi per el segón fill, cuan al primer li va donar pit?

Gracies!!
Avatar de l’usuari
Tutty29
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1819
Membre des de: dg. gen. 16, 2011 6:12 pm

Re: PIT O BIBI?

EntradaAutor: Tutty29 » dv. juny 27, 2014 10:45 pm

Jo al primer fill vaig donar-li LM pocs mesos perque no en produia prou i el nen passava gana, i ara qie estic embarassada espero poder fer LM 100%.i disfrutar-ho, ja que no vaig poder fer-ho.
Avatar de l’usuari
feeling
:: gosset
:: gosset
Entrades: 404
Membre des de: dv. ago. 20, 2010 4:42 pm

Re: PIT O BIBI?

EntradaAutor: feeling » dv. juny 27, 2014 11:46 pm

Hola,
Jo amb el 1er vaig intentar LM però jo tenia nolt poca llet i el nen era molt petitó i no podia perdre pes, així q vam passar al bibi casi desde el principi.
Ara q em queden 6 setmanes per tenir el 2on, he pensat fer bibi dessel principi per aquestes raons:
- Primer i mes important, el nen neix a principis d'agost i el meu gran es trobarà germanet nou, la mama q no estarà disponible com ara, canvi de la guarde a l'escola al setembre, canvi d'habitacio pq li hem comprat una nova d nen gran (al seu gust) i 1000 coses mes q segur ens trobarem...
No vui q el gran, q nomes te 3 anys se senti desplaçat amb tants canvis a l'hora, i per això vui poder dedicar-li cada minut q tingui lliure. Amb la LM això es imppssible
- Segon, el 1er va ser cessarea i aquest pinta q també, per tant la llet triga mes i passo d tenir al nen plorant 2 dies xq te gana
-I per ultim, penso q la LM s'ha de disfrutar, intentar fer-la i passar-ho malament no es bo per la mare ni pel fill...
DENÍS
Avatar de l’usuari
charito
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2409
Membre des de: dv. jul. 03, 2009 10:11 pm

Re: PIT O BIBI?

EntradaAutor: charito » ds. juny 28, 2014 7:02 am

Jo estic exactament igual que la feeling no ho podria explicar millor i crec q ens ha anat be aixi perque puc estar mes pel quim, en un moment determinat el bibe li pot donar el pare o l'avia, i aprofito per jugar o estar per ell. Una tarda a la setmana ve la meva mare a quedarse una estona a casa i vaig a buscar el quim al cole sola i fem algo especial ell i jo i li encanta.
Crisalexi
:: granota
:: granota
Entrades: 217
Membre des de: dg. març 09, 2014 1:43 pm

Re: PIT O BIBI?

EntradaAutor: Crisalexi » ds. juny 28, 2014 3:32 pm

ostres noies, tinc exactament aquesta sensació, com diu la feeling. Ara m´hauré de repartir, sense comptar que no tinc ningñu que m´ajudi, i que treballem els dos, i crec que la LM, m´absorvirá molt, i que això forçosament irá en perjudici tb del germá gran, i em trenca. No ho podies definir millor. Cada mama hauria de decidir, com alimentar els seus fills, sense que la senyalin, que si pit, que si bibi, que si encara está amb pit amb l´edat que te...En fi, cadascú a casa seva, oi ?

Grácies per compartir la vostra experiència, veig que hi més mames que es troben en aquesta situació!
Avatar de l’usuari
feeling
:: gosset
:: gosset
Entrades: 404
Membre des de: dv. ago. 20, 2010 4:42 pm

Re: PIT O BIBI?

EntradaAutor: feeling » ds. juny 28, 2014 5:10 pm

I tant noies!!! Cadascuna decideix q fer a la seva vida. A mi m'han mirat malament quan he comentat q al 2on li donare bibi directament.
I quan ho fan, m'encanta donar-li una resposta d les meves a segons qui jijjji
DENÍS
mir1985
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 58
Membre des de: dv. abr. 04, 2014 9:16 pm

Re: PIT O BIBI?

EntradaAutor: mir1985 » ds. juny 28, 2014 8:10 pm

Hola,

Doncs jo seré la nota discordant: estic esperant el meu segon fill i en cap moment m'he plantejat el bibe. Si es veritat que la LM no es un cami de roses, però no us sembla injust pel peque?

Entenc perfectament el què dieu de nodeixar de banda al gran (no volem que pateixin, no?) però des de que el món es món les mares han donat el pit i els grans si han hagut de conformar.

T'ho dic perquè dius que vas disfrutar els 14 mesos de LM, prova-ho i si no ho veus clar deixa-ho, però el teu peque es mereix els mateixos esforços que el gran, no?

I no m'interpreteu com una taliban, perquè entenc perfectament com et sents perquè a mi ja em fa pena nomes pensar que la gran ho passi malament. En el meu cas ho intentaré a veure què passa!

De totes maneres, facis el que facis, ànims, que amb dos crios segur que anirem esgotades!
Crisalexi
:: granota
:: granota
Entrades: 217
Membre des de: dg. març 09, 2014 1:43 pm

Re: PIT O BIBI?

EntradaAutor: Crisalexi » ds. juny 28, 2014 8:29 pm

Hahahahahaha!! De talibán res dona!! Cadascú te la seva opnió, i es respecta, sigui la que sigui ;)
També he valorat tot el que dius, però em pesa més la pregunta, que malgrat tens raó, i és llògic, a quin preu?
Amb l´Alexi anava esgotada, vaig passar cuasi un any sense dormir, jo tenia 5 anys menys que ara, i una feina molt menys estressant...Em fa por començar amb pots, haver de camviar, i que em digui que el bibi m´el prengui jo...Amb l Álexi no et dic el fástic que li feien les tetines, i els xupes, en fi, que el gran no sab que és pendres un bibi, va passar de la teta a la cullera !!! I ara això no m´ho puc permetre, ni a nivell organitzatiu ni cuasi familiar diria...És un bon lio!!
Neus33
:: puça
:: puça
Entrades: 37
Membre des de: dv. maig 30, 2014 11:25 am

Re: PIT O BIBI?

EntradaAutor: Neus33 » ds. juny 28, 2014 8:32 pm

Hola!!

Jo com la Tutty29, quan tingui un segon fill o filla (encara no estic embarassada i falta temps però tinc la idea i les ganes) espero poder fer LM a saco!! Amb la meva primera filla no he pogut i per mi ha estat molt traumàtic. Tot i que penso que potser em farà sentir culpable (una altra vegada) per no haver-li donat amb ella i si al segon o a la segona (si ho aconsegueixo), hi estic disposada perquè crec que val la pena.

Per cert Tutty, m'agradaria saber com et va!! Et desitjo el millor i segur que ho aconseguiràs!!

Crisalexi, ànims que decideixis el que decideixis serà la decisió correcta.
rundi
:: gosset
:: gosset
Entrades: 460
Membre des de: dc. ago. 19, 2009 10:04 am

Re: PIT O BIBI?

EntradaAutor: rundi » ds. juny 28, 2014 9:27 pm

Hola,
jo vaig tenir al petit quan la gran havia de començar l'escola, 3 anyets, emmarada... També tinc una feina estressant, etc... I li vaig donar al pit com a la gran.
Els grans "pateixen" tant o tant poc amb bibe que amb pit, trobo. Es tracta de trobar temps pel gran, sense deixar d'atendre el petit.
Qui va dir que ser mare era fàcil? Jeje.
Molta sort, sigui quina sigui la teva tria!
Avatar de l’usuari
artemis
:: dinosaure
Entrades: 7400
Membre des de: dl. set. 17, 2007 1:45 pm
Ubicació: El Maresme

Re: PIT O BIBI?

EntradaAutor: artemis » ds. juny 28, 2014 10:36 pm

Jo amb el meu segon fill també he fet LM. i tinc un fill que tenia tres anys quan va néixer el petit, va començar a p3, i jo vaig començar a treballar als dos mesos i mig de parir.

Vam fer LME fins els 5 mesos i a dia d'avui encara li dono. En cap moment he desatès al gran per estar pel petit i si en algun moment ho hagués necessitat, demanaria ajuda igual que faríeu perquè li dongués el bibi al petit,no?

Val la pena intentar-ho, de debò.
Imatge
Imatge
Els somnis es compleixen i nosaltres ja tenim als nostres entre els braços...
Avatar de l’usuari
feeling
:: gosset
:: gosset
Entrades: 404
Membre des de: dv. ago. 20, 2010 4:42 pm

Re: PIT O BIBI?

EntradaAutor: feeling » dg. juny 29, 2014 1:10 am

Hola noies,
Com ja he comentat, cadascuna es ben lliure de fer lo que li sembli millor, però nosaltres amb el planning q tenim a casa respecte a horaris d treball, etc si fins ara anem de cul, quan neixi el petit la cosa serà mes complicada encara. Jo no puc portar ni recollir al nen ni a la guarde ni quan comenci l'escola, nomes podre aprofitar el temps q em quedi d baixa. Per això, haig d'aprofitar el temps en tots els sentits i com q l'horari d treball no el podem reduir, hem d treure el temps d'on es pugui.
Jo no sento q sigui pitjor mare per donar bibe en lloc d pit i el meu nen no ha tingut cap problema per no haver pres (em refereixo a tot lo q diuen d les defenses del nen, etc) i sempre hem estat i estem molt units...
No dic q no sigui maco i tot això, pero m'agradaria q la gent deixes d veure com un bicho raro a les mares q x una rao o altre, fem bibi i no pit.
Que rollo he soltado :-P
DENÍS
Crisalexi
:: granota
:: granota
Entrades: 217
Membre des de: dg. març 09, 2014 1:43 pm

Re: PIT O BIBI?

EntradaAutor: Crisalexi » dg. juny 29, 2014 7:08 am

Feeling,

Es que tb tens raó. Hi ha gent que no jujta, i n´hi ha que si ( les que més ). És com la epidural. Si te la posen, no és part natural...Eingggggggggg ??? Estem bojos o que ?? Jo m´he trobat de coneixer una noia, i en menys de 5 minuts, les 2 preguntes de rigor :
Et van posar la epidural?
Li dones pit o bibi?
segons el que contestis, ja t´han catalogat com a mare, hi ha per llogar-hi cadires!!
Avatar de l’usuari
feeling
:: gosset
:: gosset
Entrades: 404
Membre des de: dv. ago. 20, 2010 4:42 pm

Re: PIT O BIBI?

EntradaAutor: feeling » dg. juny 29, 2014 7:40 am

Quina rao tens Crisalexi!! Quina mania q te la gent d ficar-se on no els toca!!!
Paciencia i fes el q el teu cor et mani.
DENÍS
Crisalexi
:: granota
:: granota
Entrades: 217
Membre des de: dg. març 09, 2014 1:43 pm

Re: PIT O BIBI?

EntradaAutor: Crisalexi » dg. juny 29, 2014 7:50 am

Ja estás llevada ?? És diumenge!! ahahahahahah!! , Si jo ja que será el segón passo força, però amb el primer em ratllava molt, tot el que em deien ho pasava per el " colador", a veure que en treia, ara ja no tinc colador, directament va al sac ;)))
Avatar de l’usuari
PetitPrincep79
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2004
Membre des de: dt. nov. 29, 2011 3:09 pm

Re: PIT O BIBI?

EntradaAutor: PetitPrincep79 » dg. juny 29, 2014 8:56 am

Jo no estic embarassada, tot just portem 9 mesos de LM, però en aquests momentss, davant la pregunta que fas, donaria pit.
És cansat, si. Absorvent, si. I moltes més coses. Però crec que a fer bibi sempre hi ha temps si la situació es desborda, i la maternitat del segon pot ser radicalment diferent a la del primer.
Vaja, crec que sempre és millor intentar-ho, que no d'entrada dir que és impossible.
Igualment, fagis el que fagis i decideixis el que decideixis, estarà ben fet perque ho fas desde el coneixement i el respecte i amor. Sort!
http://www.fertilityfriend.com/home/395bd9

http://deaquialamaternidad.blogspot.com.es/

Inici de cerca Setembre 2011
Gener 2012: TE+ Abort espontani
Gener 2013: 1a IA Positiva!!
Setembre 2013: Neix la petita.
Juliol 2015: TE+ Abort espontani
Desembre 2015: 1a ICSI 2 òvuls/1 fecunda i s'atura.
Juliol 2016: 2a ICSI 1 òvul/fecunda i s'atura.
Avatar de l’usuari
feeling
:: gosset
:: gosset
Entrades: 404
Membre des de: dv. ago. 20, 2010 4:42 pm

Re: PIT O BIBI?

EntradaAutor: feeling » dg. juny 29, 2014 11:06 am

Crisalexi ha escrit:Ja estás llevada ?? És diumenge!! ahahahahahah!! , Si jo ja que será el segón passo força, però amb el primer em ratllava molt, tot el que em deien ho pasava per el " colador", a veure que en treia, ara ja no tinc colador, directament va al sac ;)))


Jeje, sí, es diumenge, però es q amb la panxota q tinc ja fa setmanes q no puc dormir i em desperto a cada estona pq em fa mal tot... Sort q queda poquet si no, no se q seria de mi!!!
DENÍS
Crisalexi
:: granota
:: granota
Entrades: 217
Membre des de: dg. març 09, 2014 1:43 pm

Re: PIT O BIBI?

EntradaAutor: Crisalexi » dg. juny 29, 2014 12:03 pm

Cuan et queda?
Avatar de l’usuari
Tutty29
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1819
Membre des de: dg. gen. 16, 2011 6:12 pm

Re: PIT O BIBI?

EntradaAutor: Tutty29 » dg. juny 29, 2014 12:21 pm

Neus33, ja t'explicare a veure com va, encara que em queden uns quants mesos. Espero poder ferLM
Avatar de l’usuari
feeling
:: gosset
:: gosset
Entrades: 404
Membre des de: dv. ago. 20, 2010 4:42 pm

Re: PIT O BIBI?

EntradaAutor: feeling » dg. juny 29, 2014 6:47 pm

Crisalexi ha escrit:Cuan et queda?


5 setmanes i mitja en principi, si al final l'avacem, 1menys!!!
DENÍS

Torna a “La llet”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::