On comprar sostens de lactància?

Tria el pit o el biberó.

mariag
:: rateta
Entrades: 153
Membre des de: ds. jul. 13, 2013 8:31 am

On comprar sostens de lactància?

EntradaAutor: mariag » dv. maig 02, 2014 8:10 am

Hola noies!!

Abans de parir vaig comprar-me un parell de sostens de lactància (una mica més grans en previsió de l'augment de tamany per la pujada de la llet) i el cas és que ara vaig amb recol·lectors de llet i em queden petits i m'apreten... Aquests me'ls vaig comprar al Corte Inglés; no tenien gens de varietat i no m'agraden gaire...

La pregunta és: on puc comprar sostens de lactància a Barcelona que siguin "monos" i normalets? Vull dir sense tirants súper amples i tots ells molt grossos (així són els que em vaig quedar). Busco sostens juvenils i còmodes com els que porto normalment però que em vagin bé per alletar. A les botigues on els compro normalment, no n'he trobat...

M'ajudeu?! :ok:
Laia
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3086
Membre des de: dj. jul. 21, 2005 10:59 pm

Re: On comprar sostens de lactància?

EntradaAutor: Laia » dv. maig 02, 2014 9:05 am

al Women's Secret sempre en tenen: blanquets i bé de preu.
ImatgeImatgeImatge

TE+ Nadal'13 Quedat aquest cop! http://www.fertilityfriend.com/home/Laia
15/04/14 Ets una :cnena:
Panxupacte twins d.abril'13: Araneta :-()) i Laia :-())
Navi
:: conillet
:: conillet
Entrades: 376
Membre des de: dl. nov. 04, 2013 8:39 pm

EntradaAutor: Navi » dv. maig 02, 2014 9:26 am

Maria en aquest fil també se'n parla viewtopic.php?f=11&t=15561&start=60

Jo sóc fan dels de Women's Secret, els de la col·lecció Maternity, no dels bàsics. http://womensecret.com/tienda/maternity ... &taxon=266

He llegit en algun lloc que el dia 15 d'aquest mes Oysho també treu una colecció maternity.
Imatge
mariag
Entrades: 153
Membre des de: ds. jul. 13, 2013 8:31 am

EntradaAutor: mariag » dv. maig 02, 2014 9:30 am

Ostres, gràcies noies!! Dilluns cap al Woman's secret!!! I estaré alerta de l'Oysho a veure si és veritat que treu una línia de maternitat!! Merci!!! >.-<:
Martina20
:: cèrvol
Entrades: 565
Membre des de: ds. març 15, 2014 9:25 am

EntradaAutor: Martina20 » dv. maig 02, 2014 9:35 am

MariaG a l'Alcampo venen la marca selene, estan bé de preu i m'han anat molt i molt bé. Tenen els colors bàsic, negre, cru i blanc, són comòdes però senzills.
claudia31
:: papallona
Entrades: 126
Membre des de: dv. nov. 08, 2013 2:38 pm

EntradaAutor: claudia31 » dv. maig 02, 2014 3:01 pm

A H&M també tenen!
depén de quin H&M hi ha més varietat!
jo els he utilitzat molt!!!
PetitPrincep79
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2004
Membre des de: dt. nov. 29, 2011 3:09 pm

EntradaAutor: PetitPrincep79 » dv. maig 02, 2014 10:26 pm

Si busques macos, a la web de mama coquette http://www.mamacoquette.com/ca/ n'hi ha de molt macos.

A l'h&m n'hi ha de bàsics que estan força bé, i al kiabi també n'he trobat algun que està prou bé.
http://www.fertilityfriend.com/home/395bd9

http://deaquialamaternidad.blogspot.com.es/

Inici de cerca Setembre 2011
Gener 2012: TE+ Abort espontani
Gener 2013: 1a IA Positiva!!
Setembre 2013: Neix la petita.
Juliol 2015: TE+ Abort espontani
Desembre 2015: 1a ICSI 2 òvuls/1 fecunda i s'atura.
Juliol 2016: 2a ICSI 1 òvul/fecunda i s'atura.
pimpam
:: pantera
:: pantera
Entrades: 838
Membre des de: dj. abr. 29, 2010 12:30 pm

EntradaAutor: pimpam » dl. maig 05, 2014 8:40 am

Jo et diria al H&M :ok:
PanxuPacte Positiu complert!!!! Anem per la segona ronda...Us estimo boniques!!

Imatge
Imatge
carbasseta
:: zebra
Entrades: 1042
Membre des de: dl. des. 27, 2010 11:56 am
Contacta:

EntradaAutor: carbasseta » dl. maig 05, 2014 11:11 pm

Jo com la Marina20 et recomano selene com a basics i be de preu. Intima cherry tambe ha tret una linia de matermitat i a mi m'han agradat molt, tot i que piquen una mica mes, pero vaig pillar una oferta al CI i em van sortir força be.
Tingues sempre al cor la idea d'Ítaca, has d'arribar-hi, és el teu destí, però no forcis gens la travessia
http://instintmaternal.blogspot.com.es/
Imatge
Imatge
culdolla
Entrades: 1562
Membre des de: dc. nov. 22, 2006 11:01 am

EntradaAutor: culdolla » dt. juny 17, 2014 3:39 pm

heu vist aquesta pàgina?

http://www.mamacoquette.com/ca/

hi ha sostens de lactància i embaràs i surts dels típics sostens lletjos!

Jo en tinc uns i genial!! Preu una mica més cars que els de H&M però no tenen comparació!!
Lizzy
Entrades: 529
Membre des de: dl. març 04, 2013 4:00 pm

EntradaAutor: Lizzy » dt. juny 17, 2014 6:23 pm

Si busqueu sostenidors estampats macos, de cotó (que és cent mil cops més cómode) i que subjectin bé, us aconsello un parell de vies (jo no suporto ni els blancs, ni els "visón" ni la cotilleria i, tot i que tots em deien que era missió impossible, me n'estic ensortint força bé :content: ).
Primer una marca que es diu Forgarella (en teoria també venen per internet a http://www.forgarella.es però a mi em surt malament la plana i només em surten els models blancs ). Tenen de molt macos estampats, de 100% cotó i que subjecten molt bé. Jo els vaig trobar a una botiga de roba interior de tota la vida (la MiniMum de Tarragona, per si algú d'allà li interessa).

Després, a una botiga de portanadons del Vendrell, Origen Bebé (http://www.origenbebe.com), en venen uns molt xulos estampats amb balenes o tot negres o de color "visón". 100% cotó. En el meu cas, han aguantat moltíssima guerra, tot i que ara, vuit mesos després, ja estan demanant a crits un descans (jo era de fugues descomunals a les nits, molts matins havia de canviar els llençols, etc.)
Imatge
puski
Entrades: 179
Membre des de: dc. juny 19, 2013 6:01 pm

EntradaAutor: puski » dt. juny 17, 2014 7:23 pm

Jo com la claudia et recolano h&m. De fet son samarretes de lactancia. Com que vaig tenir el nene al setembre i anavem cap al fred em vana anar suuuper be, pq m'aixecava el jersei i la panxa em quedava tapadeta...
" per 20 euros, i les he destrossat!!!! jejejeej
Imatge
readytopop
Entrades: 135
Membre des de: dt. feb. 05, 2013 11:45 am

EntradaAutor: readytopop » dc. juny 18, 2014 1:54 pm

H&M sense dubtes!!!
Molt còmodes, molt bàsics i bé de preu :ok:
Syneracakes
Entrades: 108
Membre des de: dl. juny 02, 2014 1:24 pm
Contacta:

EntradaAutor: Syneracakes » dj. juny 19, 2014 1:27 pm

Ostres, doncs precisament m'he comprat els de H&M i fatal! A la botiga me'ls vaig emprovar per mirar bé la talla i em quedaven com un guant. A casa me'ls he posat i perfecte... la primera mitja hora, després ha començat com a doblegar-se la costura dels laterals, fent un bony molt estrany a cada costat i a clavar-se'm a les costelles per la part inferior del sostenidor. He provat de tot, afluixar al màxim els gafets, afluixar només els inferiors, apretar més els superiors... tot en va, es doblega la maleida costura i se'm clava. Tinc uns altres iguals que no els hi he tret l'etiqueta encara i els aniré a tornar, això és una tortura T.T
Imatge
picdeladona
:: poltre
:: poltre
Entrades: 660
Membre des de: dt. gen. 26, 2010 7:19 am

EntradaAutor: picdeladona » dj. juny 19, 2014 2:36 pm

Jo els que tinc són de la marca Hunkemoller. N'hi ha una botiga al centre comercial Diagonal Mar. Són experts en sostenidors
Kèkontan
:: puça
Entrades: 13
Membre des de: dl. nov. 11, 2013 9:53 pm

EntradaAutor: Kèkontan » dj. set. 18, 2014 2:32 pm

Jo visc a Igualada que hi ha una botiga que es diu TULIP que és un outlet de sostenidors i en tenen de la marca besform, una pasada de comodes, encara que son una mica en plan sexy jajajaja també en tenen de intima cherry, tots entre 20 i 7 euros, val molt la pena, no només ara a l'embaràs si sempre ja que les noies que hi treballen t'aconsellen sobre la talla, si les crides venen al provador i et miren com et queda el sostenidor i si realment es el que millor va per la teva forma de pit.
Imatge
Saris
Entrades: 504
Membre des de: dc. gen. 15, 2014 10:27 am

EntradaAutor: Saris » dl. set. 29, 2014 5:01 pm

Hola mamis,

Seguint les recomanacions d'aquest post, jo me'ls he comprat a la web de http://www.mamacoquette.com/ca/

Tinc molt de pit i poc cos, i m'és molt difícil trobar sostens que em vagin bé. He corregut totes les tendes que heu dit, i sempre tenia algun problema. Al final, tot i ser un article que has de provar abans de comprar, em vaig decantar per la compra online en aquesta botiga, i per fi he donat amb el model que m'agrada.

No són els preus de H&M, però a mi m'ha valgut molt la pena.

També dir-vos que la talla no la vaig encertar a la primera, i de seguida s'han posat en contacte amb mi i me l'han canviat. Altament recomenable, sobretot per les que tenim problemes amb les talles!
Imatge Imatge
xineta
Entrades: 44
Membre des de: dj. oct. 23, 2014 8:07 am

EntradaAutor: xineta » dj. oct. 23, 2014 8:57 am

Syneracakes ha escrit:Ostres, doncs precisament m'he comprat els de H&M i fatal! A la botiga me'ls vaig emprovar per mirar bé la talla i em quedaven com un guant. A casa me'ls he posat i perfecte... la primera mitja hora, després ha començat com a doblegar-se la costura dels laterals, fent un bony molt estrany a cada costat i a clavar-se'm a les costelles per la part inferior del sostenidor. He provat de tot, afluixar al màxim els gafets, afluixar només els inferiors, apretar més els superiors... tot en va, es doblega la maleida costura i se'm clava. Tinc uns altres iguals que no els hi he tret l'etiqueta encara i els aniré a tornar, això és una tortura T.T

Totalment d'acord! Els de H&M a mi no em van gens bé! Jo el que vaig fer va ser treure'ls-hi la tira de plàstic dur que tenen al lateral, que és el que es clava, i amb això ha millorat una mica, però segueixen sent poc còmodes per mi. Al prenatal tenen uns de blancs molt simples (uns 20E crec) i molt suaus que són molt còmodes, però son tan finets que es marquen una mica els discos de lactància a la samarreta...
peueta
:: gosset
:: gosset
Entrades: 465
Membre des de: dv. jul. 15, 2011 12:03 pm

EntradaAutor: peueta » ds. oct. 25, 2014 7:48 am

algú em podria dir on és la botiga Tulip d'igualada?
Imatge
carpe diem
:: dinosaure
Entrades: 14540
Membre des de: dc. abr. 30, 2008 9:01 pm
Contacta:

EntradaAutor: carpe diem » ds. oct. 25, 2014 9:16 am

Doncs jo per provar vaig comprar-me'ls a Primark, un pack de 2,10€! I molt molt be! La forma, la qualitat del cotó i molt comodes.
Un es blanc i l'altre blau
Imatge

Imatge

Imatge

Torna a “La llet”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::