LME i tornada a la feina
LME i tornada a la feina
Hola mamis! EN 3 setmanes començo a treballar de nou, tinc una nena de 3 mesos i fem LME. Estic molt preocupada perquè la Júlia no vol ni veure el bibero i és massa petita per complementar la lactancia amb qualsevol altre aliment.. Aquests dies el meu marit està probant de fer amb biberó una presa al dia, però la Júlia al notar la tetina l'expulsa inmediatament de la boca (fa el mateix amb la pipa..no la vol ni veure!). Les hores que treballo haurem de deixar a la Júlia a la llar, em preocupa no aconseguir que agafi el bibi, teniu algun consell?
Això de començar a treballar tant aviat em trenca el cor! Serà la 1a vegada en 16 setmanes que em separo d'ella. :(
Alguna ha passat per la mateixa situació???
Això de començar a treballar tant aviat em trenca el cor! Serà la 1a vegada en 16 setmanes que em separo d'ella. :(
Alguna ha passat per la mateixa situació???
Re: LME i tornada a la feina
Si, al meu petitó li passava el mateix. I vam estar fent proves amb el bibe abans que tornes a treballar, pero ho passava malament ell i jo i qui li estava donant. Aixi que vaig decidir lactancia a tope fins el dia que marxi a la feina. Els primers dies, no va menjar massa, però al tercer ja es va començar a prendre el bibe. I a la setmana ja no hi havia cap problema. Això sí, quan jo tornava de la feina m'agafava amb deliri
Gaudeix al maxim d'aquestes 3 setmanetes, xq al final ho passem molt pitjor nosaltres que els nostres bebes. Anims!
Gaudeix al maxim d'aquestes 3 setmanetes, xq al final ho passem molt pitjor nosaltres que els nostres bebes. Anims!
Completament d'acord amb la Montse.
Gaudeix del moment, no t'agobiis ara amb el bibe. Quan tu no hi siguis i tingui gana, acabara veient que el bibe és la solució.
Ànims!
Gaudeix del moment, no t'agobiis ara amb el bibe. Quan tu no hi siguis i tingui gana, acabara veient que el bibe és la solució.
Ànims!
Moltes gràcies!!
Espero que així sigui, de moment disfrutarem al màxim dels dies que ens queden i després ja es veurà..
Espero que així sigui, de moment disfrutarem al màxim dels dies que ens queden i després ja es veurà..
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |