Permis de lactancia
Permis de lactancia
bon dia!
Voldria saber si tinc dret al permis de lactància fent mitja jornada. El meu horari serà de 16h a 20 h.
Si tinc dret, que seria una hora o mitja hora? oi que seria fins que el nen tingués 9 mesos?
Gràcies!
Voldria saber si tinc dret al permis de lactància fent mitja jornada. El meu horari serà de 16h a 20 h.
Si tinc dret, que seria una hora o mitja hora? oi que seria fins que el nen tingués 9 mesos?
Gràcies!
Re: Permis de lactancia
Tens dret a una hora al dia fins que em nen faci 9 mesos, independentment de la teva jornada.
Si compactessis la lactancia, enllic de ser 15 dies aprox (el que acostuma a sortir amb una jornada de 8h/dia), doncs et sortiria el doble.
Si compactessis la lactancia, enllic de ser 15 dies aprox (el que acostuma a sortir amb una jornada de 8h/dia), doncs et sortiria el doble.
pesol ha escrit:Tens dret a una hora al dia fins que em nen faci 9 mesos, independentment de la teva jornada.
Ojo! Si ho compactes no és el doble, és el mateix! Es compacten les hores per jornada laboral, per tant, tant és que treballis 8 com 4. Si treballes 8 compactes 15 jonades completes, i si treballes 4 compactes 15 mitges jornades...No sé si m'he explicat...
És com quan tens 30 dies de vacances: no en tindras nomes 15 perquè fas mitja jornada: son 30 dies igual, el que passa és que cada dia de vacances correspon a la jornada que tu facis...
xo calculant amb la formula ( esa al web ugt) si k et surten mes dies si ens menys jornada
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |