Permis de lactancia

Tria el pit o el biberó.

DHANA
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 59
Membre des de: dl. des. 21, 2009 5:52 pm
Ubicació: GIRONA

Permis de lactancia

EntradaAutor: DHANA » dj. oct. 10, 2013 1:22 pm

bon dia!

Voldria saber si tinc dret al permis de lactància fent mitja jornada. El meu horari serà de 16h a 20 h.

Si tinc dret, que seria una hora o mitja hora? oi que seria fins que el nen tingués 9 mesos?

Gràcies! :ok:
pesol
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2106
Membre des de: dl. juny 29, 2009 3:15 pm

Re: Permis de lactancia

EntradaAutor: pesol » dj. oct. 10, 2013 3:10 pm

Tens dret a una hora al dia fins que em nen faci 9 mesos, independentment de la teva jornada.

Si compactessis la lactancia, enllic de ser 15 dies aprox (el que acostuma a sortir amb una jornada de 8h/dia), doncs et sortiria el doble.
Alehop
:: zebra
Entrades: 1165
Membre des de: dl. oct. 18, 2010 12:23 pm

EntradaAutor: Alehop » dg. oct. 13, 2013 3:13 pm

pesol ha escrit:Tens dret a una hora al dia fins que em nen faci 9 mesos, independentment de la teva jornada.

Si compactessis la lactancia, enllic de ser 15 dies aprox (el que acostuma a sortir amb una jornada de 8h/dia), doncs et sortiria el doble.

Ojo! Si ho compactes no és el doble, és el mateix! Es compacten les hores per jornada laboral, per tant, tant és que treballis 8 com 4. Si treballes 8 compactes 15 jonades completes, i si treballes 4 compactes 15 mitges jornades...No sé si m'he explicat...

És com quan tens 30 dies de vacances: no en tindras nomes 15 perquè fas mitja jornada: son 30 dies igual, el que passa és que cada dia de vacances correspon a la jornada que tu facis...
martina13
Entrades: 1102
Membre des de: dl. set. 02, 2013 10:43 pm

EntradaAutor: martina13 » ds. nov. 02, 2013 5:30 pm

xo calculant amb la formula ( esa al web ugt) si k et surten mes dies si ens menys jornada

Torna a “La llet”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::