Vol el pit com a xumet

Tria el pit o el biberó.

Rousi23
:: papallona
Entrades: 139
Membre des de: dt. abr. 26, 2011 8:47 am

Vol el pit com a xumet

EntradaAutor: Rousi23 » dj. oct. 10, 2013 8:47 am

Bones noies. La meva petita porta unes setmanes que només vol dormir enganxada al pit, si li trec plora. Ja us podeu imaginar quines nits més divertides, em fa pal treure-li el pit però crec que es la solució. Ella ja pren algun bibi ja que es molt farta i menja moltíssim. Algú s'ha vist en aquesta situació???
També em fa pal perquè jo d'aquí a dos mesos començaré a treballar, i la xica està molt emmarada, només es calma si està amb mi... Ara m'està bé perquè jo n'estic molt d'ella però clar, no la podré prendre a treballar i crec que si li dono bibi pot ser es desvincularà una mica de mi.
Imatge
Imatge
Psicoloca
:: granota
:: granota
Entrades: 224
Membre des de: ds. ago. 07, 2010 11:45 am
Ubicació: Barcelona

Re: Vol el pit com a xumet

EntradaAutor: Psicoloca » dj. oct. 10, 2013 9:06 am

Bufff és una situació molt personal....Està clar que el que vol és es estar al teu costat i és normal....
Tot depèn de com tu ho visquis. A mi tb em passava i jo vaig començar amb bibe quan vaig començar a treballar. En qualsevol cas serà dificil per ella, de tu depèn en quin moment ho vols fer.
ginko biloba
:: rateta
Entrades: 192
Membre des de: ds. oct. 17, 2009 9:47 pm

EntradaAutor: ginko biloba » dj. oct. 10, 2013 9:45 am

El meu fill petit també està molt emmarat. Però només quan hem veu. Quan no hi sòc no plora, ni ho passa malament. Quan tenia 5 mesos vaig començar a treballar i ell l'escola bressol. Li deixava un bibi de llet que m'extreia, i es quedava tant tranquil. Ara, jo encara no he conseguit poder-li donar un bibi, i ja té més d'un any.
vull dir que, encara que els nens estiguin molt emmarats, et poden requerir molt quan hi ets, però això no t'ha d'amoïnar, perquè molts, quan no hi ets, simplement es comporten d'una altra manera, i també estan contents
Rousi23

EntradaAutor: Rousi23 » dj. oct. 10, 2013 10:04 am

El que em fa patir no es lo emmarada que està, sinó el tema de que no dorm durant la nit si no es amorrada al pit. Ara la bacona s'ha adormit soleta sense plorar ni res de lo morta que anava!!!
El tema de treballar, suposo que serà com el meu gran, que ens costarà als dos, però si no ens toca la grossa ho haurem de fer!!!
Imatge
Imatge
mdemare
:: conillet
:: conillet
Entrades: 399
Membre des de: ds. ago. 25, 2012 4:14 pm

EntradaAutor: mdemare » dj. oct. 10, 2013 10:40 am

Hola!

El meu fill sempre s'ha dormit al pit, encara ho fem. Jo no estic treballant però sempre que he deixat al nen amb els avis o amb el pare sempre s'ha acabat adormint sense el pit. Diguem que saben que no hi ha pit i agafen altres mètodes. Hi ha gent que segueix dormint al pit i a la guarderia s'adorm sense, no els hi queda cap més remei i s'adapten. Ara, quan torna la mare... s'hi amorren ràpidament! És la seva manera de dir "t'he trobat a faltar"!
ginko biloba
Entrades: 192
Membre des de: ds. oct. 17, 2009 9:47 pm

EntradaAutor: ginko biloba » dv. oct. 11, 2013 7:56 am

Rousi23 ha escrit:El que em fa patir no es lo emmarada que està, sinó el tema de que no dorm durant la nit si no es amorrada al pit. Ara la bacona s'ha adormit soleta sense plorar ni res de lo morta que anava!!!
El tema de treballar, suposo que serà com el meu gran, que ens costarà als dos, però si no ens toca la grossa ho haurem de fer!!!

Amb això no et puc ajudar, ja que estic en la mateixa situació que tu. Només dir-te que el meu fill dorm tota la nit amorrat a mi, però des dels 5 mesos va a l'escoleta (ara en té 13) i allà dorm la mar de bé solet. I quan, per temes de feina, arribo tard a la nit i el fa dormir el meu home, tampoc té cap problema.
Segur que la teva nena acabarà fent el mateix. Ara, en quan t'enganxi de nou... je, je...
Rousi23

EntradaAutor: Rousi23 » dv. oct. 11, 2013 12:29 pm

Bones xiques,
Avui per fi hem tingut una bona nit!!!! Vam anar a dormir a les deu i poc, ella al seu llit i a la seva habitació i jo a la meva, s'ha anat despertant, hom anant fent pit, i es tornava a dormir. A les 7 perquè no despertés al seu germanet que dorm a l'habitació del costat me l'he portada al llit. Doncs hem començat la festa. Deducció. Que sòc un excitant per la xica, ella només olorar-me ja es vol amorrar, si jo no estic al seu costat ella dorm tranqil·la. Ara només he de tenir la paciència d'aixecar-me i anar a l'habitació del costat i donar-li tot el pit que vulgui assegudetes al balancí.
Merci noies, ara que ja se que això no es matemàtic i que segur que alguna nit més anirem de juerga.
Imatge
Imatge
Julyet
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2955
Membre des de: ds. oct. 03, 2009 3:28 pm

EntradaAutor: Julyet » dl. oct. 14, 2013 1:28 pm

El xumet fa de pit i no al revés, el xumet fa de pit i no al revés, el xumet fa de pit i no al revés...

Torna a “La llet”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::