Anticonceptives i lactància

Tria el pit o el biberó.

julieta12
:: rateta
:: rateta
Entrades: 178
Membre des de: dt. jul. 17, 2012 9:49 pm

Anticonceptives i lactància

EntradaAutor: julieta12 » dv. oct. 04, 2013 1:28 pm

hola noies, fa temps ja vaig escriure pel mateix tema però ara ja em veig apurada, resulta que jo sempre he tingut problemes d'acné, quan em prenia les anticonceptives m'anava genial, al deixar-les m'hen van sortir una mica, però per sort, em vaig quedar embarassada força ràpid, i ja se'm va regular.
Ara la meva filla té 11 mesos i mig, i encara fem pit, per la qual cosa no prenc pastilles, però la meva cara comença a semblar un sidral, imagino que amb casi 1 any d'haver tingut a la nena, el meu cos s'ha anat regulant i ara ja tinc el problema de nou.
Total que m'estic plantejant deixar el pit per poder tornar a les anticonceptives i no tenir aquest problema, que la veritat, em fa venir mal estar...no em sento còmode amb grans a la cara. d'altra banda em sap molt i molt greu deixar de donar-li el pit a la meva filla per aquest motiu. No sé què fer!!!!!
El dermatòleg m'ho va deixar ben clar, "no et marxarà l'acné amb res, només amb les pastilles"!!!! :ufs:
Ostres algú li ha passat això???
Gràcies noies!!
turuleta
:: gosset
Entrades: 432
Membre des de: dv. maig 24, 2013 12:33 pm

Re: Anticonceptives i lactància

EntradaAutor: turuleta » dv. oct. 04, 2013 2:06 pm

I si hoi tentes amb les compatibles ambla lactancia?"potser serveix d'alguna cosa
Imatge
Imatge
Laia29
Entrades: 494
Membre des de: dg. oct. 23, 2011 6:11 pm
Ubicació: Barcelona - Les Corts

EntradaAutor: Laia29 » dv. oct. 04, 2013 6:33 pm

Julieta12, jo estic alletant el meu fill que el dilluns fa 11 mesos i prenc les Cerazet, les úniques anticonceptives que són compatibles amb la lactància i tinc l'acné controlat (sense hormonar-me m'en surt bastant). L'efecte no es inmediat però et pot ajudar... prova-les no perds res.

Ánims!
Imatge

Imatge
Marc71012
:: puça
Entrades: 8
Membre des de: dg. set. 22, 2013 8:48 pm

EntradaAutor: Marc71012 » dc. oct. 09, 2013 3:46 pm

Prova amb les Cerazet, son les únikes compatibles amb la lactancia, es una llastima k deixis de donarli el pit!
Vaqueta
Entrades: 14
Membre des de: dc. abr. 17, 2013 4:55 pm

EntradaAutor: Vaqueta » dl. oct. 28, 2013 9:47 pm

Jo em prenc el Cerazet també, que són les úniques que pots prendre't donant el pit i, a més, tinc entès que són molt similars a unes que donen per l'acné...

Torna a “La llet”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 11 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::