LA de farmàcia o ecològica

Tria el pit o el biberó.

Liax
:: puça
Entrades: 20
Membre des de: dl. ago. 13, 2012 10:50 pm

LA de farmàcia o ecològica

EntradaAutor: Liax » dj. set. 19, 2013 7:43 am

Hola mamis! Mireu sóc mare d'una nena de 7 mesos que encara fa pit, però ara ja treballo i m'haig de treure llet. El què passa és que estic tot el dia amb el sacaleches i a vegades no em trec suficient llet i havia pensat comprar llet en pols per moments puntuals, tot i que no m'agrada gaire donar-li LA, no em queda un altre, es que sinó vaig de cul. Us volia preguntar quina llet és millor, si aquestes que venen a la farmàcia o les llet ecològiques com la hipp o bio crecimiento. I quina sería millor comprar la 1 o la de continuació 2?
Gràcies!
kabbisa
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1397
Membre des de: dc. feb. 23, 2011 5:33 pm
Ubicació: Barcelona / Cabrils

Re: LA de farmàcia o ecològica

EntradaAutor: kabbisa » dj. set. 19, 2013 1:17 pm

A mi m'agrada molt la olor de la Holle. Es ven en herbolaris o al veritas,... No al super
02.feb.11: 1a eco: 2cm 9setm
05.set.11 : DPP : DPR

"Quiérele cuando menos lo merezca, porque será cuando más lo necesite"
Bila
:: rateta
:: rateta
Entrades: 176
Membre des de: dc. feb. 23, 2011 7:13 pm

EntradaAutor: Bila » dj. set. 19, 2013 9:50 pm

Liax, a mi m'ha passat el mateix. El meu nen té 8 mesos i se m'han acabat les reserves de llet materna al congelador. Em vaig traient cada dia llet per portar-la a la llar d'infants però no dono a l'abast (hi ha dies que a la tarda, quan torno a casa, mama tant que se'm queden els pits ben buits). Sóc totalment prolactància materna però m'angoixa pensar que no me'n treuré prou i la setmana passada vaig anar a comprar llet artificial per si de cas. Vaig provar a veure si li agradava i resulta que no la vol veure ni en pintura. Només vol la llet materna. Hem provat dues marques, les dues ecològiques: la Holle i la premibio, però les dues les rebutja. Et recomano que abans de comprar un pot sencer, preguntis si tenen mostres de diferents marques i provis.
Liax

EntradaAutor: Liax » dv. set. 20, 2013 10:11 am

Estava entre la hipp, holle o baby bio, aniré a la botiga nanas que és on les tenen i preguntaré sí tenen mostres. No sé si en tindran o sinó agafaré un pot de qualsevol d'aquestes marques. I si encara li dono pit no serà millor agafar la 1 en comptes d la llet de continuació?
Runi
:: papallona
Entrades: 141
Membre des de: dc. feb. 22, 2012 5:30 pm

EntradaAutor: Runi » dc. set. 25, 2013 5:31 pm

El meu nen te casi 7 mesos i quan no li puc donar pit, fem els cereals amb la llet de continuació la 2 la, holli que venen al Veritas, per sort li agrada i no hem tingut cap problema.
Imatge
montsekit
:: pantera
:: pantera
Entrades: 876
Membre des de: dc. jul. 20, 2011 2:45 pm

EntradaAutor: montsekit » dc. set. 25, 2013 10:40 pm

Sempre llet tipus 1 ;-)
PANXUPACTE GERMANIC tortiga :-()), montsekit :-())

Imatge

Imatge
Liax

EntradaAutor: Liax » dt. oct. 01, 2013 1:52 am

Bé doncs al final vaig comprar la hipp i resulta que no la vol, només vol llet materna.. Perdoneu la meva ignorància, però perquè és millor la 1? Els pediatres diuen que s'ha d'utilitzar la 2...
mdemare
:: conillet
Entrades: 399
Membre des de: ds. ago. 25, 2012 4:14 pm

EntradaAutor: mdemare » dt. oct. 01, 2013 7:05 am

Quan el meu nen tenia 7 mesos vaig estar treballant un mes. Em treia la llet però per estar tranquil.la vaig comprar LA de la marca Holle. El meu cas es que li varem donar un biberó d'aquests i va resultar se al.lèrgic a la llet. Vaig consultar el problema amb la pediatra i em va recomenar, que si només era una presa, ho podia substituir per llet d'arrós. És cert qhe els nens necessiten llet a aquesta edat però no es tracta de substituir. Era per si la llet que m'extreia no era suficient.
Els cereals sempre els hi he donat amb llet d'arròs o d'avena o amb caldo de verdures. No cal LA. Espero haver-te ajudat bonica!
Helia
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2289
Membre des de: dv. gen. 30, 2009 12:37 pm

EntradaAutor: Helia » dv. oct. 04, 2013 11:21 am

Això volia dir jo... Als 7 mesos, si fa força pit, no et cal suplementar amb LA, pots introduïr l'alimentació complementaria, i que li donin mentre tu ets fora. I això, si li dones farinetes, no cal que siguin de llet, amb aigua o caldo també es poden fer!
ImatgeImatge
Imatge
Ponioleta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4658
Membre des de: dj. set. 03, 2009 12:41 pm
Contacta:

EntradaAutor: Ponioleta » dv. oct. 04, 2013 11:27 am

Sobre llet 1 o llet 2... la llet 1 és millor que la 2, i també més cara. Està més "tractada" perquè s'assembli més a la LM. La 2 ho està menys però com que els nadons ja són una mica més grans, tenen l'estómac més resistent i segurament la toleren bé. Però l'únic motiu per prendre llet 2 és que és més barata, però la 1 és millor. Bé, i la 2 es pot anunciar, i la 1 no. Per això les marques anuncien llet 2 només (i 3)

(sé que és poc científic el que dic, hi ha articles per la xarxa on expliquen les diferències entre una i altra)
http://fentpensantdient.wordpress.com/ (criança, cuina, costura i una mica de tot)

Imatge

Imatge
cristipobd
Entrades: 132
Membre des de: dc. abr. 25, 2012 3:06 pm

EntradaAutor: cristipobd » dj. oct. 10, 2013 9:23 am

Hola!
Com moltes de vosaltres, estic allargant la lactancia materna, però cada vegada en tinc menys i no sempre tinc el temps necessari per treure una toma extra q necessito per la guarderia... això q comenteu de la llet d'arròs o d'avena... quina llet compreu? On la compreu? Val una normal? O cal q sigui d’herbolari o similar?

Gràcies!
Imatge
mdemare

EntradaAutor: mdemare » dj. oct. 10, 2013 11:39 am

Jo compro tetabricks d'un litro de la marca yosoy que és més econòmica. La trobes fàcilment als supers (al mercadona segur). A les tendes ecològiques n'hi ha però valen el doble. Aquí ja entra el tema de la butxaca de cada un. Sinó a youtube hi ha mogollon de receptes per fer-ho de manera casolana (a mi no m'ha sortit mai bona però).
mdemare

EntradaAutor: mdemare » dj. oct. 10, 2013 11:39 am

Jo compro tetabricks d'un litro de la marca yosoy que és més econòmica. La trobes fàcilment als supers (al mercadona segur). A les tendes ecològiques n'hi ha però valen el doble. Aquí ja entra el tema de la butxaca de cada un. Sinó a youtube hi ha mogollon de receptes per fer-ho de manera casolana (a mi no m'ha sortit mai bona però).

Torna a “La llet”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 10 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::