donar pit al segon fill

Tria el pit o el biberó.

aigua
:: tortuga
Entrades: 342
Membre des de: dj. set. 27, 2007 6:19 pm

donar pit al segon fill

EntradaAutor: aigua » dg. ago. 04, 2013 7:04 pm

Hola! Tenc un dubte a veure si el me podeu respondre. Estic embarassada del segon fill, i com vaig fer amb el primer li donaré pit. M'agradaria saber si amb el segon fill també surten clivelles fins que la cosa s'ha adaptat. Sobretot és per saber si he de comprar purelan o mugroneres. Gràcies! :-())
Imatge
Julyet
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2955
Membre des de: ds. oct. 03, 2009 3:28 pm

Re: donar pit al segon fill

EntradaAutor: Julyet » dg. ago. 04, 2013 7:10 pm

Moltes felicitats per aquest nou embaràs :).

Sobre el que preguntes: les clivelles no "s'han de passar". Les clivelles són símptoma de problema: mal "agarre" o tels que dificulten la succió. Són un senyal de que alguna cosa no va bé. No és com les contraccions del part, perquè ens entenguem... Et recomano moltíssim que llegeixis i "empollis" això: http://albalactanciamaterna.org/lactanc ... -doloridos

I si et podem ajudar en res,pregunta :).
aigua

EntradaAutor: aigua » dg. ago. 04, 2013 7:18 pm

Tot això ja ho vaig llegir quan tenia les clivelles amb el primer fill, però tot i revisar la postura 1000 vegades jo tenc la sensació que quan vaig haver posat call, per dir-ho d'alguna manera varen fugir tots el problemes. Però no sé, puc anar equivocada però a mi només em va molestar un temps, però la veritat és que era molt mal d'aguantar.
Imatge
aigua

EntradaAutor: aigua » dg. ago. 04, 2013 7:19 pm

Ah! Gràcies per l'enhorabona i la resposta
Imatge
mariami
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 540
Membre des de: dc. nov. 17, 2010 9:35 am

EntradaAutor: mariami » dg. ago. 04, 2013 8:04 pm

Jo amb el segon m'en vaig anar a l'hospital amb el Purelan a la bossa. A mi em va passar igual fins que el pit no va estar una mica curtidet...
Imatge
Imatge
aigua

EntradaAutor: aigua » dg. ago. 04, 2013 8:55 pm

mariami ha escrit:Jo amb el segon m'en vaig anar a l'hospital amb el Purelan a la bossa. A mi em va passar igual fins que el pit no va estar una mica curtidet...

gràcies mariami, així pareix que tornarem passar pel mateix. Per si a cas el compro, que amb el primer me varen fer cesària i vaig estar 5 dies a l'hospital i la veritat és que em va anar molt bé per calmar una mica.
Imatge
lila
:: zebra
Entrades: 1388
Membre des de: dj. nov. 16, 2006 10:40 pm

EntradaAutor: lila » dg. ago. 04, 2013 9:51 pm

Jo ho vaig passar molt pitjor amb la primera, amb molt dolor...

Amb la segona no, però em vaig posar purelan a mode "preventiu" (abans que sortissin clivelles que, de fet, no van arribar a sortir), no sé si va servir de res realment, però psicològicament, després del dolor amb la primera, ho necessitava...
Redescobrint-me a mi mateixa gràcies a les meves TRES filles!
gemma08
:: tigre
:: tigre
Entrades: 761
Membre des de: dc. feb. 27, 2008 5:29 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: gemma08 » dg. ago. 04, 2013 10:22 pm

Hola i felicitats!

Jo amb el primer vaig tenir de tot..mastitis,clivelles,fongs...i amb el segon res de res!!potser els primers dies et fan una mica de mal però ja veuràs com molt millor!
Imatge
Imatge
Imatge
glorieta
Entrades: 1497
Membre des de: dc. abr. 01, 2009 10:03 am

EntradaAutor: glorieta » dl. ago. 05, 2013 7:14 am

Hola!

Amb en Pol no vaig arribar a tenir clivelles, però em va fer molt mal, ja que m'arrencaba la pelleta dels mugrons i em va fer sang i tot. En el meu cas, també vaig tirar de Purelan en els dos petits i amb en Jan (el segon) durant l'últim mes em feia "fregues" amb rosa mosqueta als mugrons com per enfortir-los i el gran què va ser l'experiencia! Quan veia que em començava a fer mal o una mica de ferida canviava la posició fins que deixava de fer mal i així durant 2-3 setmanes que van deixar de molestar. També em va fer mal, però ni de bon tros com amb en Pol. Amb en Pol només sabia donar de mamar d'una manera i clar, això no ajuda massa....

Sort, però ja veuràs que és més fàcil!
Imatge
El post d'en POL: viewtopic.php?f=50&t=13495" onclick="window.open(this.href);return false;
Imatge
El post d'en Jan: viewtopic.php?f=115&t=32447" onclick="window.open(this.href);return false;
Imatge
misspegotty
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 74
Membre des de: dl. maig 20, 2013 9:45 pm

EntradaAutor: misspegotty » dl. ago. 05, 2013 8:11 am

El meu es va agafar bé des del primer dia i tot i així em van sortir clivelles... i clar un cop han sortit, fins que no es curen...
amb el segon no me nha sortit cap! tb haig de dir q quan ha nascut el segon feia tot plegat 6 mesos q laltre ho havia deixat... no sé si aixo pot influir...
Si voleu seguir les nostres aventures familiars a https://elfredolic.wordpress.com

DPP= 21 juny
aigua

EntradaAutor: aigua » dl. ago. 05, 2013 11:50 am

Moltes gràcies a totes per les respostes! Jo fa dos anys que no don pit, o sigui que m'ho veig venir...
Imatge

Torna a “La llet”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 19 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::