Empast i LME
Empast i LME
Hola Marones,
Estic feta un embolic, divendres tinc hora al dentista per fer-me una petita intervenció ( tinc una dent que sesta autodesrruint per una caries) i em van recomanar que m'extraies la llet per donarli a la petita... Te mes i mig i fem LME .. Pero clar el pit no nomes el te per menjar i hi esta molt "enganxada"... La infermera pediàtrica em va dir que la deixes durant unes hores am algú altre ja que no vol tetina i li hauríem de donar la meva llet amb xeringa... Ho veig tot un pel massa complicat.. Tampoc tinc ningu amb qui deixar la tanta estona...
Algú si ha trobat? Es que estic per donarli el pit com sempre... Be li vaig donar a les poques hores de posarme lepidural... A veure si algú em pot ajudar...
Gràcies!
PETRI
Estic feta un embolic, divendres tinc hora al dentista per fer-me una petita intervenció ( tinc una dent que sesta autodesrruint per una caries) i em van recomanar que m'extraies la llet per donarli a la petita... Te mes i mig i fem LME .. Pero clar el pit no nomes el te per menjar i hi esta molt "enganxada"... La infermera pediàtrica em va dir que la deixes durant unes hores am algú altre ja que no vol tetina i li hauríem de donar la meva llet amb xeringa... Ho veig tot un pel massa complicat.. Tampoc tinc ningu amb qui deixar la tanta estona...
Algú si ha trobat? Es que estic per donarli el pit com sempre... Be li vaig donar a les poques hores de posarme lepidural... A veure si algú em pot ajudar...
Gràcies!
PETRI
Re: Empast i LME
L'efecte de l'anestèsia en un empast és local, de fet te la poden possar si és necessària inclús durant l'embaras. Normalment fan servir lidocaina, com a anestèsic, i en la làctància te la podrien administrar inclús en vena, si tinguéssis per exemple una arrítmia cardiaca, i podries continuar lactant amb un risc mínim, perquè l'excresió en la llet és molt minsa. Jo no em plantegeria fer cap cosa extranya, li dones el pit quan li toqui i et quedes tant ampla!
El meu blog: http://cosesdemare.blogspot.com.es (gaudint la maternitat)
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |