no s'adorm a la teta!

Tria el pit o el biberó.

turuleta
:: gosset
Entrades: 432
Membre des de: dv. maig 24, 2013 12:33 pm

no s'adorm a la teta!

EntradaAutor: turuleta » dc. juny 05, 2013 5:48 pm

Doncs això, que el meu nen no se m'adorm amb la teta...no sé si a algú més li passa. és que em sento que és culpa meva...és veritat que a vegades (sovint) l'adormia passejant o cantant, iara que ja pesa molt, clar intento teta i sí que s'enganxa, i a vegades s'adorm, però moltes altres vegades quan deixa de tenir gana es desenganxa i es nota que té soneta pq es frega la cara i plora i està molt neguitós. Algú si ha trobat, el puc tornar a enganxar a ala teta pq s'acostumi a adormir-s'hi sempre? és normal que tenint teta l'hagi de passejar? aix és que m'angoixa tant el tema adormir-lo!
Imatge
Imatge
jllt
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 326
Membre des de: ds. feb. 04, 2012 9:03 pm
Ubicació: Pirineu

Re: no s'adorm a la teta!

EntradaAutor: jllt » dc. juny 05, 2013 6:01 pm

Hola Turuleta, jo crec que no és tan estrany això que li passa al teu nen. De fet, els meus dos crios van fer pit molts mesos i, exceptuant-ne comptadíssimes vegades, no s'hi adormien mai, al pit. No relacionava pas el fet de posar-los al pit per atipar-los i automàticament que es quedessin fregits. ¿Quin temps té el teu nen? M'ha xocat això de voler enganxar-lo pit per adormir-lo, a la llarga pot ser molt esgotador per tu.
turuleta

EntradaAutor: turuleta » dc. juny 05, 2013 6:15 pm

jijiji, té 4 mesos! sí potser l'expressió és massa lletja, però clar, quan era més bebito encara, era una passada, que s'adormia cada vegada que xuclava! i com sento que les mames sempre l'adromen a la teta... jo no l'adormo sempre a la teta... i la veritat, cre uqe és més pràctic adormir-lo a la teta que gronxant-lo no? però està bé saber que no sóc l'única!
Imatge
Imatge
nadia
Entrades: 468
Membre des de: dv. ago. 29, 2008 2:57 pm

EntradaAutor: nadia » dc. juny 05, 2013 8:53 pm

Hola!

Això va com va, la meva primera filla NOMÉS s'adormia al pit: ni a coll, ni gronxant-la, ni al cotxet... anava bé de vegades però t'asseguro que era molt cansat, pensa que es passava moltes nits enganxada al pit i jo sense poder-me moure! (feiem collit). A més que em va angoixar moltíssim pensar com s'ho farien quan jo tornés a treballar, ja que no s'havia adormit mai amb ningú que no fos jo.

La meva segona filla en canvi té tres mesos i mig, fem collit igualment l'agafo moltíssim en braços, vull dir que l'he criat igual que a la primera i en canvi no vol el pit per dormir-se i fa el mateix que el teu: s'hi enganxa i després el deixa anar fregant-se els ulls... i durant el dia només s'adorm amb el xumet i al cotxet (quan la gran no va voler ni una cosa ni l'altre). Per mí és sorprenent la diferència, havent-les criat igual. Però és que ja ho diuen, que cada nen és un món!
rundi
Entrades: 460
Membre des de: dc. ago. 19, 2009 10:04 am

EntradaAutor: rundi » dc. juny 05, 2013 9:42 pm

Hola,
La meva filla quan era bebè s'adormia en braços i ho recordo esgotador. Això si, un cop adormida, dormia la nit sencera des dels 7 mesos o així. Prenia el pit i després l'adormia als braços a l'habitació. Quan va començar a pesar, ufff...
Ara tinc un petit de 8 mesos que és teta addicte. S'adorm sempre al pit. Es desperta mil vegades i ara ja fem collit. Si fos per ell, dormiria amorrat a la teta tota la nit. És esgotadori tinc l'esquena feta un cuadro.
Quan jo estic a la feina i l'adorm algú altre, s'adorm en braços, al cotxet mentre passeja o fins i tot al bressol mentre l'acaronen.
No t'he ajudat gaire, no? jeje...
Paciència i ànims!
turuleta

EntradaAutor: turuleta » dc. juny 05, 2013 10:02 pm

Si noies,em va bé saber com li va a la gent.nosaltres tb fem collit i es desperta cada hora,mama i s'adorm sense problema.pero per mi el drama es adormirlo...de dia i de nit.de fet quandespres.d'una hora de plors i engunies s'adorm he d'estar amb ell al llit pq es desperta plorant dos o tres cops i xucla teta tota l'estona.així q desde les nou jo estic al llit...un drama
Imatge
Imatge
Marieta vola vola
:: rateta
:: rateta
Entrades: 184
Membre des de: dj. ago. 09, 2012 10:19 am

EntradaAutor: Marieta vola vola » dj. juny 06, 2013 8:39 am

La meva té 1 any i continua adormint-se en braços. Ella pesa moltíssim i ja de petita fèiem servir la pilota gran de psicomotricitat per adormir-se (durant l'embaràs jo hi vaig passar moltes estones) i és oli en un llum. Com t'han dit per aquí, cada nen és un món. Jo crec que la meva vol això i necessita això, doncs jo que li puc donar li dono.
sarins
Entrades: 446
Membre des de: dc. gen. 25, 2012 3:33 pm

EntradaAutor: sarins » dl. ago. 05, 2013 2:24 pm

Hola Turuleta,

Mira el meu fará 6 mesos d'aquí una setmana, i des que va nèixer, ell solet ha anat decidint com dormir. Al principi casi mai es dormia al pit. Les primeres setmanes s'adormia a coll gronxant-lo de peu, quan em cansaba em sentaba i el posaba vertical amb la cara a les espatlles i jo em gronxaba davant i darrera com un groxador, un dia que ja em pesaba molt i estaba cansada vaig probar de posar-lo sobre el xurro de lactància i gronxant les cames cap als costats i així va ser durant 3 mesos ben bons, un dia de cop i volta no se perque no hi va haver manera i proban probant vaig veure que el podia adormir al llit estirada donant-li pit, i estic així fins ara. Hi ha dies que cau rodó en dos minuts pero hi ha vegades que la son i la calor el desesperen i em costa moltíssim, i li canto, el gronxo pero finalment un cop relaxat torno al pit estirats.
Has de buscar la manera que a tu et sigui més còmoda i que el nen estigui a gust. De tota manera hi ha dies quan ja son més grans i descobreixen el mon que estan tan esgotat que has de buscar idees noves.

Nosaltres fins ara amb el collit no hem tingut problemes durant la nit pero no descarto que la cosa canvii... és un nen molt espabilat i cada mes em sorprèn i haig de tirar d'imaginació jajaja

Haurem d'adaptar-nos a ells, i sempre podem demanar a les altres mares idees quan se'ns acabin els recursos <:-)
Panxus de PRIMAVERA--->Duna81-Sarins :-()) -Boop-CRIS86 :-())-Witchy :-()) -Judy* :-()) -Lexi-clarivcl :-())

grafi-sarins: http://www.fertilityfriend.com/home/3d29d2

Torna a “La llet”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::