mostres de llet de continuacio
mostres de llet de continuacio
Ultimament m.han arribat a casa mostres de llet tipus blevit.nutriben...etc. A casa fem teta exclusiva amb la meva preciositat de nena de quatre mesos. Vull continuar la lactancia fins al 6 mesos minim.....em fa no se que llencar les mostres de llet. Que heu fet vosaltres?
Re: mostres de llet de continuacio
Jo se les he barregades amb fruita. Un plàtan o una poma amb un parell de cullarades de llet en pols.
Més idees? Encara me'n queden un munt.
Més idees? Encara me'n queden un munt.
Normalment les mostres són de llet per a partir dels sis mesos. Jo de tu les guardaria ( la data de caducitat normalment és llarga) i la podràs utilitzar quan ja no donis pit.
Sinó, dona-les a alguna amiga que doni bibes o dona-les a Càritas o alguna fundació benèfica. Tirar-les mai de la vida amb la de nens i nenes que els pot fer falta!!!
Sinó, dona-les a alguna amiga que doni bibes o dona-les a Càritas o alguna fundació benèfica. Tirar-les mai de la vida amb la de nens i nenes que els pot fer falta!!!
Sandie74 l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. gen. 05, 2013 12:01 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
jo les donaré a una amiga que dóna biberó, però si no les tiraria, no tinc cap intenció de donar-li llet de continuació 
Ostres doncs jo tinc mostres però no les he fet servir perquè em feia cosa canviar de llet...
catalanna ha escrit:Ostres doncs jo tinc mostres però no les he fet servir perquè em feia cosa canviar de llet...
Es aixo tambe el que penso.de aprofitarles x fer amb la fruita... ...Pero no es dolent els canvis de marca?
Jo no crec que sigui dolent canviar de marca. Jo, algun cop ho he fet, i no ha passat absolutament res. Tant en llet com en papilla.
Jo faig lactancia exclusiva, pero ara que ja te 6 mesos i he comencat a donar fruita, utilitzaré les mostres quan de vegades no sigui a casa i se li hagi de donar algun bibero. No les tiris! Les pots emprar mes endevant!
Aixo fare les guardare per barrejarles amb fruiteta o cereals quan comencem amb AC als sis mesos. De moment teti de la mama! ; )
- carbasseta
- :: zebra

- Entrades: 1042
- Membre des de: dl. des. 27, 2010 11:56 am
- Contacta:
Jo les vaig regalar!
Tingues sempre al cor la idea d'Ítaca, has d'arribar-hi, és el teu destí, però no forcis gens la travessia
http://instintmaternal.blogspot.com.es/

http://instintmaternal.blogspot.com.es/

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |