Trucs per no anar sempre bruta de llet (LM)
Trucs per no anar sempre bruta de llet (LM)
Hola!
Fa un mes que ha nascut el meu segon fill. Fem LM i el problema és que vaig tot el dia amb els sostenidos mullats i a ell li deixo la robeta xopa. Porto discs absorvents però clar, metres mama no i com q de vegades es queda una estoneta fregit doncs el pit va mullant...
Ja sé q en poc temps es regula i ja no passa, però fins que no passi... Com ho feu? Anar tot el dia bruta i mullant-lo és un rotllo! I quins discs feu servir? Trobo que els meus absorveixen poc!
Merci!!!!
Fa un mes que ha nascut el meu segon fill. Fem LM i el problema és que vaig tot el dia amb els sostenidos mullats i a ell li deixo la robeta xopa. Porto discs absorvents però clar, metres mama no i com q de vegades es queda una estoneta fregit doncs el pit va mullant...
Ja sé q en poc temps es regula i ja no passa, però fins que no passi... Com ho feu? Anar tot el dia bruta i mullant-lo és un rotllo! I quins discs feu servir? Trobo que els meus absorveixen poc!
Merci!!!!
Re: Trucs per no anar sempre bruta de llet (LM)
Hola
a mi em passava que rajava molt. El que feia servir (a casa) eren aquelles tovalloles petites que van amb els jocs de tovalloles i no saps per què serveixen
en tenia unes quantes en llocs estrategics de la casa i quan mamava me l'agafava a la mà per intentar anar recollint la llet que sortia disparada etc.
I dels discos, jo feia servir els del Mercadona i molt bé. Potser enlloc de fer-ne servir un parell al dia els pots canviar més sovint.
Ara, els primeres mesos vas plena de llet, glopades, babes i mocs...
a mi em passava que rajava molt. El que feia servir (a casa) eren aquelles tovalloles petites que van amb els jocs de tovalloles i no saps per què serveixen
en tenia unes quantes en llocs estrategics de la casa i quan mamava me l'agafava a la mà per intentar anar recollint la llet que sortia disparada etc. I dels discos, jo feia servir els del Mercadona i molt bé. Potser enlloc de fer-ne servir un parell al dia els pots canviar més sovint.
Ara, els primeres mesos vas plena de llet, glopades, babes i mocs...

Hola Rundi,
Jo faig servir els de Mercadona i em van prou bé...però no evitaran que els pits et ragin quan el teu petit deixi de mamar i se't mullin els sostenidors!
I això d'anar mullada...benvinguda!! Mullada de llet, de baves i de glopades forever...
Ara mateix faig una pudoreta de iogur...
però és part de l'encant!!! Ànims!
Jo faig servir els de Mercadona i em van prou bé...però no evitaran que els pits et ragin quan el teu petit deixi de mamar i se't mullin els sostenidors!
I això d'anar mullada...benvinguda!! Mullada de llet, de baves i de glopades forever...
Ara mateix faig una pudoreta de iogur...
però és part de l'encant!!! Ànims!Re: Trucs per no anar sempre bruta de llet (LM)
Alehop ha escrit: Ara mateix faig una pudoreta de iogur...però és part de l'encant!!! Ànims!
Jo recordo aquesta olor permanent de iogur, la fèiem jo i el meu fill. Era sortir de la dutxa i la banyera, fer teta, i ja teníem glopada al canto, raig de llet... Potser la "bona olor" de la dutxa et durava 30'
Però arriba un dia que deixen de fer glopades i els teus pits deixen de rajar com una font

I no teniu també els hombros sempre bruts de glopades, mocs i varis??

Jo crec que forma part de l'ofici de ser mare!!

Jo crec que forma part de l'ofici de ser mare!!
Jo com la resta, porto els discs del mercadona, tot el sant dia. Ah i vaig plena de babetes, mocs i similars (he deixat de lluitarper anar sempre estupenda...). Ja vorem que passa quan torni a treballar, perque ara mateix vaig tot el dia en xandall!
Quin riure, si, l'olor a iogurt és tremenda! Doncs res, anar bruta i xopa tot el dia va amb el carrec!
Aixo de les tovalloles petites repartides x casa em sembla bona idea, o fins i tot un pitet petit x no mullar-li la roba a ell...
Provaré els discs de mercadona a veure si em van millor!
Gràcies noies!! :*
Aixo de les tovalloles petites repartides x casa em sembla bona idea, o fins i tot un pitet petit x no mullar-li la roba a ell...
Provaré els discs de mercadona a veure si em van millor!
Gràcies noies!! :*
rundi, els discs de la marca mercadona (hippo) son fets per suavinex...la veritat és que van molt i molt bé! Jo els vaig descobrir amb la meva nena i ara he repetit sense dubtar-ho!!
- soclamarga
- :: pantera

- Entrades: 843
- Membre des de: dc. març 10, 2010 9:46 pm
- Ubicació: Lleida
Sí, jo també després de provar-ne molts, vaig acabar amb els protectors del mercadona (gràcies a algun post que vaig llegir per aquí), i són els que em van agradar més: primets, grans, i amb una forma que pràcticament no es nota sota la roba (els de medela per exemple fan com un plec i se'm notava molt!).
Quan es quedava adormit al pit, crec que intentava posar el disc entre ell i el pit, o bé pujar-me els sostents com podia, intentant que no es despertés, i aixó no anava mullant. Tampoc recordo gaires mullenes, tret del principi que em van sortir clivelles i com que hi havia moments que no podia portar sostents perquè em feia mal, anava regalimant (vaig arribar a posar-m'hi uns "recolectors" de llet enganxats amb esparadrap... feia una fila!!).
AIx, jo ho trobo a faltar una mica jeje (només una mica eh, que quan vaig poder parar de portar-ne, va ser un descans també!)
Quan es quedava adormit al pit, crec que intentava posar el disc entre ell i el pit, o bé pujar-me els sostents com podia, intentant que no es despertés, i aixó no anava mullant. Tampoc recordo gaires mullenes, tret del principi que em van sortir clivelles i com que hi havia moments que no podia portar sostents perquè em feia mal, anava regalimant (vaig arribar a posar-m'hi uns "recolectors" de llet enganxats amb esparadrap... feia una fila!!).
AIx, jo ho trobo a faltar una mica jeje (només una mica eh, que quan vaig poder parar de portar-ne, va ser un descans també!)
rundi ha escrit:Quin riure, si, l'olor a iogurt és tremenda! Doncs res, anar bruta i xopa tot el dia va amb el carrec!
Jo en tenia, bàsicament, al sofà i al llit. Amb la tovallola pots eixugar una mica la llet que li cau, o si fa una glopada, i també parar el raig quan es desenganxen de cop

Jo porto 6 mesos canviant-me el jersey una mitja de tres vegades al dia. Si no rajo pels pits, el nen em vomita.
A casa tenim una nena-surtidor!! És espectacular la de glopades que fa... tot i que ara potser en fa una mica menys que al principi, no hi ha dia que no acabi bruta de llet i amb una olor a iogurtet boníssima!
A ella li poso aquests mocadors-baberos i a mi, com sempre anem amb la motxilla, tot i que em taqui, no em canvio.... Si cada cop que em fa una glopada, m'hagués de canviar, crec que no tindria prou camisetes jajajaja
Com em va dir la pediatra: "Quan mengi sòlids, millorarà una mica. Ara de moment, paciència i rentadores"

A ella li poso aquests mocadors-baberos i a mi, com sempre anem amb la motxilla, tot i que em taqui, no em canvio.... Si cada cop que em fa una glopada, m'hagués de canviar, crec que no tindria prou camisetes jajajaja
Com em va dir la pediatra: "Quan mengi sòlids, millorarà una mica. Ara de moment, paciència i rentadores"

jo he comprat els discos de tela medela i van molt be i segur que ens estalviem molts diners
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |