Trucs per no anar sempre bruta de llet (LM)

Tria el pit o el biberó.

rundi
:: gosset
Entrades: 460
Membre des de: dc. ago. 19, 2009 10:04 am

Trucs per no anar sempre bruta de llet (LM)

EntradaAutor: rundi » dt. oct. 16, 2012 11:12 am

Hola!
Fa un mes que ha nascut el meu segon fill. Fem LM i el problema és que vaig tot el dia amb els sostenidos mullats i a ell li deixo la robeta xopa. Porto discs absorvents però clar, metres mama no i com q de vegades es queda una estoneta fregit doncs el pit va mullant...
Ja sé q en poc temps es regula i ja no passa, però fins que no passi... Com ho feu? Anar tot el dia bruta i mullant-lo és un rotllo! I quins discs feu servir? Trobo que els meus absorveixen poc!
Merci!!!!
Ponioleta
:: dragona
Entrades: 4658
Membre des de: dj. set. 03, 2009 12:41 pm
Contacta:

Re: Trucs per no anar sempre bruta de llet (LM)

EntradaAutor: Ponioleta » dt. oct. 16, 2012 11:44 am

Hola
a mi em passava que rajava molt. El que feia servir (a casa) eren aquelles tovalloles petites que van amb els jocs de tovalloles i no saps per què serveixen :r) en tenia unes quantes en llocs estrategics de la casa i quan mamava me l'agafava a la mà per intentar anar recollint la llet que sortia disparada etc.
I dels discos, jo feia servir els del Mercadona i molt bé. Potser enlloc de fer-ne servir un parell al dia els pots canviar més sovint.

Ara, els primeres mesos vas plena de llet, glopades, babes i mocs... :r)
http://fentpensantdient.wordpress.com/ (criança, cuina, costura i una mica de tot)

Imatge

Imatge
Alehop
:: zebra
Entrades: 1165
Membre des de: dl. oct. 18, 2010 12:23 pm

EntradaAutor: Alehop » dt. oct. 16, 2012 11:46 am

Hola Rundi,

Jo faig servir els de Mercadona i em van prou bé...però no evitaran que els pits et ragin quan el teu petit deixi de mamar i se't mullin els sostenidors!

I això d'anar mullada...benvinguda!! Mullada de llet, de baves i de glopades forever... :love: :love: :love: Ara mateix faig una pudoreta de iogur... ;-) però és part de l'encant!!! Ànims!
Ponioleta
Contacta:

EntradaAutor: Ponioleta » dt. oct. 16, 2012 12:09 pm

Alehop ha escrit: Ara mateix faig una pudoreta de iogur... ;-) però és part de l'encant!!! Ànims!

Jo recordo aquesta olor permanent de iogur, la fèiem jo i el meu fill. Era sortir de la dutxa i la banyera, fer teta, i ja teníem glopada al canto, raig de llet... Potser la "bona olor" de la dutxa et durava 30' :r) :r)

Però arriba un dia que deixen de fer glopades i els teus pits deixen de rajar com una font :r)
http://fentpensantdient.wordpress.com/ (criança, cuina, costura i una mica de tot)

Imatge

Imatge
Nenufar
:: granota
:: granota
Entrades: 230
Membre des de: dt. jul. 19, 2011 8:46 am

EntradaAutor: Nenufar » dt. oct. 16, 2012 12:59 pm

I no teniu també els hombros sempre bruts de glopades, mocs i varis??
:-D
Jo crec que forma part de l'ofici de ser mare!!
Imatge
Imatge
sagmai
Entrades: 405
Membre des de: dv. juny 08, 2012 11:59 am

EntradaAutor: sagmai » dt. oct. 16, 2012 3:24 pm

Jo com la resta, porto els discs del mercadona, tot el sant dia. Ah i vaig plena de babetes, mocs i similars (he deixat de lluitarper anar sempre estupenda...). Ja vorem que passa quan torni a treballar, perque ara mateix vaig tot el dia en xandall!
rundi
Entrades: 460
Membre des de: dc. ago. 19, 2009 10:04 am

EntradaAutor: rundi » dt. oct. 16, 2012 3:41 pm

Quin riure, si, l'olor a iogurt és tremenda! Doncs res, anar bruta i xopa tot el dia va amb el carrec!
Aixo de les tovalloles petites repartides x casa em sembla bona idea, o fins i tot un pitet petit x no mullar-li la roba a ell...
Provaré els discs de mercadona a veure si em van millor!
Gràcies noies!! :*
Alehop
Entrades: 1165
Membre des de: dl. oct. 18, 2010 12:23 pm

EntradaAutor: Alehop » dt. oct. 16, 2012 3:50 pm

rundi, els discs de la marca mercadona (hippo) son fets per suavinex...la veritat és que van molt i molt bé! Jo els vaig descobrir amb la meva nena i ara he repetit sense dubtar-ho!!
soclamarga
:: pantera
:: pantera
Entrades: 843
Membre des de: dc. març 10, 2010 9:46 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: soclamarga » dt. oct. 16, 2012 8:24 pm

Sí, jo també després de provar-ne molts, vaig acabar amb els protectors del mercadona (gràcies a algun post que vaig llegir per aquí), i són els que em van agradar més: primets, grans, i amb una forma que pràcticament no es nota sota la roba (els de medela per exemple fan com un plec i se'm notava molt!).

Quan es quedava adormit al pit, crec que intentava posar el disc entre ell i el pit, o bé pujar-me els sostents com podia, intentant que no es despertés, i aixó no anava mullant. Tampoc recordo gaires mullenes, tret del principi que em van sortir clivelles i com que hi havia moments que no podia portar sostents perquè em feia mal, anava regalimant (vaig arribar a posar-m'hi uns "recolectors" de llet enganxats amb esparadrap... feia una fila!!).

AIx, jo ho trobo a faltar una mica jeje (només una mica eh, que quan vaig poder parar de portar-ne, va ser un descans també!)
Ponioleta
Contacta:

EntradaAutor: Ponioleta » dc. oct. 17, 2012 1:02 pm

rundi ha escrit:Quin riure, si, l'olor a iogurt és tremenda! Doncs res, anar bruta i xopa tot el dia va amb el carrec!
Aixo de les tovalloles petites repartides x casa em sembla bona idea, o fins i tot un pitet petit x no mullar-li la roba a ell...

Jo en tenia, bàsicament, al sofà i al llit. Amb la tovallola pots eixugar una mica la llet que li cau, o si fa una glopada, i també parar el raig quan es desenganxen de cop :-)

Imatge

Imatge
mdemare
:: conillet
:: conillet
Entrades: 399
Membre des de: ds. ago. 25, 2012 4:14 pm

EntradaAutor: mdemare » ds. oct. 20, 2012 9:20 pm

Jo porto 6 mesos canviant-me el jersey una mitja de tres vegades al dia. Si no rajo pels pits, el nen em vomita.
eutherpe
:: tigre
:: tigre
Entrades: 703
Membre des de: dl. maig 25, 2009 6:10 pm

EntradaAutor: eutherpe » ds. oct. 20, 2012 9:36 pm

A casa tenim una nena-surtidor!! És espectacular la de glopades que fa... tot i que ara potser en fa una mica menys que al principi, no hi ha dia que no acabi bruta de llet i amb una olor a iogurtet boníssima! :r)

A ella li poso aquests mocadors-baberos i a mi, com sempre anem amb la motxilla, tot i que em taqui, no em canvio.... Si cada cop que em fa una glopada, m'hagués de canviar, crec que no tindria prou camisetes jajajaja

Com em va dir la pediatra: "Quan mengi sòlids, millorarà una mica. Ara de moment, paciència i rentadores" :r) :r) :r)
Imatge

09/08/12 Ja ets aquí: 48 cm i 3'720kg
any
Entrades: 3
Membre des de: dt. nov. 06, 2012 2:52 pm

EntradaAutor: any » dc. nov. 07, 2012 1:36 pm

jo he comprat els discos de tela medela i van molt be i segur que ens estalviem molts diners

Torna a “La llet”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::