LME i baix pes
Re: LME i baix pes
Jo no em menjaria el cap ni un moment. Trucaria a Alba lactancia perquè et recomanin alguna assessora de la zona i tiraria milles. Nosaltres també teníem una situació molt complicada i ho vam solucionar al moment!
I recorda que en aquest tema, desgraciadament moooolts pediatres no estàn gens ni mica actualitzats i la pifien sovint, amb el que això suposa.
Meryewave, hem trobo a la mateixa situació que tu exactament. El meu peque fa avui 3 mesos i està estancat desde que va agafar varicela el mes passat, està molt eestancat en el pes. La dra. ens ha donat llet per tal que li doni suplement. Jo no ho veig clar, no crec que es quedi amb gana ell...el que si trobo es que està molt ploraner, i de vegades mama i s' aparta tot enfadat. Estic agobiada amb el tema. Tu que vas fer? Consells noies...a mes el Pol té la pell molt delicada i m' han retirat la llet de vaca, lactosa...porto mes d' un mes aixi i jo el trobo igual...quin desespero!
Hola,
per l'edat i el comportament pot se brot de creixement dels 3mesos??
Se'ls hi passa, no pateixis i tingues paciència q és més fàcil de dir ja ho sé..
A mi em funciona donar-li el pit passejant per casa o amb poca llum, hi ha qui es posa música.. el que et funcioni per tsl q estigui trankil.
per l'edat i el comportament pot se brot de creixement dels 3mesos??
Se'ls hi passa, no pateixis i tingues paciència q és més fàcil de dir ja ho sé..
A mi em funciona donar-li el pit passejant per casa o amb poca llum, hi ha qui es posa música.. el que et funcioni per tsl q estigui trankil.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |