EXPERIÈNCIES DEPRÉS DE PATIR UN CÀNCER DE MAMA

Fills del cor.
ESCARLATA
:: puça
Entrades: 30
Membre des de: dl. gen. 18, 2010 12:00 pm

EXPERIÈNCIES DEPRÉS DE PATIR UN CÀNCER DE MAMA

EntradaAutor: ESCARLATA » dt. maig 17, 2011 10:02 am

Bon dia, deixeu que em presenti, em dic Meritxell i abans estava pels post d' embarassos però fa 8 mesos que em van diagnosticar un càncer de mama, segueixo un tractament hormonal i fa poc em van fer un annexectomia bilateral, és a dir, extirpació d' ovaris...evidentment ja no puc tenir més fills biològics sortosament m' ha donat temps de tenir-ne una, la meva nina de 4 anys que és el meu motor en aquesta lluita diària.
Ara per ara no hi han plans inmediats ja que el primer de tot és curar-me però sí que amb el temps volem plantejar-nos adoptar un nen; he anant llegint experiències de dones que han tingut dificultats administratives, digue'm ho així, per la seva malaltia.No tinc ningú a prop que hagi adoptat i la veritat que, encara que va per llarg, m' interessaria saber les vostres experiències sobretot en casos com el meu o altres malalties que impossibiliten la matertitat biològica.
Fa 8 mesos que vaig deixar d' entrar aquí, sabia des del mateix moment que m' ho van diagnosticar que ja no tornaria a sentir la vida dins meu i certament va ser dur , però de res em serveix patir ni plorar ja ho he fet prou, espero poder formar part d' aquesta familia del Sóc Petit i entre totes ajudar-nos en aquest llarg camí que és de vegades la materinitat.
surtelsol
:: rateta
Entrades: 164
Membre des de: dv. abr. 08, 2011 2:23 pm

Re: EXPERIÈNCIES DEPRÉS DE PATIR UN CÀNCER DE MAMA

EntradaAutor: surtelsol » dt. maig 17, 2011 10:15 am

Jo no et puc ajudar en aquest tema però si que et vull donar MOLTS ÀNIMS EN LA TEVA LLUITA DIÀRIA!! Poc a poc aniràs veient que tot surt bé!
Un petó
Elidé
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3386
Membre des de: dc. maig 02, 2007 10:00 pm
Ubicació: Cerdanyola del Vallès

EntradaAutor: Elidé » dt. maig 17, 2011 10:49 am

Jo tampoc no et puc ajudar en el tema de l'adopció però vull desitjar-te una ràpida recuperació. Lluita pel que vols, estic segura que tard o d'hora trobaràs un camí :-()-) :-()-)
petazetas
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2418
Membre des de: dj. oct. 30, 2008 8:51 am
Ubicació: Badalona - Barcelona

EntradaAutor: petazetas » dt. maig 17, 2011 11:05 am

El meu germà i la seva dona van adoptar un nen però van trigar força a donar-los el nen per l'edat d'ella (ja tenia 47 anys).
Potser ho pots comentar, no se si tindràs traves pel tema malaltia però potser et donen d'altres possibilitats, com adoptar un nen més gran o potser fer de mare d'acollida a llarg termini per que hi ha nens que els pares biológics no renuncien a ell.
La Lia ja és tota una princesa!
Lau
:: poltre
Entrades: 627
Membre des de: dc. nov. 11, 2009 4:27 pm

EntradaAutor: Lau » dt. maig 17, 2011 4:08 pm

Hola, jo soc mare adoptiva sense problemes mèdics per tan, no sé com pot afectar la teva malaltia (que en el moment que decideixis adoptar serà ja ex-malaltia) en el procés d'adopció.

D'entrada dir-te que si estàs curada no té perquè afectar en el vostre procés... evidentment et demanaran informes mèdics i hauras de demostrar que la malaltia està erradicada, etc... tot i que evidentment durant les entrevistes per el certificat d'idoneitat et trauràn el tema... a més es voldran assegurar de varies coses, la primera és que tinguis el dol elaborat del fill biològic que no podràs tenir ...

Lau.
ESCARLATA

EntradaAutor: ESCARLATA » dt. maig 17, 2011 7:55 pm

Moltes gràcies pel vostre suport, i Lau pel que fa al dol fa 8 mesos que l' estic fent i costa molt però si haig de ser sincera el fet de que físicament ja no pogui tenir fills m' ha ajudat,ara sí que no, ni tan sols vaig voler que em congelessin teixit ovàric ja que se que un embaràs és un procés hormonal que no em puc permetre.De totes maneres tampoc pretenc adoptar per substutir ningú, de sempre l' adopció m' ha interessat bastant i abans de tot aixó li havia plantejat al meu marit, ara és una opció ferma.
Se que hi han païssos que el fet d' haver patit aquesta malaltia et barra qualsevol intent d' adopció, per exemple la Xina, però n' hi ha d' altres que no; per altre banda també he llegit experiències bastant negatives de dones en la meva situació, ja costa superar tot això per a que a sobre un cop has lluitat per sobreviure per tu i pels teus, et marquin i et barrin tot intent de tirar endavant les teves il.lusions.
laucob
:: dinosaure
Entrades: 8123
Membre des de: ds. jul. 21, 2007 1:13 pm

EntradaAutor: laucob » dc. maig 18, 2011 9:22 pm

d
laucob l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. feb. 08, 2026 8:04 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Medea
Entrades: 154
Membre des de: dc. des. 22, 2010 8:30 am

EntradaAutor: Medea » dj. maig 19, 2011 12:44 pm

Bon dia Escarlata!

ha de ser molt dur el què estàs passant, però al menys ja has viscut una maternitat i tens una filla que et dona força per lluitar! D'altres encara no sabem si mai es formarà una vida a dins nostre ...

No vull ser perepunyetes ... però fa temps vaig veure un documental on una dona que havia tingut càncer de pit (Extremadura, Andalusia ??? no recordo on), li negaven el CI per haver tingut un càncer. No conec massa el tema, però em sembla que les dones que han tingut càncer no els hi donen l'alta total fins al cap de 2 anys d'haver finalitzat tractament i que totes les proves siguin OK, i sé d'algunes que tot i curar-se bé, els hi donen com una "invalidesa permanent". No domino massa el tema, només em sona per comentaris que he sentit o coses que he vist per la TV, no en facis massa cas ...

Com que el CI depen de la comunitat autònoma, potser no valoren el mateix a Catalunya que a la resta de l'estat. No sé, per sortir de dubtes podries trucar directament a l'ICA i fer una consulta telefònica, així ja saps cap a on t'has de moure.

A més, si et queda la matriu sempre pots recòrrer a adoptar un embrió o a la ovodonació ... són d'altres possibilitats.

Me n'alegro molt que hagis superat aquesta malaltia i que estiguis lluitant per ser mare de nou! s'ha d'anar sempre endavant! >.-<:
Que tinguem sort
Si vens amb mi ... No demanis un camí planer ... Ni estels d'argent ... Ni un demà ple de promeses sols .. Un poc de sort ... I que la vida ens doni un camí ... Ben llarg
ada_bcn
:: lleona
Entrades: 919
Membre des de: ds. gen. 01, 2011 7:51 pm

EntradaAutor: ada_bcn » dv. maig 20, 2011 5:30 pm

hola, primer de tot esperoq ue aviat estiguis bé del tot.
a mi em sona alguna cosa que et demanen un certificat qeu fa més de 2 anys que està sueprat el càncer, així que coincidiria això que em sona amb el que ha dit (ara no em recordo el nom).
de totes formes, si és adopció internacional molta paissos no et deixaran adoptar... et queda la opció de nacional també. Totes les opcions són llargues, hagis d'esperar 2 anys o 1 anys epr fer els dols... i amb els temps les cose spoden canviar molt i potser tu també canvies d'opinió.
també pensao que si vols tenir informació, el millor és preguntar al ICA.
ESCARLATA

EntradaAutor: ESCARLATA » ds. maig 21, 2011 9:06 am

Merci pel vostre suport i comentaris, això va per llarg i la meva prioritat és recuperar-me potser m' estic avançant molt ja que entre unes coses i d'altres estic parlant d' uns 5 anys però al menys vull saber el que em puc trobar....ara que tots parlem d' INDIGNATS jo tb m' indigno al pensar que per haver patit una malaltia, de la que ningú està exempt, s' hagi d' estigmatitzar a les dones que l' han patit la majoria de les quals després dels tractaments tenen problemes per concebre.
Xana
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 341
Membre des de: dv. feb. 12, 2010 9:04 am

EntradaAutor: Xana » dl. maig 23, 2011 8:00 am

Una bona amiga meva va passar per una experiència similar fa uns anys. En el seu cas, va ser una leucèmia per mutació de nosequin cromosoma. El cas és que, quan va començar a tramitar el seu CI en principi li van possar moltes traves fins que amb certificats mèdics va poder demostrar que la seva leucèmia no era un "cancer tradicional", si no que era per la mutació. (perdona si no m'explico molt bé, però ja en fa uns quants anys de tot plegat)

El motiu que li donaven per denegar-li si es tractava d'un càncer era que és una malaltia amb bastantes possibilitats de recaigudes i que, per injust que pugui semblar a la nova mare, el que busquen és la major estabilitat possible per a un nen que ja ha passat molt a la vida.

Tot i que donar un nen en adopció a una familia que fins a la data no hagi patit cap malaltia evidentment no és cap garantia de res, per molt injust que em semblés incialment quan ella m'ho va explicar, puc entendre la lògica del que diuen...

Tot i això, del que t'explico ara fa casi 10 anys. Moltes coses poden haver canviat (o jo puc haver-les entès malament).

Molts ànims!!!
Imatge

Imatge
Lau
Entrades: 627
Membre des de: dc. nov. 11, 2009 4:27 pm

EntradaAutor: Lau » dl. maig 23, 2011 1:44 pm

Bé, però arriba un punt en què els malalts de càncer se'ls dóna l'alta definitiva, (en el cas d'un familiar proxim va ser als 5 anys, no era càncer de mama, era a una altra zona) això vol dir que ja no cal anar a més controls per veure si hi ha hagut recaiguda... en aquest moment, entenc que si et dónen l'alta és perquè estas curat, per tan, que té les mateixes probabiltats de tenir un altre càncer que qualsevol altre que no n'haguem patit mai cap encara.
ESCARLATA

EntradaAutor: ESCARLATA » dt. maig 24, 2011 8:27 am

si tenen en compte coses al meu parer bastant absurdes com l' índex de massa corporal o si tens la vivenda en propietat, més encara quan has patit una malaltia com aquesta, però del que es tracte és de recuperar-se i com diu la Lau si et donen l' alta mèdica és perque consideran que ja estàs curat
ada_bcn
Entrades: 919
Membre des de: ds. gen. 01, 2011 7:51 pm

EntradaAutor: ada_bcn » dt. maig 24, 2011 11:42 am

bé, cada pais té la seva llei sobre adopcions i demana unes coses determinades, i s'han de complir per poder-hi adoptar, sembli o no sembli just... el tema de l'index de massa corporal només es demana a xina que jo sápiga, aquí no et denegarien un CI per això, però no podries adoptar a xina, igual que el tema de tenir un pis de propietat, ingressos mínim o estudis, etc... has de complir els requisits de cada pais, igualq ue hi ha paissos que no accepten parelles de fet o monoparentls... pot semblar just o no però ho has de cumplir si vols adoptar allà.
aquí tenim sort que els únics requisits que demanen són ingressos suficients (l'ICA té uns mínis també), no patir cap malaltia que t'impedeixi tenir cura del menor, i no tenir antecedents penals

Torna a “Adopcions i acolliments”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::