Sessió informativa!
Sessió informativa!
Doncs bé, ja fa uns dies que he rebut la carta, encara pensava que trigaria més....la setmana que ve sessió informativa, i en 15 dies a presentar els papers!!! mareeeee....´
Preguntes a fer??? em podeu donar consell per que no se m´escapi res?
Quan vaig trucar per demanar hora la dona va sentir al meu fill, i em va dir, "ui, sento a una criatura" "és teva?" "biològic?" però...és molt petita no???" ais...a mi aixó em va semblar a ...tens un bon inconvenient, ho veieu així???
Preguntes a fer??? em podeu donar consell per que no se m´escapi res?
Quan vaig trucar per demanar hora la dona va sentir al meu fill, i em va dir, "ui, sento a una criatura" "és teva?" "biològic?" però...és molt petita no???" ais...a mi aixó em va semblar a ...tens un bon inconvenient, ho veieu així???
Re: Sessió informativa!
home, si... però dempen de lo obert que tingue el perfil (en quant a malaties, n.e. etc...) i podeu anar ampliant l'edat a mesura que creixi el vostre fill.... el més provable és uqe us toqui renovar el Ci de totes formes així que podeu esperar a renovar-lo per ampliar el tram d'edat
No té per què ser un inconvenient si teniu clar que l'adopció és una via lenta per ser pares i que passaràn anys abans torneu a ser pares.. i el que avui és un bebè, d'aqui 3 anys serà un nen. I com diu l'ada... podeu anar ampliant el perfil a mida que el nen creixi a no ser que com parlavem a l'altre post, trobeu un equip psicosocial que us vulgui posar com a perfil '1 any menor al fil que ja teniu'
Enhorabona pel proxim pas, ja ens aniràs informant.
Enhorabona pel proxim pas, ja ens aniràs informant.
Moltes gràcies noies, no sabia que es podia anar modificant l´edat del nen, aixó està bé, ja que ara només podria posar un bebé realment molt petit, i aixó fa tancar portes, a mi no m´importa que sigui més gran...ja us diré...
Bé doncs avui hem anat a la sessió informativa.
Gairebé tot ja ho sabia gràcies als fòrums però un cop allà i ben explicat doncs sempre queda més clar.
Ha vignut una jurista a explicat tot el procediment lega, i la veritat, m´ha semblat força dur, però estem disposats a tirar endavant.
El tema dels informes mèdics és una mica el que em preocupa, ja que he tingut cosetes, res greu pero vaja...fa patir. Pels ingressos i la casa no hi ha problema pero ja veurem.
Ara ja tinc ganes d´haver entregat tots els papers i esperar a començar el Ci...
Gairebé tot ja ho sabia gràcies als fòrums però un cop allà i ben explicat doncs sempre queda més clar.
Ha vignut una jurista a explicat tot el procediment lega, i la veritat, m´ha semblat força dur, però estem disposats a tirar endavant.
El tema dels informes mèdics és una mica el que em preocupa, ja que he tingut cosetes, res greu pero vaja...fa patir. Pels ingressos i la casa no hi ha problema pero ja veurem.
Ara ja tinc ganes d´haver entregat tots els papers i esperar a començar el Ci...
d
laucob l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. feb. 05, 2026 5:53 am, en total s’ha editat 1 vegada.
És curiós, per que en cap moment van comentar lo de renovar el CI com dieu, i aixó que vem personalitzar amb el meu cas...aix, quin rotllo.
Em van dir que no hi havia problema, que mentre fos més petit que el Roger conforme ell anés creixent creixeria el tram d´edat del que he demanat dins del varem que hem posat de 0 a 3 anys, es que clar, sino em quedava molt limitada amb un nadó de només 6 mesets....
Aquesta tarde vaig al metge a demanar l´informe, veurem....
Em van dir que no hi havia problema, que mentre fos més petit que el Roger conforme ell anés creixent creixeria el tram d´edat del que he demanat dins del varem que hem posat de 0 a 3 anys, es que clar, sino em quedava molt limitada amb un nadó de només 6 mesets....
Aquesta tarde vaig al metge a demanar l´informe, veurem....
fmig.
laucob l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. feb. 05, 2026 5:54 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Roger si els problemes mèdics no impedeixen que cuidis un menor, no has de tenir cap por. No pateixis.
Enhorabona per aquest primer pas... jo no estic gaire al dia de la adopció nacional, en la internacional s'ha de renovar el CI als 3 anys, potser en la nacional no... no sé. Tot i així si s'ha de fer i no ho han mencionat és perquè deu ser un pur tràmit.
Enhorabona per aquest primer pas... jo no estic gaire al dia de la adopció nacional, en la internacional s'ha de renovar el CI als 3 anys, potser en la nacional no... no sé. Tot i així si s'ha de fer i no ho han mencionat és perquè deu ser un pur tràmit.
- *lourdes*
- :: rateta

- Entrades: 199
- Membre des de: dv. maig 23, 2008 9:32 am
- Ubicació: Baix Empordà
- Contacta:
hola roger!
tan en nacional com internacional s'ha de renovar.... i tornar a pagar
les normes de salut, son diferents en cada pais que vulguis adoptar ... a nacional però crec q no són gaire estrictes
Sort
tan en nacional com internacional s'ha de renovar.... i tornar a pagar
les normes de salut, son diferents en cada pais que vulguis adoptar ... a nacional però crec q no són gaire estrictes
Sort
Esperant a Xina
Registre 27-04-07
Registre 27-04-07
f
laucob l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. feb. 05, 2026 5:54 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Lourdes tornar a pagar el què??? aquí no em de pagar res!!! aaaaiiiiissss.....
Estic recopil.lant els meus informes mèdics, per suposat que puc cuidar d´un menor, si ja el tinc, no he demanat ni un dia de baixa ni res!!!
Estic recopil.lant els meus informes mèdics, per suposat que puc cuidar d´un menor, si ja el tinc, no he demanat ni un dia de baixa ni res!!!
no, en nacional no s'ha de pagar es, en internacional el curs de fomració i l'estudi psicosocial, en el segon CI (que imagino que deu ser semblant si fas una renovació ¿? ni idea) pagues només l'estudi psicosocial un altre cop
- *lourdes*
- :: rateta

- Entrades: 199
- Membre des de: dv. maig 23, 2008 9:32 am
- Ubicació: Baix Empordà
- Contacta:
hola!!!
no en nacional no es paga res, però quan has de renovar CI de nacional si q es paga l'estudi pscicosocial
Ptns
no en nacional no es paga res, però quan has de renovar CI de nacional si q es paga l'estudi pscicosocial
Ptns
Esperant a Xina
Registre 27-04-07
Registre 27-04-07
jo tenia entès que l'estudi psicosocial en nacional, era gratuit, el primer cop,... no té logica que sigui gratuit al principi i que a la renovació facin pagar, no?
f
Bé, amb el tema de temps d´espera no es van mullar, no s´atreveixen, si que diuen que fins fa poc eren uns tres anys però ara ha aumentat.
Ens va dir que actualment hi han unes 850 sol.licituds i cada anys s´adopten 120 nens...així que...el que passa es que aixó no és fiable, entre gent que ho deixa estar, que es queden embarassades o van per internacional doncs no son tants....
I ja us dic, mira que vem parlar de molts anys d´espera i res de renovar el ci...bé, ja ens ho trobarem, encara queda :P
Ens va dir que actualment hi han unes 850 sol.licituds i cada anys s´adopten 120 nens...així que...el que passa es que aixó no és fiable, entre gent que ho deixa estar, que es queden embarassades o van per internacional doncs no son tants....
I ja us dic, mira que vem parlar de molts anys d´espera i res de renovar el ci...bé, ja ens ho trobarem, encara queda :P
si, a mi a la sesió informativa del desembre em van dir el mateix, que tenien més de 800 sol·licituts (que la majoria eren de 2009-2010) i que el 2010 s'havien fet una mica més de 100 adopcions, que pensaven que al modificar la llei (o normativa no sé) sortirien més nens en adopció però que havia sigut al contrari. Com que aquestes coses no le spots saber mai (els nens que passaran aa adopció, les familie suqe estan inscrites abans que tu si seguiran tot el procés o no...), és millor no posar-se plaços.
f
Jo tampoc crec que sigui la cosa tant alarmant, sencillament no es van coler mullar.
Un altre cosa que em va sobtar va ser que cuan et toca més o menys i tens un nen que és possible candidat pel teu perfil, et criden a tu i dos parelles més candidates, es fa una reunió i es decideix a qui va aquella criatura, sabeu algu al respecte?
Un altre cosa que em va sobtar va ser que cuan et toca més o menys i tens un nen que és possible candidat pel teu perfil, et criden a tu i dos parelles més candidates, es fa una reunió i es decideix a qui va aquella criatura, sabeu algu al respecte?
Torna a “Adopcions i acolliments”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |