CADA DIA QUE PASSA, UN PETIT GRAN TRIOMF!

Experiències i pors del moment més desitjat.

creueta
:: dinosaure
Entrades: 5793
Membre des de: dl. juny 04, 2007 12:52 pm

CADA DIA QUE PASSA, UN PETIT GRAN TRIOMF!

EntradaAutor: creueta » dt. nov. 04, 2008 1:33 pm

aquest és un missatge per a totes les que estem començant en això de la maternitat...
és un missatge que vol donar-nos ànims en els moments de dubte i de cansament... que vol alleugerir la càrrega de l'esforç i la tristor en els primers dies del postpart... que vol mostrar que totes hem passat, passarem o estem passant per tràngols similars... i això ens ha de fer sentir acompanyades!!!
:ok:

fa pocs dies em va dir ma mare: "Durant el primer mes, cada dia que passa és un triomf!"

I és del tot cert!!! Un vespre dur superat, una nit de plorera, una davallada de forces... Cada moment d'aquests que superem, és una victòria!!! :ok:

SOM UNES TRIOMFADORES!!!!!!! >.-<I>.-<:

Un petó i moltes forces per a totes!!! :p-)
Imatge
Imatge
mafalda75
:: zebra
Entrades: 1077
Membre des de: ds. juny 14, 2008 2:10 pm
Ubicació: Des de la terra ferma

EntradaAutor: mafalda75 » dt. nov. 04, 2008 2:32 pm

M'uneixo a l'esperit positiu de la Creueta :ok: !!!
M'ho havien explicat, però realment fins que no ho vius no saps que és el post-part... Tot i estar molt feliç, realment tinc moments d'esgotament i de desesperació, i dies en els que no tinc temps ni de dutxar-me, o m'envaeix la tristesa inexplicable! Però anem tirant endavant,i cada dia aprenent coses noves... Llavors és quan penso: "un dia menys que hem superat! A partir d'ara cada dia serà una mica millor!! >.-<: "
Crec que està molt bé aquest post, per animar-nos entre totes i anar sumant triomfs!
Molt bona idea, Creueta :ok: !!!
Imatge

Imatge
creueta

EntradaAutor: creueta » dt. nov. 04, 2008 5:38 pm

EGR, totalment d'acord amb el tema dels somriures!!

ahir eren les 11 de la nit i la patufa no volia dormir! jo estava petadíssima i només volia que s'adormís... doncs aleshores la paia em mira i em deixa anar quatre rialletes... SE'M VA PASSAR TOT! (temporalment, clar... sort que després d'allò es va adormir ràpid! ;-))
Imatge
Imatge
cuqueta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4991
Membre des de: dg. ago. 05, 2007 12:04 pm
Ubicació: Ja som 4!!! Quina felicitat!!!!
Contacta:

EntradaAutor: cuqueta » dj. nov. 06, 2008 9:48 am

creueta TOTALMENT D'ACORD REINA!!!!!

Cada dia que passa és un dia menys per acabar aquest llarg procès d'adaptació, jo era una ingènua i el que veia més dificil era el part, dp em pensava que seria dur pero la veritat mai m'havia imaginat que ho fos tant, sort que ens estimem amb bojeria els nostres petits i com vosaltres dieu només mirar-los i que facin un somriure et passen els mals, encara que sigui per un momentet. Jo quan tinc el Marc enganxat a la teta només faig que repetir-li que ens en sortirem i vencerem tots els obstacles per tenir una lactància com a mínim de 6 mesos.

CADA DIA QUE PASSA ÉS UNA VICTÒRIA PER NOSALTRES!!!!

FORA ELS SENTIMENTS DE TRISTESA ( PROVOCATS PER LES MALEÏDES HORMONES) I AMUNT ELS D'AMOR CAP A LES NOSTRES PARELLES I ELS NOSTRES PEQUES!!!!

EGR reina gràcies pels ànims que em vas donar l'altre dia, estic tant atabalada que encara no t'havia dit res...
Imatge
Ieiiiiiiiiiiiiiii que m'estic fent molt gran viewtopic.php?f=35&t=8514
Cuquet, hem fet tetilla juntets durant 15 mesos!!!
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge
creueta

EntradaAutor: creueta » dj. nov. 06, 2008 12:37 pm

EGR ha escrit:quant portes 12 hores seguides necessites un sac de paciencia (ja li he demanat als reis) :-D :-D :-D

o 12 hores de son seguides!! ;-)
Imatge
Imatge
mafalda75
Entrades: 1077
Membre des de: ds. juny 14, 2008 2:10 pm
Ubicació: Des de la terra ferma

EntradaAutor: mafalda75 » dj. nov. 06, 2008 6:06 pm

Doncs si que és esgotadora aquesta adaptació, noies!
Nosaltres hi ha dies que estem molt bé, i d'altres que tornem enrera... Sort que cada dia em trobo millor, i llevat de la son, tota la resta va tornant a lloc (excepte els quilos :ufs: !).
Realment estic molt feliç perquè tinc un nen saníssim i guapíssim, però a estones penso: "Només que pogués dormir sis hores seguides...". Dotze ja no les demano!
Però vaja, penso que cada dia és un pas més que tenim guanyat, i poc a poc ens anem coneixent millor amb el Marc, que és molt important!
En fi, molts ànims a totes i a ser ben POSITIVES :love: :love: :love: !
Imatge

Imatge
petitonica
:: puça
:: puça
Entrades: 49
Membre des de: ds. oct. 25, 2008 9:31 am

EntradaAutor: petitonica » ds. nov. 08, 2008 3:44 pm

Ai noies, quanta raó que teniu!
El meu fill és un nervi i hi has d'estar a sobre constantment i això de dormir ....Però és que després et fan una rialla i una mirada d'aquestes que només ell sap fer i te´l menjaries!!
En fin, jo sempre penso que arribarà un dia en que podré dormir 6 horetes seguides. Fins llavors paciència i agrair tenir un fill feliç i amb salut al que estimo en bogeria.
Imatge
Imatge

Torna a “El part”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 18 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::