Necesito consell per escollir hospital, please
Necesito consell per escollir hospital, please
Hola noies,
Per la meva situació i per SS, hem tocaria el part a l'Hospital de Calella, però no hem dona confiança, tinc la sensació que vaig a un escorxador.
M'han parlat bé de L'Hospital de Blanes, o també el Sta. Caterina de Salt.
M'agradaria tenir les vostres experiències en algun d'aquests dos hospitals i quin m'aconselleu.
Gracies maques.
Per la meva situació i per SS, hem tocaria el part a l'Hospital de Calella, però no hem dona confiança, tinc la sensació que vaig a un escorxador.
M'han parlat bé de L'Hospital de Blanes, o també el Sta. Caterina de Salt.
M'agradaria tenir les vostres experiències en algun d'aquests dos hospitals i quin m'aconselleu.
Gracies maques.
jo també vull saber les vostres opinions
jo també vull saber les vostres opinions sobre el Sta Caterina. M'estic rumiant d'anar allà, tot i que em falta molt. S'ha de demanar visita prèvia? Se'ls ha d'avisar d'alguna forma quan hi vas? expliqueu-m'ho tot!!!! gràcies.
- djiluga
- :: zebra

- Entrades: 1913
- Membre des de: dt. abr. 22, 2008 9:34 am
- Ubicació: El Maresme
- Contacta:
Hola noies,
aquesta tarda després d'un intensiu de recerca desesperada he parlat amb molta gent. Associació Titania i Associació Marenostrum que atenen parts a casa m'han dit que ho tenen ple per l'octubre i que no podia fer amb ells part a casa. Li he demanat desesperadament a la llevadora amb qui he parlat que m'ajudés a trobar una alternativa ja que tinc molt clar que vull fer un part natural i en els hospitals dels quals tinc referències depèn del torn que et toqui. M'ha dit que a Catalunya els dos únics hospitals que respecten el protocol de part natural les 24h del dia i tots els dies de l'any són el de Sta. Caterina de Salt i el del Vendrell.
M'ha estat de gran ajuda, la veritat, intentaré que se'm faci la derivació per fer el part a Sta. Caterina i amb aquestes associacions intentaré fer el curs de preparació.
Espero que a vosaltres també us serveixi aquesta informació!
aquesta tarda després d'un intensiu de recerca desesperada he parlat amb molta gent. Associació Titania i Associació Marenostrum que atenen parts a casa m'han dit que ho tenen ple per l'octubre i que no podia fer amb ells part a casa. Li he demanat desesperadament a la llevadora amb qui he parlat que m'ajudés a trobar una alternativa ja que tinc molt clar que vull fer un part natural i en els hospitals dels quals tinc referències depèn del torn que et toqui. M'ha dit que a Catalunya els dos únics hospitals que respecten el protocol de part natural les 24h del dia i tots els dies de l'any són el de Sta. Caterina de Salt i el del Vendrell.
M'ha estat de gran ajuda, la veritat, intentaré que se'm faci la derivació per fer el part a Sta. Caterina i amb aquestes associacions intentaré fer el curs de preparació.
Espero que a vosaltres també us serveixi aquesta informació!
- djiluga
- :: zebra

- Entrades: 1913
- Membre des de: dt. abr. 22, 2008 9:34 am
- Ubicació: El Maresme
- Contacta:
Perquè malgrat a Catalunya han dotat 7 hospitals amb un espai per al part natural (el de Mataró un d'ells) no disposen de les persones formades i predisposades a fer parts naturals per a cobrir tots els torns. És a dir que si la llevadora de Mataró que treballa amb el protocol de part natural a Mataró el dia del meu part no hi és, qui m'atengui pot no tenir en compte que jo vull un part natural. Em sembla molt arriscat tenint en compte que ho tinc molt clar.
En canvi els dos hospitals que t'he comentat tenen persones que atenen parts naturals en TOTS ELS TORNS.
En canvi els dos hospitals que t'he comentat tenen persones que atenen parts naturals en TOTS ELS TORNS.
Gracies Djiluga, he escrit un mail al Sta. Caterina i m'han contestat:
Benvolguda,
En relació a la seva petició d’informació, explicar-li que les visites prèvies al part les ha de realitzar en el seu centre de referència, tot i que, en el moment del part, i, al tractar-se d’una urgència, pot adreçar-se al servei d’urgències del nostre Hospital.
En el cas de tractar-se d’un part programat o cessàrea, cal
adreçar-se al centre que té assignat per zona, que és el lloc a on li han realitzat els controls pertinents de l’embaràs.
Amb tot, volem informar-la que, el primer dilluns de cada mes es realitza una sessió informativa, oberta a totes aquelles persones que hi estiguin interessades, sobre l’anestèssia peridural i el part natural, (avantatges i inconvenients) en horari de 18 a 20 hores.
Per a qualsevol consulta al respecte, estem a la seva disposició.
Atentament
Sílvia Pla
Oficina atenció usuari
Tel. 972182600 ext. 1284/1285
Benvolguda,
En relació a la seva petició d’informació, explicar-li que les visites prèvies al part les ha de realitzar en el seu centre de referència, tot i que, en el moment del part, i, al tractar-se d’una urgència, pot adreçar-se al servei d’urgències del nostre Hospital.
En el cas de tractar-se d’un part programat o cessàrea, cal
adreçar-se al centre que té assignat per zona, que és el lloc a on li han realitzat els controls pertinents de l’embaràs.
Amb tot, volem informar-la que, el primer dilluns de cada mes es realitza una sessió informativa, oberta a totes aquelles persones que hi estiguin interessades, sobre l’anestèssia peridural i el part natural, (avantatges i inconvenients) en horari de 18 a 20 hores.
Per a qualsevol consulta al respecte, estem a la seva disposició.
Atentament
Sílvia Pla
Oficina atenció usuari
Tel. 972182600 ext. 1284/1285
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |